Ga naar inhoud
GENEGEERD

Oproep voor fotoreportage over Neosurvivalisme en zelfvoorziening.


KimPattiruhu

Aanbevolen berichten

Voor een fotoproject wil Kim Pattiruhu "Neosurvivalisme en zelfvoorziening" aan de kaak stellen en is op zoek naar preppers die mee willen werken aan een fotoserie. Indien gewenst kan dit ook anoniem; de preppers (en de locaties) worden niet herkenbaar in beeld gebracht.

 

Documentair fotografe Kim Pattiruhu woont en werkt in Tilburg. Middels fotoreportages brengt zij actuele ontwikkelingen aan het licht. Menselijk gedrag is een veelvuldig terugkerend thema. Het menselijk gedrag kan bewust of onbewust, openlijk of heimelijk, en vrijwillig of onvrijwillig zijn. Binnen dit thema zoekt zij haar onderwerpen in het ongebruikelijk gedrag, van de zonderling, maar ook in het gebruikelijke gedrag dat niet (altijd even) zichtbaar is. Door zich daarbij te richten op emotie combineert zij subjectiviteit met objectiviteit. Het menselijk gedrag wordt bestudeerd in de gedragswetenschappen: psychologie, sociologie en antropologie en gebruikt zij dan ook als basis en inspiratie voor haar projecten. In biologische zin kan men een emotie ook definiëren als een reactie van onze hersenen op een affectieve prikkel. Dit komt mensen vrijwel automatisch tot uiting in een bepaald patroon van gedrag en fysiologische reacties. In principe toetst zij met haar fotoreportages in hoeverre aannames realiteit zijn en kan dit middels haar fotografie zichtbaar maken.

 

Voor deelname, gesprek of informatie: info@kimpattiruhu.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 144
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

aan de kaak stellen?

 

aan de kaak stellen

Spreekwoorden: (1914) Iemand (of iets) aan de kaak stellen

d.w.z. iemands schande openlijk bekend maken, laten zien; iemand of iets openlijk aan de verachting van anderen overgeven, ‘aan de schandpaal nagelen’1). De kaak was vermoedelijk oorspr. een ton; later een houten of steenen zuil, een schandpaal, een sc

Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01_01/stoe002nede01_01_1050.htm

 

voor de liefhebber:

 

1037. Iemand (of iets) aan de kaak stellen,

 

d.w.z. iemands schande openlijk bekend maken, laten zien; iemand of iets openlijk aan de verachting van anderen overgeven, ‘aan de schandpaal nagelen’1). De kaak was vermoedelijk oorspr. een ton; later een houten of steenen zuil, een schandpaal, een schandzuil, waarop misdadigers eenigen tijd te pronk gesteld werden en overgegeven werden aan de algemeene bespotting, en ook dikwijls aan den moedwil van het volk2); in later tijd soms een houten stelling, een schavot. In de middeleeuwen zeide men op die kaecke setten3), - staen; doch ook aen die kaecke, dat thans de gewone uitdrukking is geworden, was toen niet onbekend4), waarbij men denke aan den misdadiger, die tegen den schandpaal was gezet met een ijzeren halsband om en de handen geboeid; soms werden ze met één oor aan de kaak gespijkerd en trokken dan zoo lang tot ze los waren, om met anderhalf oor het hazenpad te kiezen; vgl. Sewel, 371: Op of aan de kaak zetten, to set in the pillory; Tuinman I, 39: Die wierd lelyk aan de kaak gezet; Harrebomée I, 369; Ndl. Wdb. VII, 623. Ook in het hd. zegt men: einen an, auf, in den (oder zum) Pranger stellen; fr. mettre quelqu'un au pilori; pilorier qqn; eng. to put a p. into the pillory; to pillory a p.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prepper Raycoupe, prept en woont in Drenthe. Hij vraagt zich hetzelfde af als @Kungfufox, of de affectieve prikkel, subjectief of objectief wellicht een wederzijdse kan worden met voorvloeiende fysiologische reacties. Hij zou in principe willen toetsen, in hoeverre aannames realiteit kunnen worden.

 

Voor deelname, gesprek of deelname: ....

 

Pfffft, verdomd lastig hoor, zo te lullen. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe vermits je in principe een affectieve prikkel kunt overeenkomen, hoedt u voor het aan den kaak stellen

 

"Soms werden ze met één oor aan de kaak gespijkerd en trokken dan zoo lang tot ze los waren, om met anderhalf oor het hazenpad te kiezen"

 

tja...wellicht verkiest u dan het effectieve pad der edele hazen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe vermits je in principe een affectieve prikkel kunt overeenkomen, hoedt u voor het aan den kaak stellen

 

"Soms werden ze met één oor aan de kaak gespijkerd en trokken dan zoo lang tot ze los waren, om met anderhalf oor het hazenpad te kiezen"

 

tja...wellicht verkiest u dan het effectieve pad der edele hazen...

 

'k Vermoed dat ze de helft van haar eigen woorden niet snapt. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt er op neer dat ikzelf erg geïnteresseerd ben in het fenomeen 'preppen', maar hierbij geen beeld kan maken. Dat wat ik via de televisie zie en hoor, daar wil ik niet vanuit gaan.

