Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Inkoopactie] Infrarood en nachtkijkers interesse topic?


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Stel Mr. Gold kan op een veiling of via een failliete boedel een groot aantal nieuwe infrarood en nachtkijkers op de kop tikken. Zijn jullie daarin geïnteresseerd? Stel de keuze is reuze en de kijkers zijn nieuw, wat zou jij maximaal willen betalen als we uit gaan van de nieuwprijs.

 

Ik zou graag een percentage willen horen van de echt geïnteresseerden. Dus stel de kijkers kosten in de winkel 400e dan wil je X % maximaal betalen hiervoor. En als jullie ook nog ongeveer het budget willen roepen dan ga ik aan de slag hiermee ;-)

 

Eventueel ook geïnteresseerd in 2de hands kijkers? Voorkeur? Don'ts? Tips?

 

Nu is het moment om dit kenbaar te maken en wie weet, komen er na de LifeStraws, Stofmaskers en Conibears in de prepshop een hele container van deze beauty's in de shop voor een grijpstuiver.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja daar heb ik wel interesse voor :) Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat voor generatie en wat voor specificaties, vergrotingen.

 

Iets wat 400 euro nieuw kost zal een generatie 1 kijker zijn, waarschijnlijk digitaal.

Rekening houdend met gewone garantie en dergelijke wordt het interessant bij 60% van de reguliere Internet prijzen.

 

Echt interessant worden Gen2 kijkers onder de 1000 euro. Met een failliete boedel zou dat ook nog mogelijk moeten zijn lijkt me?

 

Tweedehands zou ik me niet aan durven te wagen. Je weet niet hoe oud het e.e.a. is en of ze aan fel licht zijn blootgesteld en hoe de buizen e.d. schade hebben geleden daardoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dat ik weet dat mijn oude Rus het niet meer doet en niet meer te repareren is ben ik ook geïnteresseerd . Wat ik zou willen uitgeven ? Maximum 50%van de nieuw waarde . En zoals gezet een 2dehands zou ik ook niet betrouwen . Het is nog steeds een hoop geld en als hij het na 2 maal gebruiken begeeft sta je daar met uw kl.... in uw handen .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel Mr. Gold kan op een veiling of via een failliete boedel een groot aantal nieuwe infrarood en nachtkijkers op de kop tikken. Zijn jullie daarin geïnteresseerd? Stel de keuze is reuze en de kijkers zijn nieuw, wat zou jij maximaal willen betalen als we uit gaan van de nieuwprijs.

 

Ik zou graag een percentage willen horen van de echt geïnteresseerden. Dus stel de kijkers kosten in de winkel 400e dan wil je X % maximaal betalen hiervoor. En als jullie ook nog ongeveer het budget willen roepen dan ga ik aan de slag hiermee ;-)

 

Eventueel ook geïnteresseerd in 2de hands kijkers? Voorkeur? Don'ts? Tips?

 

Nu is het moment om dit kenbaar te maken en wie weet, komen er na de LifeStraws, Stofmaskers en Conibears in de prepshop een hele container van deze beauty's in de shop voor een grijpstuiver.

 

Mooi aktie.

 

Welke generatie kijker?

Wat voor versterker buis zit er in?

Digitale versterking?

Wat voor batterijen zijn er eventueel nodig?

Zit er een IR lamp op (of niet)

Vergroting?

 

Voor mij liever geen 2e hands....maarrrr.....als ze gerefurbished zijn en er zit weer garantie op, dan wil ik 2e hands wel overwegen. Over een % en of prijs roep ik niets. Vind ik niet zinvol op dit moment.

 

Gefeliciteerd trouwens met je 3000ste post! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Precies - uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Voor dat geld m.i. het beste wat momenteel te koop is. Voor de mensen die er meer uit willen halen, valt te overwegen een Laserluchs bij te kopen, zie bij

voor het effect.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gebruikersnaam
Stel Mr. Gold kan op een veiling of via een failliete boedel een groot aantal nieuwe infrarood en nachtkijkers op de kop tikken. Zijn jullie daarin geïnteresseerd? Stel de keuze is reuze en de kijkers zijn nieuw, wat zou jij maximaal willen betalen als we uit gaan van de nieuwprijs.

 

Ik zou graag een percentage willen horen van de echt geïnteresseerden.

 

Je kunt op niemand terugvallen mbt garantie oid bij dit soort partijhandel, dus wat heb je over om een gok te wagen?

15-20% van de internetprijs zou mijn max inkoopprijs zijn. Je moet in ogenschouw nemen dat je enkele defecte apparaten moet omwisselen, dat niet alle gekochte apparaten verkocht kunnen worden ivm schade oid en dat je niet al de te verkopen apparaten zult verkopen maw je houdt voorraad over. Je zult hier best wel wat kijkers kunnen verkopen, of een groot aantal zal lukken.....?

 

Ik persoonlijk ben niet geïnteresseerd in de eerste generaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik vind het niet een optimale kijker ivm digitalisering van het beeld.....nog meer techniek om kapot te gaan,,,,

 

Als aanvulling: een goede lamp met een GOED infrarood filter erop doet ook wonderen. Een maglite of andere krachtige lamp met ir filter werkt echt goed.....mits je geen tegenstander hebt met een ir kijker...:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jhaa een heel lastig verhaal.

Veel van deze dingen zijn in de garantie termijn terug gestuurd en vaak is het een klein probleempje, een los contactje of iets dergelijks,vaak is het probleem veel ernstiger bv het infrarood werkt niet naar behoren en geeft een knipperend beeld of slaat zelfs compleet stil.

Maar voor dat geld wat ze gekost hebben weet ik niet wat wijsheid is.

Ik heb een aantal van dit soort dingen maar sorry onder de € 1000,- koop je weinig goeds

Als ik zo iets zou kopen dan wel met volledige garantie.

Anders liever een van de Norma met garantie voor net geen € 100,-

Met en prijs van onder de € 11,- doe mij er maar 10

justmij2cents

 

PS en denk erom dat je uit een failisement partij nooit geen garantie kunt bedingen ook niet aan de fabriek daar je geen aankoop bon hebt van het filiaal.( tenzij de prepshop dit over neemt )

En ja als ze zulke goede spullen hebben waarom gaan ze dan failliet?? ,of verkopen ze de goede spullen niet even door aan een andere zaak met dezelfde nering ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jhaa een heel lastig verhaal.

Veel van deze dingen zijn in de garantie termijn terug gestuurd en vaak is het een klein probleempje, een los contactje of iets dergelijks,vaak is het probleem veel ernstiger bv het infrarood werkt niet naar behoren en geeft een knipperend beeld of slaat zelfs compleet stil.

Maar voor dat geld wat ze gekost hebben weet ik niet wat wijsheid is.

Ik heb een aantal van dit soort dingen maar sorry onder de € 1000,- koop je weinig goeds

Als ik zo iets zou kopen dan wel met volledige garantie.

Anders liever een van de Norma met garantie voor net geen € 100,-

Met en prijs van onder de € 11,- doe mij er maar 10

justmij2cents

 

PS en denk erom dat je uit een failisement partij nooit geen garantie kunt bedingen ook niet aan de fabriek daar je geen aankoop bon hebt van het filiaal.( tenzij de prepshop dit over neemt )

En ja als ze zulke goede spullen hebben waarom gaan ze dan failliet?? ,of verkopen ze de goede spullen niet even door aan een andere zaak met dezelfde nering ??

 

Hear, Hear...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...