Ga naar inhoud
GENEGEERD

Communicatie middel kiezen


Communicator

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Interessant! Wat is het verschil tussen contact met team of anderen @Communicator?

 

Zijn de hoofdtakken niet: ontvangen / ontvangen + zenden. Korte afstand / Korte + lange afstand. Basis model / mobiel model. En vervolgens eventueel uitsplitsen op techniek zoals 27mc opties, all-band-opties etc?

 

Of begrijp ik er nog minder van dan ik al dacht? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Communicator...is een Hyflex 54 cm antenne een goede aanvulling voor de Midland Alan 42 porto?

Ik snap dat e.e.a. afhankelijk is van de omgeving..maar zou je m aanraden?

 

Grt easy

Ik heb zelf geen ervaring met een verlengde antenne voor de alan 42. Ik durf daar geen uitspraak over te doen. Ik weet niet hoeveel verbetering deze antenne geeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant! Wat is het verschil tussen contact met team of anderen @Communicator?

 

Zijn de hoofdtakken niet: ontvangen / ontvangen + zenden. Korte afstand / Korte + lange afstand. Basis model / mobiel model. En vervolgens eventueel uitsplitsen op techniek zoals 27mc opties, all-band-opties etc?

 

Of begrijp ik er nog minder van dan ik al dacht? :p

 

Mij leek deze insteek voor de leek handiger en begrijpelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een Baofeng. ik heb geen vergunning.. maar ik wilde voor de preps toch eentje waarmee ik in korte/lange afstanden kan communiceren.. echt een top ding.. ik gebruik hem nu als ik op de motor ben in een groep met de legale 446 pmr's om te lullen met iemsnd in de volg auto of met andere motorrijders in de groep..

Link naar reactie
Delen op andere sites