Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Vraag] Dutch oven skillet erg ruw hoe glad te krijgen?


ton240

Aanbevolen berichten

Hoi preppers.

 

Ik heb net naa de lever ing twee maanden gelede van mij drie poots dutch oven een skillet aan geschaft.

 

Echter deze is zeer ruuw van binnen heeft iemand een iedee hoe ik deze het beste glad van binnen krijg.

 

Gewoon met een flex er aan gaan en dan fijner schuren tot hij glad is.

 

Alvast bedankt groeten Ton

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Hoi preppers.

 

Ik heb net naa de lever ing twee maanden gelede van mij drie poots dutch oven een skillet aan geschaft.

 

Echter deze is zeer ruuw van binnen heeft iemand een iedee hoe ik deze het beste glad van binnen krijg.

 

Gewoon met een flex er aan gaan en dan fijner schuren tot hij glad is.

 

Alvast bedankt groeten Ton

 

 

 

Volgens mij hoort dat ruw te zijn.

Lees eerst even een gebruiksaanwijzing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi preppers.

 

Ik heb net naa de lever ing twee maanden gelede van mij drie poots dutch oven een skillet aan geschaft.

 

Echter deze is zeer ruuw van binnen heeft iemand een iedee hoe ik deze het beste glad van binnen krijg.

 

Gewoon met een flex er aan gaan en dan fijner schuren tot hij glad is.

 

Alvast bedankt groeten Ton

 

Waarom zou je dat doen ?, Heb je hem al eens gebruikt ?.. Misschien eens een cursus outdoor cooking gaan volgen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hoort dit ook zo te zijn . Of het moet een fout in de gieterij zijn geweest maar dan zullen ze die niet verkopen . In de gebruiksaanwijzing staat geen schuurmiddel gebruiken . Dus ik zou daar niet met een haakse slijpen aan komen .

 

Geert

Ps heb je er een met gladde bodem of met geribde @ton240 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jongens.

 

Ik heb al een 5,5 lieter butch oven.

Deze heeft een glade bodem.

 

De nieuwe Dutch Oven 4QT 3,5 lieter heeft ook een glade boden.

Van het het zelvde merk een skillet.

Heeft niet zoon glade bodem.

De leveranchier is al berijkt hij zij telefonies vermelt dat de prijs ook bij de produktie mee spelt.

Het is een goed koop reproduktie hij adviezeert de dikker knobbels weg te vijlen en de rest te schuren normaal word dit in produktie al gedaan prijs pan was 7,50€.

 

In een giet ijzere pap zit geen koting de koting moet in gebakken worde (olie) daar naa niet schuren bij weg leggen in olie en weer even verwarmen.

 

Bij de pan zat geen beschrijving als er iemand is met een beschrijving zou ik het fijn vinden voor een foto of pdf er van.

 

Mijn mail aders is ton240@aol.nl

 

 

Gr en bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...