Ga naar inhoud
GENEGEERD

Interesse voor 27mc vossenjacht in oktober?


Prepping76

Aanbevolen berichten

Wie lijkt het leuk om een 27mc vossenjacht te rijden? (Wat bedoel je? Dit bedoel ik.)

 

We zouden een paar vossen van een bestaande jacht kunnen peilen of een eigen jacht opzetten.

Normaal heb je een vossenjacht op snelheid of op minimale km'ers maar in dit geval jagen we voor de eer :)

 

Ik zit zelf te denken aan een woensdagavond in oktober, van 20:00 tot 22:00 bijvoorbeeld.

Als je geen apparatuur hebt kun je ook je interesse kenbaar maken, wellicht dat er mensen met apparatuur een bijrijder nodig hebben.

 

Update: de omgeving wordt na de interesse bepaald en of we een eigen vos of een bestaande vos gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb (nog) geen 27 mc.

Maar ik doe wel graag mee...

 

 

Wie lijkt het leuk om een 27mc vossenjacht te rijden? (Wat bedoel je? Dit bedoel ik.)

 

We zouden een paar vossen van een bestaande jacht kunnen peilen of een eigen jacht opzetten.

Normaal heb je een vossenjacht op snelheid of op minimale km'ers maar in dit geval jagen we voor de eer :)

 

Ik zit zelf te denken aan een woensdagavond in oktober, van 20:00 tot 22:00 bijvoorbeeld.

Als je geen apparatuur hebt kun je ook je interesse kenbaar maken, wellicht dat er mensen met apparatuur een bijrijder nodig hebben.

 

Update: de omgeving wordt na de interesse bepaald en of we een eigen vos of een bestaande vos gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een bakkie, kleefvoet en multimeter hebt kun je al meedoen.

(Goed, je moet wel even je bak open schroeven en je aansturing van je s-meter aftappen als je geen externe meter aansluiting hebt.)

 

Mocht daar behoefte aan zijn rijden we eerst (na wat uitleg) een oefenvosje over 1km. Of ik neem 3 bijrijders mee natuurlijk, kan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig hoeven we ons niet bij iedere post af te vragen of het wat met preppen te maken heeft, dan zouden we een vrij leeg forum hebben :rolleyes:

 

Maar beiden eigenlijk, je komt op plekken waar je normaal niet komt. Je versterkt je intuïtie, geeft je ervaring in wat wel en niet mogelijk is en het is spannend. Daarnaast is het misschien meer iets voor je wanneer je het 15, 20 jaar geleden toen het 'hot' was hebt gedaan en weer die tijd opnieuw wil beleven.

 

En het heeft te maken met techniek, auto's en mooie vrouwen natuurlijk, nou welke man wil dat niet :cool:

 

Ook een belangrijke is natuurlijk je apparatuur goed leren kennen, op de tast in het donker en op correcte werking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast gerbewoner

Vossenjacht is leuk om te doen. Haak wel voor nu even af. Met de huidige benzineprijs en het aantal kilometers wat ik rij wordt een avondje rondrijden boor de fun wat te veel van het goede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vossenjacht is leuk om te doen. Haak wel voor nu even af. Met de huidige benzineprijs en het aantal kilometers wat ik rij wordt een avondje rondrijden boor de fun wat te veel van het goede.

 

Er zijn altijd mensen met een auto die bijrijders zoeken, dus wanneer je het leuk lijkt en je wordt niet snel wagenziek wanneer je een meter moet aflezen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...