Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Hoogste bieder] Paracord Type III MIL-C-5040H wit


Mr. Gold

Aanbevolen berichten

Beste Preppers,

 

Ik heb jullie input nodig m.b.t. de kleuren van het paracord die we aanbieden in de prepshop. Op dit moment voeren we de kleuren; wit, zwart, rood en groen. Zouden jullie nieuwe kleuren willen zien of het eigenlijk gewoon houden op de kleur zwart? We hebben van de kleur wit nog 0 meter verkocht en nog de hele rol in verpakking zitten. We willen binnenkort een nieuwe bestelling paracord plaatsen en wilde graag jullie advies m.b.t. de kleuren.

 

Daarnaast lijkt het mij een leuk plan om regelmatig een topic te openen met een product uit de shop waarbij de hoogste bieder het product mag hebben. Het mag duidelijk zijn dat die natuurlijk veel minder zal zijn dan de retail waarde zodat de gebruiker(s) een mooi voordeel hebben. Om het te testen gooi ik nu de hele rol paracord (1000 feet = 304,80 meter) met de kleur WIT type III in de veiling. De winkel waarde is 304,80 x 0.45 = 137,16e in de prepshop.

 

De hoogste bieder krijgt deze rol paracord opgestuurd voor de geboden prijs. De verzendkosten nemen wij voor onze rekening. We sluiten dit topic op dinsdag 15 oktober om 11:00 uur. En zal ik de hoogste bieder een berichtje sturen. We laten het topic 5 minuten langer open bij elke bieding die nog plaats vindt bij het sluiten van het topic zodat het eerlijk gaat.

 

Ik bied 1 euro, wie meer ;-)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb wel een stuk rood paracord gekocht met als idee dat wanneer dit als scheerlijn wordt gebruikt dit wat beter zichtbaar is (en je niet zo snel er over struikelt).

In dat kader is wit nog beter maar ik heb al aardig wat wit nylon touw.

Interessant zou wel kunnen zijn een soort fluor kleur of glow in the dark paracord, dat laatste ook als lanyard.

 

Edit: 3 euro :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Preppers,

 

Ik heb jullie input nodig m.b.t. de kleuren van het paracord die we aanbieden in de prepshop. Op dit moment voeren we de kleuren; wit, zwart, rood en groen. Zouden jullie nieuwe kleuren willen zien of het eigenlijk gewoon houden op de kleur zwart? We hebben van de kleur wit nog 0 meter verkocht en nog de hele rol in verpakking zitten. We willen binnenkort een nieuwe bestelling paracord plaatsen en wilde graag jullie advies m.b.t. de kleuren.

 

Ik neem aan dat we in deze draad dus ook antwoord mogen geven op de gestelde vraag?

 

Sowieso OD Green en een fluoriserende kleur. OD Green is volgens mij populair omdat het een camouflerende kleur is en geen zwart (zoveel gear is immers al zwart) en een fluoriserende of glow-in-the-dark kleur is wellicht populair omdat je er high visibility lanyards van kan maken opdat je het makkelijker kan terugvinden als je het hebt laten vallen of kwijt bent geraakt. Wit is inderdaad niks en in mum van tijd zwart ;)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat we in deze draad dus ook antwoord mogen geven op de gestelde vraag?

 

Sowieso OD Green en een fluoriserende kleur. OD Green is volgens mij populair omdat het een camouflerende kleur is en geen zwart (zoveel gear is immers al zwart) en een fluoriserende of glow-in-the-dark kleur is wellicht populair omdat je er high visibility lanyards van kan maken opdat je het makkelijker kan terugvinden als je het hebt laten vallen of kwijt bent geraakt. Wit is inderdaad niks en in mum van tijd zwart ;)

 

Die glow in the dark is niet heel functioneel. De tracers met glow zijn haast niet meer te zien na 30-60min in de duisternis. Ik zou liever paracord zien met tracers van 3m scotchlite. Deze zie je op een paar honderd meter nog oplichten (als je 'm beschijnt met een zaklamp)

 

[ATTACH=CONFIG]5677[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die glow in the dark is niet heel functioneel. De tracers met glow zijn haast niet meer te zien na 30-60min in de duisternis. Ik zou liever paracord zien met tracers van 3m scotchlite. Deze zie je op een paar honderd meter nog oplichten (als je 'm beschijnt met een zaklamp)

 

[ATTACH=CONFIG]5677[/ATTACH]

 

Goede tip, sluit ik me op aan, ik dat hier thuis liggen type 4 super handig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die glow in the dark is niet heel functioneel. De tracers met glow zijn haast niet meer te zien na 30-60min in de duisternis. Ik zou liever paracord zien met tracers van 3m scotchlite. Deze zie je op een paar honderd meter nog oplichten (als je 'm beschijnt met een zaklamp)

 

Ik wist het fijne er niet van. Iets high visibility bedoelde ik in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...