Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Communicator Bekijk Berichten
    Mja, dan heb je inderdaad de kwestie, in hoeverre kan je dit als hoax bestempelen? Ik snap dat het 'persoonlijke' verhaal hierin verzonnen is, of dermate aangepast dat het niets meer met het origineel te maken heeft.

Maar wat [MENTION=815]freeprepper[/MENTION] ook al aangeeft. Het zijn wel zaken om rekening mee te houden op het moment dat de situatie in Nederland (of Europa) nog meer verslechtert...
    Laat je dus door niets van de wijs brengen. En zo lijken eieren een lucratief middel om een voertuig tot stoppen te dwingen.

Ik zeg... dat gaan we testen :P
    Er zal vast ooit ergens een babystoeltje met dekentje gevonden zijn, en ook vast ooit ergens een ei op een autoraam gegooid zijn. Helaas zijn er heel veel goedgelovige mensen die dit soort verhalen direct als waar aannemen, maar ook andere schadelijke verhalen over je gezondheid. Een goede hoax klinkt btw altijd aannemelijk, dus een aannemelijk verhaal is geen argument om het te verspreiden

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Zal ik het even aanvullen met het slapende kind bij bedelaars?
    Als je een vrouw ziet bedelen met een slapend kind erbij is de mogelijkheid groot dat ze het kind dronken hebben gevoerd of op een andere manier hebben gekalmeerd zodat ze rustig blijven slapen terwijl de vrouw aan het bedelen is.
    Kans is dan ook groot dat het niet eens hun eigen kind is.
    Dit doen ze omdat een kind niet uren lang ergens rustig kan zitten bedelen

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik zeg: blijf rustig en gebruik altijd je gezonde verstand !!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    [MENTION=672]Communicator[/MENTION]: Eerst nadenken, feiten checken, dan pas posten. Zouden wel wat meer mensen mogen doen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Sep 2012
    [MENTION=425]wodan[/MENTION], ik wist al dat dit een hoax was. Het gaat mij meer om de acties die ze beschrijven.
    -=<>=-
    Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.
    (Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)
    -=<>=-
    September 2014 Nieuwste PodCast:

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Heb de titel van het topic aangepast, want was behoorlijk stigmatiserend. Wat de cijfers en statistieken ook uitwijzen: een heel volk over 1 kam scheren past niet bij de intenties van dit forum. M.u.v. het Preppervolk: dat het slimme, scherpe, bedachtzame, zelfstandige, creatieve en doorgaans hele knappe mensen zijn
    Prepping is a statement of independence

In Omnia Paratus ~ Preppers.nl admin

http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Was me er niet van bewust. had een stukje tekst gepakt uit het verhaal.
    -=<>=-
    Wat een ramp lijkt, blijkt vaak een kans.
    (Lao-Tse - Chinees filosoof +/- 600 v.C.)
    -=<>=-
    September 2014 Nieuwste PodCast:

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Tuurlijk is dit zo'n verrotte kettingmail... Neemt niet weg dat deze groepen dit soort trucs ZEKER gebruiken!!... Een andere in NL veel toegepaste truc is het stelen van auto's vanuit parkeergarages dmv een flyer (op A4, zodat het lekker veel zicht ontneemt) onder de ruitenwisser van de ACHTERRUIT te plaatsen. Meeste mensen zin dat pas als ze achteruit willen rijden en in de spiegel kijken... Vervolgens stappen ze ff vlug uit om die troep weg te halen, en laten daarbij de sleutel in het contact zitten... Of in het ergste geval zelfs de motor laten lopen... Je wordt aan de kant geduwd, ze stappen in en weg zijn ze...

Voor diegene die dit onder een haox willen wegwuiven: Deze groepen gebruiken in andere delen van Europa al bijna 30 jaar van dit soort georganiseerde technieken!... De Franse autoroute tussen Nice en Marseille en Marseille naar Bandol zijn hier berucht om!! Trucs met gewonder motorrijders, lifters, vrachtwagens die je klemrijden en een zelfde soort roof uitvoeren...

Zou er niet te lichtzinnig over denken...

Goed pad, zonnig spoor!..

Anvil

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten