Ga naar inhoud
GENEGEERD

17 september - Generale Repetitie Communicatie West Brabant


Communicator

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Omdat ik eergisteren zelf de PAPA ROMEO Ronde vergeten ben, en er toch vraag is voor een nieuwe poging voor deze maand, wil ik voorstellen om volgende week Dinsdag op 17 September op een nader te noemen tijdstip nog een generale repetitie wil uitvoeren voor SC Gilze.

 

Als er nog leden zijn die hun communicatie op afstand willen testen, dan zal ik er deze avond voor zorgen dat ik aanwezig ben op kanaal 4 (27.005MHz).

Mochten er andere wensen zijn (andere frequenties of banden), dan hoor ik deze graag en zal ik er voor zorgen dat ik ze zo goed mogelijk tegemoet kan komen.

Zorg er tijdens deze repetitie voor dat je ook de chatbox van preppers.nl open hebt staan zodat we de communicatie enigszins kunnen stroomlijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Qua weer hebben we het niet echt mee zitten. Dat is erg jammer.

 

Ik denk dat we als basis de chatbox moeten gaan gebruiken vanavond, om zo te proberen via eventueel andere frequenties een verbinding te maken.

 

Ik zit momenteel vanuit Enschede via (WebDSR) en Roosendaal mee te luisteren op de 27.005MHz.

de WebDSR is een realtime stream hier zit enkel wel een irritante pager op. vergeet dus niet de squelch in te stellen, dan is het ook iets rustiger voor je oren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...