Aan de kaak stellen klinkt misschien wat formeel en hard, maar zou graag een goed beeld neerzetten van 'preppen' en degenen die dit doen. Ik wil niets of niemand aan de schandpaal nagelen.

 

Wat u ervoor terug krijgt? Een integere fotoserie van uzelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt er op neer dat ikzelf erg geïnteresseerd ben in het fenomeen 'preppen', maar hierbij geen beeld kan maken. Dat wat ik via de televisie zie en hoor, daar wil ik niet vanuit gaan.

Aan de kaak stellen klinkt misschien wat formeel en hard, maar zou graag een goed beeld neerzetten van 'preppen' en degenen die dit doen. Ik wil niets of niemand aan de schandpaal nagelen.

 

Wat u ervoor terug krijgt? Een integere fotoserie van uzelf!

 

Dank je, deze reactie was leesbaar en te begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt er op neer dat ikzelf erg geïnteresseerd ben in het fenomeen 'preppen', maar hierbij geen beeld kan maken. Dat wat ik via de televisie zie en hoor, daar wil ik niet vanuit gaan.

 

Zie de American Shutdown voor je maar dan in Nederland. Echter zijn wellicht politie/ambulance/brandweer/leger onderdelen overbelast of niet toegankelijk, daarnaast zijn de supermarkten leeg en de ligt de transportsector helemaal lam = totale SHTF...Als je hier een beeld bij hebt dan kan je daar tegenover een paar slimmeriken zetten die dus alvast de nodige spulletjes in huis halen om dit uit te kunnen zitten...

 

Lijkt me leuker een reportage/documentage te zien van de zogenaamde 'schapen' of niet-preppers. Mag je die hier vervolgens gratis op de website neerzetten erna :)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie de American Shutdown voor je maar dan in Nederland. Echter zijn wellicht politie/ambulance/brandweer/leger onderdelen overbelast of niet toegankelijk, daarnaast zijn de supermarkten leeg en de ligt de transportsector helemaal lam = totale SHTF...Als je hier een beeld bij hebt dan kan je daar tegenover een paar slimmeriken zetten die dus alvast de nodige spulletjes in huis halen om dit uit te kunnen zitten...

 

Lijkt me leuker een reportage/documentage te zien van de zogenaamde 'schapen' of niet-preppers. Mag je die hier vervolgens gratis op de website neerzetten erna :)..

 

Hart van Nederland kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks het feit dat Zwellever het enigszins vreemd vindt jezelf in derde persoon enkelvoud te presenteren,in een bijna psychedelisch taalgebruik moet hij,na het beschouwen van heur website toch concluderen dat het wicht over enig talent beschikt.

Iets voor Dick?

Die heeft al enige ervaring in het modellen wereldje:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KimPattiruhu Gedaan en ja mooi werk.. tip: geef je foto's in de blog een #nummer; dat maakt het ook gemakkelijk feedback te geven .. zo vind ik de POV op een aantal foto's mooi getroffen, leuke composities.. en de dames bij de tripod in de rook heeft een mooie sfeer, het verhaal wordt door de foto verteld, net als de man in het theater.. enfin.. je merkt het, ik houd ook van beeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog veel interessanter lijkt mij een beeld rapportage van niet een individu of losstaande individuen maar juist het groepsgebeuren op de Shelter Campings (ook al maak ik daar zelf vooralsnog geen deel van uit). Mits inderdaad individuen niet herkenbaar in beeld worden gebracht. De beelden die hieruit voortvloeien kunnen dan eventueel hier op de site gebruikt worden om nieuwe preppers te motiveren deel uit te maken van de groep. Aangenomen uiteraard dat het gebruiksrecht gedeeld wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt er op neer dat ikzelf erg geïnteresseerd ben in het fenomeen 'preppen', maar hierbij geen beeld kan maken. Dat wat ik via de televisie zie en hoor, daar wil ik niet vanuit gaan.

 

Welkom Kim, je bent op de juiste plek aangekomen.

Inderdaad je kunt wat je ziet op dat scherpje niet helemaal vertrouwen!

De overheid heeft er geen baat bij om de bevolking wakker te maken en te waarschuwen dat we niet echt goed bezig zijn.

Nee de overheid heeft er baat bij om de bevolking vooral de de waan te laten dat er niks geks aan de hand is en zich al helemaal nergens druk over hoeft te maken:

 

Inflatie is een hersenspinsel, het is perfect op het door de overheid gewenste niveau.

Het doet net geen pijn genoeg om echt te merken maar heeft genoeg effect om te zorgen dat je nooit echt veel aan je spaargeld zult hebben.

Dat je best veel belasting betaald dat is, knarsentanden, mischien wel waar..., maar daar krijgt U toch ook wel enorm veel voor terug !

Is alles in Nederland niet perfect voor U geregeld?

 

Dat U steeds meer en steeds langer pensioen moet betalen maar steeds minder pensioenuitkering krijgt voor een kortere periode?

