Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 53
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012

De Nieuwe False Flag wordt gehesen....

http://www.zerohedge.com/news/2013-0...threat-caution

Amerika waarschuwt voor nieuwe Al-Quaida aanslagen....in Europa, AziŽ, Midden Oosten en Afrika. Goh, komt dat even goed uit, pardon, is dat even griezelig. Een mooie bevestiging van het PRISM en NSA spektakel mocht er iets gebeuren. Het leger en de marine van de USA staat al op scherp. De media hype draait al op volle toeren. Obama is het vertrouwen kwijt en de dollar staat op omvallen.

What the world needs now, is another Pearl Harbour, a new 9-11.

Waarom, vraag ik me af, is de Fed niet aan het afbouwen met dollars printen? Waarom zakt goud terwijl de vraag gigantisch is? LibiŽ, SyriŽ, Iran, veel landen in zuid oost AziŽ en China, Zuid Afrika - ze handelen onderling, niet in dollars (ook Rusland niet, BraziliŽ ook niet). Hoe leuk zou het voor de Amerikanen zijn als er daar iets gebeurt zodat ze wel 'moeten' ingrijpen? Want de echte boef, dat is een militante moslim van AQ. En niet de Banksters, Bernanke, oBama. Tuurlijk. Mijn idee? Springplank naar de NWO. En aangezien ons goud in de USA ligt, hebben ze ons bij de ballen als de nieuwe munt wordt doorgedrukt.

Dus eerst aanslag. Oorlog lokaal. Oorlog grotere schaal. Beurzen storten in na aanvankelijke opleving. Goud en olie skyhigh. Maatschappij komt tot stilstand. Chaos. Banken dicht, plunderingen. Nieuwe munt 'moet er komen'. Europa moet kiezen tussen het nieuwe Russo-Chino-Afrika blok of USA. Het Duitse goud, het Nederlandse goud-het ligt in de USA. Wegens de oude banden en het goud plus de Nato verplichtingen zal Europa voor blok met USA kiezen. Nieuwe munt ontstaat. NWO geboren, de bevolking nog meer slaaf.

Zo Keyser, nou kan die wel weer. De komende maanden worden weer interessant....
    keyserpreppersuze@gmail.com

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2013
    verdikkeme keyser nu slaat het prep-virus nog meer toe in huize MP,

maar de komende maanden worden inderdaad erg interessant.

mvg, Mp
    Vind mij ook op preppers-shelter.nl

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Daarom moet het Nederlandse goud weg uit de USA....

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Ach dit soort dingen heb ik vaker gehoord waar niks van kwam en afliep met een 'sisser'.
    Gewoon van het mooie weer genieten de komende dagen,en als je toch in de supermarkt bent een extra blikje kopen klaar..
    We zien wel wat er op ons pad komt, tegenhouden doe je toch niet in je eentje tussen de slaafse massa

Survivor
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Welk Nederlandse goud?
    Het is gemakkelijker om de wereld te vernietigen dan om het kapitalisme ook maar een beetje bij te sturen.

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freeprepper Bekijk Berichten
    Ach dit soort dingen heb ik vaker gehoord waar niks van kwam en afliep met een 'sisser'.
    Gewoon van het mooie weer genieten de komende dagen,en als je toch in de supermarkt bent een extra blikje kopen klaar..
    We zien wel wat er op ons pad komt, tegenhouden doe je toch niet in je eentje tussen de slaafse massa
    Daar heb je helemaal gelijk in. Wat mij wel opvalt is dat als het Amerikaanse State Dept een waarschuwing afgeeft, dat je bijna de klok gelijk kunt zetten op het een of ander. Alhoewel, er is dagelijks wel wat loos in de wereld....het idee in mijn sponzige brein met rozijnen heeft zich wel wat vastgezet dat dit soort berichten vanuit het Witte Huis een soort Tromgeroffel is om de hele MSM aan de gang te zetten. Het verhoogt ook angst sensoren van Amerikanen en onder angst maken mensen verkeerde keuzes.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    ik zeg het je de komende maand gaat HET gebeuren!
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    Is dit:
    A. Ironisch?
    B. Oprecht gemeend en maak je je ook zorgen?
    C. Voorkennis?

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    B/C . ik heb diverse berichten gezien waarin je kan dat de VS bezig is met voorbereiden, waarop ze zich voorbereiden? geen idee. Weet wel dat heel veel van die voorbereidingen afgerond moeten zijn aan het eind van september. Kan geen toeval zijn dat de VS voedsel, water, medicijnen, wapen aan het opkopen is en trainingen geeft die allemaal aan het eind van de maand afgerond moeten zijn.
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    Debt ceiling moet schijnbaar ook voor 17 oktober verhoogd worden, dat is elke keer een flink gesteggel en last minute werk dus ik ben benieuwd.

Vergelijkbare onderwerpen

1. [False Flag] Joden moeten zich laten registreren in Oost-Oekraine
    Door Communicator in forum Internationaal
    Reacties: 13
    Laatste Bericht: 24-06-15, 10:13
  2. Erdogan's False Flag......SyriŽ !
    Door Keyser Suze in forum Midden-Oosten
    Reacties: 21
    Laatste Bericht: 29-03-14, 23:46
  3. Bitcoin under False Flag Attack?
    Door Keyser Suze in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 10