Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 71
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012

Hoe voor te bereiden op een ​​buitenaardse invasie?

Zijn we voorbereid op een alien invasie?

Volgens diverse sites zijn er 3 reusachtige ruimteschepen onderweg naar Mars en wel de maan Phobos, wat volgens deze site een kunstmatige maan is, dus in feite een ruimteschip die gestrand is bij mars. de maan Phobos is onveer 25 km doorsnede

Deze video's worden steeds up to date gehouden door het youtube kanaal
    http://www.youtube.com/user/BPEarthWatch?feature=watch

Bestaat komeet ISON inderdaad uit drie ruimteschepen en gaan ze om welke reden ook binnenkort aanleggen bij de kunstmatige maanbasis Phobos?

Nog enkele weken en dan zullen we het weten.

Eťn van de sterkste argumenten waarom ISON geen gewone komeet zou zijn, is afkomstig van een Zuid Amerikaanse astronoom.

Ignacio Ferris, als astronoom verbonden aan de Antioquia Universiteit van Colombia, zegt dat de komeet ISON al 132 dagen lang niet is veranderd en vindt dit eigenlijk onbegrijpelijk.

Want volgens alle berekeningen, ook die van Ferris, had de komeet sinds januari een stuk helderder moeten worden en dat is niet het geval.

Zo zegt een commentaar op de wetenschappelijke website EarthSky.org dat de komeet zes keer minder helder/fel is dan men had verwacht. Kortom, verbazing bij astronomen en wetenschappers. Het zou echter allemaal heel goed te verklaren zijn als ISON geen komeet is.
    LEES VERDER OP DE LINK

Dus wat kun je doen tegen een alien invasie?

Niemand weet het eigenlijk, dus in ieder geval flink preppen en voorbereid zijn dus extra voedsel en water, want er zal dan een gebrek zijn aan alles omdat de voedselketen en distributieketen instort en er schaarste onstaat. En uiteraard veiligheid als punt 1

Maar wie weet er nog goede tips, laat maar horen.

Geen flauwe grapjes, die vind je hier Top tips for fending off ET zo genoeg gelachen.
    Laatst gewijzigd door Tom; 20-09-13 om 23:13.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    [MENTION=34]Tom[/MENTION] sorry ik heb me een half uur proberen in te houden.....

Harry: So, what did you think of when the aliens abducted you?
    Paul: I just thought, please please please, no anal probe!
    Harry: WHAT? They're telepathic you moron! They can read your mind!
    Paul: Tell that to my ass, they not only red my mind Harry!
    keyserpreppersuze@gmail.com

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Naam:     425227_374867625872196_167217139970580_1559292_1517897669_n.jpg
Bekeken:  1104
Groote:   75,2 KB

10 tekens te kort

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Naam:     400882d8_tin-foil-hat.jpeg
Bekeken:  1278
Groote:   73,2 KB

Moet.........Dit............Plaatsen............

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    En daarnaast, we hebben geen Aliens nodig om onze planeet te vernietigen, daar zijn we zelf al hard mee bezig. Aliens be like: "Fuck that shit, that place is f#cked up as it is!".

Sjezus [MENTION=34]Tom[/MENTION] je maakt me elke keer bang. Telkens als ik denk "die Tom heeft ze op een rijtje" kom je met deze shit. Van "Niburu links" krijg ik acute uitslag en begint mijn herpes simplex op te spelen.

Sta ik daar met mijn LifeStraw en Multitool terwijl ET probeert zijn gloeiende vinger in mijn reet te steken...

ET phone home, mijn reet is geen telefooncel, en je vinger is zeker niet rood als je hem eruit haalt....

Moehahaha!

JB

P.S.: Hey, 't is vrijdag he? Ik heb een zware week achter de rug...

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Naam:     400882d8_tin-foil-hat.jpeg
Bekeken:  1278
Groote:   73,2 KB

Moet.........Dit............Plaatsen............
    Zie ook http://preppers.nl/forum/threads/712...ight=aluminium

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Kijk, wat betreft aliens is 't heel simpel, er zijn eigenlijk maar 2 opties:

Optie 1: Ze zijn vriendelijk -- niet aan de hand, hoef je niet voor te preppen.
    Optie 2: Ze zijn agressief -- dan zijn we binnen de kortste keren uitgeroeid, aliens met de technologie om hier te komen, hebben ook de technologie om ons te vernietigen. Tegen zwaar superieure technologie valt niet te preppen.

Oftewel, alien invasie is geen scenario om je druk over te maken.

IsaBo
    Guest
    Als ison inderdaad 3 ruimteschepen zijn dan vliegen ze met de snelheid van een komeet. Te langzaam dus voor interplanetaire reizen. Want dat zouden ze er 100 duizenden jaren over doen om van hun planeet bij ons te komen. Niet logisch.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    He wat zijn we toch weer negatief allemaal.

Ik vind die van [MENTION=952]Dreutel[/MENTION] echt geweldig, het zou met niks verbazen als zoiets gebeurt.
    Of dat diegene aan de macht zo'n ruimteschip met een atoombom verwelkomen omdat ze bang zijn dat de aliens hun mooie plannetjes om zeep helpen en de mensen zomaar zou bevrijden..

Maar het meest waarschijnlijke zal toch echt wel zijn dat de verontwikkelde mede ruimte bewoner heel wijs besluit om heel ver uit de beurt te blijven.

Er zijn twee mogenlijkheden of ze komen en wij zijn de dag erna of een dag eerder allemaal de pijp uit, of we hebben nog een langdurige toekomst.
    Aha [MENTION=812]Enki[/MENTION] was me voor !

Ik snap nog steeds niet waarom mensen behoefte hebben of tijd enz om rare vreemde onwaarschijnlijke scenarios te verzinnen terwijl je eigenlijk niet om de shit heen kunt kijken?
    ( of zijn de complot theorien waaren worden dit soort verhaaltjes ergens verzonnen, na weer een aflevering van een soap, om de mensen af te leiden van de echte problemen?)

Prep ze,
    K a n s
    Laatst gewijzigd door Kans; 21-09-13 om 07:58.
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enki Bekijk Berichten
    Kijk, wat betreft aliens is 't heel simpel, er zijn eigenlijk maar 2 opties:

Optie 1: Ze zijn vriendelijk -- niet aan de hand, hoef je niet voor te preppen.
    Optie 2: Ze zijn agressief -- dan zijn we binnen de kortste keren uitgeroeid, aliens met de technologie om hier te komen, hebben ook de technologie om ons te vernietigen. Tegen zwaar superieure technologie valt niet te preppen.

Oftewel, alien invasie is geen scenario om je druk over te maken.
    dit is de meest zinnige opmerking, samen met de plaatjes die geplaatst zijn.....

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 2
    Laatste Bericht: 17-06-13, 06:52
  2. Eieren en spek bereiden in een papieren zak.
    Door Willieman in forum Recepten
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 04-12-12, 19:54
  3. De 7 fases van de zombie-invasie in NL
    Door TyrionLannister in forum Survival Algemeen
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 20-10-12, 23:16
  4. De Top 50 excuses om niet voor te bereiden
    Door Cyberbeer in forum Internationaal
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 28-05-12, 07:46

Labels voor dit Bericht