Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Communicatie] MMTTY Test


Communicator

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik wil volgende week dinsdag (10 Sept) tijdens de PAPA ROMEO Ronde op 27.005MHz een MMTTY test uitvoeren.

MMTTY is een programma op je computer waarmee je tonen kunt genereren. Deze tonen kun je dan weer via je bakkie (microfoon voor de speaker houden, of via een USB/SERIËLE verbinding) versturen. Als je de speakeruitgang van je bakkie vervolgens op je pc aansluit (de blauwe input van je PC). kun je zelf ook deze tonen decoderen en omzetten naar leesbare tekst. Erg leuk om mee te experimenteren.

MMTTY is HIER te downloaden.

 

mmtty.jpg

 

De volgende instellingen zal ik gebruiken om mijn bericht te versturen:

Demodulator (IIR)

Mark: 2125

Shift: 170

BW: 60

AV: 70

 

Dus op 10 September vanaf 19:15 zal ik gedurende 15 minuten om de 3 minuten een bericht versturen. In dit bericht staat een email adres en een code. Als je dit bericht dan in goede orde hebt ontvangen zou ik het op prijs stellen dat je deze code doorstuurt naar het vermeldde email adres.

 

Ik weet niet alles van het programma, maar mocht je er vragen over hebben, dan hoor ik ze graag. Kunnen we eventueel samen kijken of we het programma ook bij jou aan de praat kunnen krijgen!.

 

Succes met de installatie en tests, en hopelijk ontvang ik volgende week dinsdag een email van je!

 

Groetjes,

 

Communicator

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...