Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Zoals gebruikelijk weet ik het wel. Het is kinderlijk eenvoudig, en daarom gebeurt het niet. Gewoon geen wapens meer produceren. Meer is er niet voor nodig. Het lastige is, dat iedereen dat tegelijkertijd moet doen en de oude wapens dient te vernietigen. Goh....als ik toch de baas was, wat was de wereld dan mooier.
    100% Mee eens! En vooral als de VS je niet overal gaan bemoeien onder een mom van... Gaan er ook minder ECHTE terroristische aanvallen
    zijn ALS die er al ooit ECHT waren dunkt me.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Zoals gebruikelijk weet ik het wel. Het is kinderlijk eenvoudig, en daarom gebeurt het niet. Gewoon geen wapens meer produceren. Meer is er niet voor nodig. Het lastige is, dat iedereen dat tegelijkertijd moet doen en de oude wapens dient te vernietigen. Goh....als ik toch de baas was, wat was de wereld dan mooier.
    Helaas [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION], zolang de wapenindustrie beschermd door de
    wapenlobby miljoenen zo niet miljarden verdiend aan het wapentuig zal je wens wel een utopie blijven.
    Ook Nederland wil zijn overtollig oorlogsmateriaal verkopen
    koning keizer admiraal, preppen moeten! ze allemaal

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popeye Bekijk Berichten
    Helaas [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION], zolang de wapenindustrie beschermd door de
    wapenlobby miljoenen zo niet miljarden verdiend aan het wapentuig zal je wens wel een utopie blijven.
    Ook Nederland wil zijn overtollig oorlogsmateriaal verkopen
    De wapen lobby, lees: industrie, speelt onder n hoedje met de groot geld maffia en de olie boeren. Ook de religieuze groep (lees: rechts-christelijk amerika en orthodox joods) hebben belang bij de westerse landen die sterker en gemener zijn dan de landen in het midden-oosten. De vijf groepen die de wereld in hun macht hebben.....

http://preppers.nl/forum/threads/859...n+wereld+macht
    Laatst gewijzigd door Keyser Suze; 23-08-13 om 17:40.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Feb 2013
    De wapen lobby, lees: industrie, speelt onder n hoedje met de groot geld maffia en de olie boeren. Ook de religieuze groep (lees: rechts-christelijk amerika en orthodox joods) hebben belang bij de westerse landen die sterker en gemener zijn dan de landen in het midden-oosten. De vijf groepen die de wereld in hun macht hebben.....
    Dus [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION], zal er altijd wel ergens een oorlogshaard zijn
    koning keizer admiraal, preppen moeten! ze allemaal

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Oohh goddelijke [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION] mijn excuus dat ik U zo bruut aanspreek.....
    Goed idee, laten we alle wapens verbieden.....vergeet niet dat je met mensen te maken hebt....die vinden weer iets nieuws als wapen. Misschien wel een schroevendraaier, hamer, dikke tak....gaan we die dan ook verbieden? Het is gn oplossing alles te verbieden. Soms moet je een brand met vuur bestrijden.....

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepass Bekijk Berichten
    Oohh goddelijke [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION] mijn excuus dat ik U zo bruut aanspreek.....
    Goed idee, laten we alle wapens verbieden.....vergeet niet dat je met mensen te maken hebt....die vinden weer iets nieuws als wapen. Misschien wel een schroevendraaier, hamer, dikke tak....gaan we die dan ook verbieden? Het is gn oplossing alles te verbieden. Soms moet je een brand met vuur bestrijden.....
    Precies! Dus plat gooien al die besneden baard mannen! Of ze nou kinderen hebben of niet.....onee, toch maar liever proberen de wapens de wereld uit te krijgen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Precies! Dus plat gooien al die besneden baard mannen! Of ze nou kinderen hebben of niet.....onee, toch maar liever proberen de wapens de wereld uit te krijgen.
    Dat is toch het probleem juist? Alles kan als wapen dienen dus een zinloze aktie?

En je kruisboogje dan om stoute mannen bij je vrouw/kind weg te houden mag nog wel dan?

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepass Bekijk Berichten
    Dat is toch het probleem juist? Alles kan als wapen dienen dus een zinloze aktie?

En je kruisboogje dan om stoute mannen bij je vrouw/kind weg te houden mag nog wel dan?
    n op n wapens, tsja, das weer van een heel andere orde van grootte dan bommen die een heel land kunnen wegvagen. Maar ik denk dat als de mens ooit zo slim is om alle tanks en raketten weg te doen, zal de intentie om met banale kruisbogen iemand te lijf te gaan ook wel beneden het algemene, hogere, beschavingsniveau zijn.

Ingeschreven
    Apr 2012
    En......back on topic with the BBC.....
    Meanwhile, Russia joined calls for an "objective investigation" by UN chemical weapons experts. Foreign Ministry spokesman Aleksandr Lukashevich said Moscow had urged President Bashar al-Assad to co-operate with a probe, but also that questions remained about the willingness of the opposition to provide "secure, safe access of the [UN] mission to the location of the incident". "More new evidence is starting to emerge that this criminal act was clearly provocative," the ministry added. "On the internet, in particular, reports are circulating that news of the incident carrying accusations against government troops was published several hours before the so-called attack. So, this was a pre-planned action." The ministry also described as "unacceptable" calls from various European capitals for the UN Security Council to authorise the use of force in Syria.
    Het gaat hier uiteraard om de gifgas aanval. False Flag?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    En......back on topic with the BBC.....

Het gaat hier uiteraard om de gifgas aanval. False Flag?
    "On the internet, in particular, reports are circulating that news of the incident carrying accusations against government troops was published several hours before the so-called attack. So, this was a pre-planned action.
    Yeah right......het ministerie heeft zeker nooit gehoord van NSA, PRISM? Hoe geloofwaardig is "het internet" nu nog?

Vergelijkbare onderwerpen

1. Leger Isral weigerde 'Iran-aanval'
    Door Wilderness in forum Midden-Oosten
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 18-11-12, 13:13
  2. Iraanse troepen in Syri
    Door Tyler Durden in forum Midden-Oosten
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 28-08-12, 23:55
  3. Obama waarschuwt Syri
    Door Cyberbeer in forum Midden-Oosten
    Reacties: 2