Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 36
    Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012

Question [Inkoopactie] Infrarood en nachtkijkers interesse topic?

Stel Mr. Gold kan op een veiling of via een failliete boedel een groot aantal nieuwe infrarood en nachtkijkers op de kop tikken. Zijn jullie daarin ge´nteresseerd? Stel de keuze is reuze en de kijkers zijn nieuw, wat zou jij maximaal willen betalen als we uit gaan van de nieuwprijs.

Ik zou graag een percentage willen horen van de echt ge´nteresseerden. Dus stel de kijkers kosten in de winkel 400e dan wil je X % maximaal betalen hiervoor. En als jullie ook nog ongeveer het budget willen roepen dan ga ik aan de slag hiermee ;-)

Eventueel ook ge´nteresseerd in 2de hands kijkers? Voorkeur? Don'ts? Tips?

Nu is het moment om dit kenbaar te maken en wie weet, komen er na de LifeStraws, Stofmaskers en Conibears in de prepshop een hele container van deze beauty's in de shop voor een grijpstuiver.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Wat een verwennerij weer zeg!!
    Hmm een percentage, 40%??

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    25% is voldoende

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ja daar heb ik wel interesse voor Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat voor generatie en wat voor specificaties, vergrotingen.

Iets wat 400 euro nieuw kost zal een generatie 1 kijker zijn, waarschijnlijk digitaal.
    Rekening houdend met gewone garantie en dergelijke wordt het interessant bij 60% van de reguliere Internet prijzen.

Echt interessant worden Gen2 kijkers onder de 1000 euro. Met een failliete boedel zou dat ook nog mogelijk moeten zijn lijkt me?

Tweedehands zou ik me niet aan durven te wagen. Je weet niet hoe oud het e.e.a. is en of ze aan fel licht zijn blootgesteld en hoe de buizen e.d. schade hebben geleden daardoor.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Nu dat ik weet dat mijn oude Rus het niet meer doet en niet meer te repareren is ben ik ook ge´nteresseerd . Wat ik zou willen uitgeven ? Maximum 50%van de nieuw waarde . En zoals gezet een 2dehands zou ik ook niet betrouwen . Het is nog steeds een hoop geld en als hij het na 2 maal gebruiken begeeft sta je daar met uw kl.... in uw handen .

Geert

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Interesse zeker maar voel relatief weinig noodzaak er ÚÚn te hebben alhoewel de voordelen duidelijk zijn. Totaal onrealistisch maar ik zou denk ik tot max €150 over hebben voor zo'n kijker dus ik ben bang dat je aan mij weinig hebt in deze.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold Bekijk Berichten
    Stel Mr. Gold kan op een veiling of via een failliete boedel een groot aantal nieuwe infrarood en nachtkijkers op de kop tikken. Zijn jullie daarin ge´nteresseerd? Stel de keuze is reuze en de kijkers zijn nieuw, wat zou jij maximaal willen betalen als we uit gaan van de nieuwprijs.

Ik zou graag een percentage willen horen van de echt ge´nteresseerden. Dus stel de kijkers kosten in de winkel 400e dan wil je X % maximaal betalen hiervoor. En als jullie ook nog ongeveer het budget willen roepen dan ga ik aan de slag hiermee ;-)

Eventueel ook ge´nteresseerd in 2de hands kijkers? Voorkeur? Don'ts? Tips?

Nu is het moment om dit kenbaar te maken en wie weet, komen er na de LifeStraws, Stofmaskers en Conibears in de prepshop een hele container van deze beauty's in de shop voor een grijpstuiver.
    Mooi aktie.

Welke generatie kijker?
    Wat voor versterker buis zit er in?
    Digitale versterking?
    Wat voor batterijen zijn er eventueel nodig?
    Zit er een IR lamp op (of niet)
    Vergroting?

Voor mij liever geen 2e hands....maarrrr.....als ze gerefurbished zijn en er zit weer garantie op, dan wil ik 2e hands wel overwegen. Over een % en of prijs roep ik niets. Vind ik niet zinvol op dit moment.

Gefeliciteerd trouwens met je 3000ste post!

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    is denk ik moeilijk in te schatten zonder te weten wat je ervoor krijgt. ik denk dat mijn maximaal te besteden bedrag rond de 75 euro zal zijn.

als we het over de nacht kijkers hebben, moeten we iets voorstellen als deze:
    http://www.conrad.nl/ce/nl/product/0...on-Patrol-2x24

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    [MENTION=2]Mr. Gold[/MENTION] hier wat meer info:
    http://www.nightvision.nl/night-vision-faq-10.html

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Ik vind dit wel een mooie. http://www.detectorshop.nl/yukon-inf...ger-5-x-42.php

Is dit wat?

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 41
    Laatste Bericht: 27-03-14, 14:44
  2. Mountain House (review) - Gezamelijke inkoopactie?
    Door gebruikersnaam in forum Eten en drinken
    Reacties: 167
    Laatste Bericht: 31-08-13, 17:38
  3. LifeStraw inkoopactie
    Door Mr. Gold in forum Water
    Reacties: 91
    Laatste Bericht: 20-12-12, 13:51
  4. LifeStraw inkoopactie
    Door Mr. Gold in forum Mededelingen Preppers.nl
    Reacties: 91
    Laatste Bericht: 20-12-12, 13:51
  5. Hand kachel Butagas infrarood