Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Meeting] 27mc


Wonderland

Heb je interesse in een 27mc meeting?  

15 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb je interesse in een 27mc meeting?

    • Ja, lijkt me erg leuk !
    • Geen interesse


Aanbevolen berichten

Beste bezitters/Belangstellende van de 27mc apparatuur,

 

Ik bezit al tijdig een leuke collectie 27mc apparatuur en Porto's voor verschillende ferquenties. Maar ook ik kan altijd bijleren. Ik heb niet veel technische kwaliteiten m.b.t. het 27 mc gebeuren.

Ik weet hoe je moet babbelen en hoe ik mn apparatur moet opstellen en daar houd het bij op.

 

Nu heb ik in het verleden een meeting gehouden voor hobbyisten. de opkomst was verbazingwekkend groot.

 

Het lijkt mij erg leuk om volgend jaar ergens in de zomer (tussen de SC meetings door) een 27mc meeting te organiseren.

 

Het idee is om een centraal punt te kiezen voor een locatie, en daar een mooie opstelling te plaatsen voor een babbel op de 27mc. Wellicht een hapje en een drankje om de dag door te komen.

Verder kunnen mensen die de apparatuur bezitten langskomen om ales te bewonderen, informatie op te doen of zelfs voorlichting geven over de 27mc.

 

Ook kunnen belangstellende (van het forum) komen kijken om informatie in te winnen en wellicht maakt dit hun beslissing of keuze makkelijker om het e.a. aan te schaffen.

 

Dit kan ik niet geheel alleen @Kans @Communicator @JamHard @Yin en yang

 

Leuk idee?

Groetjes Wonderland

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mij heb je hoor, ik kan alleen niet garanderen dat ik de toekomstig gekozen data vrij zal zijn. Voorkeur gaat naar Zondag. dan maak ik de meeste kans :)

 

Leuk om voor de 27mc veteranen de locatie niet precies vrij te geven, maar rondom op 10km... zodat ze de rest op het signaal van de bak moeten doen (vossenjacht style).

 

En voor de anderen wel gewoon de locatie per pm oid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil zelf erg graag een 27mc bak aanschaffen maar heb geen idee wat ik moet kopen en wat ik ndoig heb dus heb erg veel interesse:)

 

Ik heb deze te koop: Intek H510. Werkt op AA's en geeft 4watt. Ik heb er mee in het veld gestaan met een "mobiele" GPA. Perfecte ontvangst en een flink bereik. Doet niet onder voor een mobiele bak. Kanmook op 12v draaien trouwens.

[ATTACH=CONFIG]5361[/ATTACH]

Voor vragen graag via PM

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha ik was even in de war... hahahaha

 

@Wonderland, ik dacht het even te wijzigen en dan krijg je dit (dacht dat nog niemand het had gelezen... en dat bleek anders.. :o

 

Ik heb de originele teruggezet

 

Ik dacht al 1 of andere nos virus ;)

(checking of hier geen camera ploeg aanwezig is )

 

Mooi man die leger mastjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...