Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Spijtig genoeg is dat kereltje gesneuveld in SyriŽ. De geweren en munitie die daar gebruikt worden zijn ook van Belgische makelijk. En wie trainde de snipers ? Hierdoor is de organisatie onthoofd. (No pun intended)

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronin Kogaratsu Bekijk Berichten
    .......2 culturen die sinds duizenden jaren haaks op elkaar staan. Dit is niet van de laatste jaren
    Culturen?! Geloven bedoel je. Als ze daar nu eens mee ophielden.....
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    En ik wilde van de week met mijn BOB van 25 kilo nog de trein gaan pakken om een boswandeling te maken

In BelgiŽ gedreigd met aanslagen
    Een onbekende dreigt op Twitter met een aanslag op de trein of metro in Brussel.
    http://nieuws.vtm.be/binnenland/5731...met-aanslagen#
    Laatst gewijzigd door Cyberbeer; 19-08-13 om 23:54.
    - Prepare yourself - The End is Coming -

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    het feit dat men zegt hoge snelheid treinen te gaan aanvallen bewijst 1 ding, ze willen het westerse burgers bang maken. Zouden ze echt slachtoffers, schade en veel impact willen dan gingen ze voor goederen treinen met chemische stoffen of een trein met radioactief afval. We herinneren ons allemaal de laatste 2 goederen trein ongelukken, maar een ongeluk met een personentrein is redelijk snel vergeten.... het is raar maar waar.
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Hopelijk werken ze niet met een tijdsmechanisme. Ruim de helft van de treinen rijdt niet stipt. Zelfs zonder aanslagen is het spoor een kleine ramp. Overvolle piekuurtreinen, niet aangkondigde afgeschafte treinen, ... .

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lewieke Bekijk Berichten
    Spijtig genoeg is dat kereltje gesneuveld in SyriŽ. De geweren en munitie die daar gebruikt worden zijn ook van Belgische makelijk. En wie trainde de snipers ? Hierdoor is de organisatie onthoofd. (No pun intended)
    Welk kereltje?
    Welke organisatie is denkbeeldelijk onthoofd? Sharia4Belgium? Nope.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    @200m2

Je hebt gelijk, ik had het over :
    Abu Mujahib, ze lijken ook zo sterk op elkaar natuurlijk.
    http://www.nieuwsblad.be/article/det...30726_00671365

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Culturen?! Geloven bedoel je. Als ze daar nu eens mee ophielden.....
    Inderdaad religie is de hoofdoorzaak van voortijdige dood, vooral het benadrukken van de verschillen daarin, beetje jammer, wellicht een keer tijd om met zijn allen naar elkaar te bekennen dat we allemaal een navel hebben en te kijken naar de behoeften van de mens in het algemeen, die zijn voor allen hetzelfde, mijn god heeft een langere pik als jouw god is een beetje kleuterschoolachtig, als het goed is weet iedereen diep van binnen zelf prima wat wel en niet door de beugel kan, daar heb je geen god, schepper, universum, bron of wat dan ook voor nodig.

Ik was vanmiddag even boodschappen aan het doen in de stad, komt er zo'n hemelpiloot met een krankzinnig gelukkige uitdrukking op zn gezicht en juicht me toe dat hij me iets heel moois wil vertellen ( ik werd er doodsbang van) roept ie ook nog dat Jezus is gestorven voor mijn zonden, net wat ik nodig heb nog zo'n rukker die de martelaar heeft uitgehangen en mij daarna een schuldgevoel wil geven lang na zn eigen dood, tegenwoordig noemen we zo iets een borderliner, als je niet van me houd zal je branden in eeuwige verdoemenis en ander maak ik er zelf een eind aan, emotionele chantage met mijn ziel als hoofdprijs ( zelfs die mag je niet houden van ze, eerst word je geld, je vertrouwen, je waarheidszin en je rechtvaardigsheidsgevoel, en een fatsoenlijk toekomst voor jezelf en eventueel kids stram langs alle randjes aan rooie pap getrapt).

Iedere wereldreligie heeft zo zn eigen malle koekenbakkers trouwens, mooie beloftes om je diep ongelukkig geketend te houden aan je god, baas, maatschappij en andere in het leven geroepen kul om je doen en laten te beinvloeden en je zo dom en klein mogelijk te houden om maar vooral te voorkomen dat je zelf je Eigen betere versie van een waarheid ontdekt die onafhankelijk maakt van hun invloed. En als ik dit zo achterstevoren terug naar boven teruglees krijg ik zin om me op een nog niet nader omschreven tijd en plaats van woede, frustratie en onmacht op te blazen.

Hm, ik denk dat ik nog een stukje kaas en brie naar binnen kegel, lijkt me toch gezonder, in de tussentijd kijk ik onderstaande filmpjes nog maar een keer om weer met de voetjes op aarde te belanden, hoi aarde, long time no see, welcome.

Laatst gewijzigd door Toverlevingsdrang; 20-08-13 om 22:34.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 66
    Laatste Bericht: 07-12-15, 13:13
  2. Kernreactoren in Europa
    Door Marc67NL in forum Macro algemeen
    Reacties: 41
    Laatste Bericht: 09-06-15, 20:42
  3. Companion plant table
    Door Raycoupe in forum Tuinieren
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 17-08-13, 15:10
  4. Extreme kou (-10 -20) in Europa