Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 53 van de 53
    Elementary prepper
    Ingeschreven
    May 2015
    Voor mensen die twijfelen aan het hele principe van False Flag operations kan ik The Terror Conspiracy van Jim Marrs ten zeerste aanraden. Is een dikke pil maar dat lijkt me een klein offer om vervolgens wakker te worden en de wereld te bezien zoals ze echt is. (of gewoon lekker tv blijven kijken en krant blijven lezen, sommige mensen kiezen bewust voor die rode pil... )

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gnosis Bekijk Berichten
    Voor mensen die twijfelen aan het hele principe van False Flag operations kan ik The Terror Conspiracy van Jim Marrs ten zeerste aanraden. Is een dikke pil maar dat lijkt me een klein offer om vervolgens wakker te worden en de wereld te bezien zoals ze echt is. (of gewoon lekker tv blijven kijken en krant blijven lezen, sommige mensen kiezen bewust voor die rode pil... )
    Iedereen op dit forum is wakker (zeker meer dan gemiddeld), en bedankt voor de tip (zal het zeker lezen), mijn vraag was slechts, wil je dit "elke" dag tot je nemen, je wordt er namelijk niet vrolijk van, maar het kan een soort hobby zijn om het te volgen. Maar goed, ik zal erover ophouden, ik was slechts nieuwsgierig gezien de vele verwijzingen naar zerohedge e.d.

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Ik twijfel niet aan false flags en ook niet aan sommige complot theorieŽn. ze zullen er vast en zeker zijn. misschien meer dan dat ik wil toegeven .

ik sta open voor alle opties en meningen
    maar wat ik me alleen wel afvraag als ik hier dingen lees is of het ook maar iets uitmaakt als je er zoveel over nadenkt?
    het maakt 'hen' echt niets uit dat jij vermoedt dat er stront aan de knikker is of denkt bewijs te hebben. je kunt er toch niets mee.
    en daarbij, zullen 'ze' het ooit toegeven?
    Komen we ooit achter de waarheid?
    waarom zou ik me dan druk maken om zaken waar ik toch nooit een antwoord op krijg.

Zelf zou ik dolgraag 'de waarheid' willen weten maar zolang er niemand is die me de volledige waarheid laat zien maak ik me er ook niet druk om.
    dat is geen struisvogelpolitiek of liever de 'rode pil' willen slikken, het lijkt me gewoon een kwestie van verspilde energie.

Mijn vader zei vroeger al; net oer piekerje, 't komt toch allegear oars. (vertaling: niet over piekeren want het komt toch allemaal anders)

Misschien vinden jullie deze zienswijze gemakzuchtig maar tja, it's just my 50 cents...

Vergelijkbare onderwerpen

1. [False Flag] Joden moeten zich laten registreren in Oost-Oekraine
    Door Communicator in forum Internationaal
    Reacties: 13
    Laatste Bericht: 24-06-15, 09:13
  2. Erdogan's False Flag......SyriŽ !
    Door Keyser Suze in forum Midden-Oosten
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 29-03-14, 22:46
  3. Bitcoin under False Flag Attack?
    Door Keyser Suze in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 10