Ja we kunnen natuurlijk als overheid ook niks doen aan de vergrijzing, neem van ons aan we doen onze best om de pijn te minimaliseren...

 

Wat zegt u, gaat het niet echt goed in de wereld? Nou maar wij als klein landje hebben het wel voor elkaar gekregen dat we als klain landje toch een enorme invloed op de wereldpolitiek, dat is toch wel een hele prestatie te noemen?

 

Dus beste Kim, het is de hoogste tijd om echt wakker te worden, de realiteit te laten bezinken en actie te gaan ondernemen.

 

 

Bij dat beeld van preppers ? daar moet je je helemaal geen beeld bij voorstellen, net zoals je dat niet kunt bij een Nederlander bv.

Het beeld van preppen is dan weer extreem eenvoudig:

Dat is gewoon iemand die de mooie sprookjes dat alles vanzelf goed komt of dat als het fout gaat onze overheid alles wel even oplost niet meer geloofd.

Die zijn wakker geworden en hebben hun toekomst weer in eigen hand genomen.

 

Je begint heel simpel door alle boodschappen die je normaal doet bij alles wat redelijk houdbaar is dubbel te kopen en op te slaan.

Ook denk je na over het opslaan van wat water.

 

Dan zit je al binnen een paar weken er veel beter voor dan 99,99% van de rest van Nederland mocht er iets fout gaan.

In die twee weken gooi je een paar uit per dag dat fototoestel in de hoek en lees je wat in op dit forum.

Na een half jaar hebben we er dan weer een top prepvrouwtje bij gekregen.

 

We zijn altijd berijkbaar voor concrete vragen en tips!

En het mooiste van dit alles?

Na dat half jaar kun je zowel je eertse zelfportret maken als je preppers documantaire.

 

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een fotoproject wil Kim Pattiruhu "Neosurvivalisme en zelfvoorziening" aan de kaak stellen en is op zoek naar preppers die mee willen werken aan een fotoserie. Indien gewenst kan dit ook anoniem; de preppers (en de locaties) worden niet herkenbaar in beeld gebracht.

 

Documentair fotografe Kim Pattiruhu woont en werkt in Tilburg. Middels fotoreportages brengt zij actuele ontwikkelingen aan het licht. Menselijk gedrag is een veelvuldig terugkerend thema. Het menselijk gedrag kan bewust of onbewust, openlijk of heimelijk, en vrijwillig of onvrijwillig zijn. Binnen dit thema zoekt zij haar onderwerpen in het ongebruikelijk gedrag, van de zonderling, maar ook in het gebruikelijke gedrag dat niet (altijd even) zichtbaar is. Door zich daarbij te richten op emotie combineert zij subjectiviteit met objectiviteit. Het menselijk gedrag wordt bestudeerd in de gedragswetenschappen: psychologie, sociologie en antropologie en gebruikt zij dan ook als basis en inspiratie voor haar projecten. In biologische zin kan men een emotie ook definiëren als een reactie van onze hersenen op een affectieve prikkel. Dit komt mensen vrijwel automatisch tot uiting in een bepaald patroon van gedrag en fysiologische reacties. In principe toetst zij met haar fotoreportages in hoeverre aannames realiteit zijn en kan dit middels haar fotografie zichtbaar maken.

 

Voor deelname, gesprek of informatie: info@kimpattiruhu.nl

 

Wow...

 

In de 3e persoon over jezelf praten is natuurlijk al héél beangstigend, en triest, maar de wervende tekst hierboven spant daadwerkelijk de kroon. Ik mis enkel nog een retecoole tune die de inleidende tekst vergezeld. De zelfverheerlijking, het narcisme en eigenpijperij geeft het geheel zelfs een Kafkaësk tintje. Ach ja, "fake it 'till you make it" zullen we maar zeggen. Als je jezelf niks verbeeldt, ben je ook niks.

 

"Binnen dit thema zoekt zij haar onderwerpen in het ongebruikelijk gedrag, van de zonderling, maar ook in het gebruikelijke gedrag dat niet (altijd even) zichtbaar is. " Ik stel voor dat je eens een zelfportret maakt, want je beantwoord in elk opzicht aan je eigen thema. Vooral wanneer je in de 3e persoon blijft lullen. Sjezus, een avondje uit met jou moet echt heftig zijn: Johnny Bravo: "Lekker gegeten Kim? Hoe was je vlees?", Kim: "Kim Pattiruhu heeft heerlijk gegeten, nadat zij het dierlijke dichtgeschroeide stoffelijk overschot tot haar heeft genomen, gaat zij over tot het nuttigen van een dessert. In biologische zin zal het fysiologisch lastig zijn om bij dageraad emotioneel afscheid te nemen op het toilet van hetgeen zij hedenavond tot haar heeft genomen. Maar dit kan een aanname zijn, dus middels een fotoreportage zal Kim dit zichtbaar maken.". Damn...

 

"In biologische zin kan men een emotie ook definiëren als een reactie van onze hersenen op een affectieve prikkel. Dit komt mensen vrijwel automatisch tot uiting in een bepaald patroon van gedrag en fysiologische reacties. In principe toetst zij met haar fotoreportages in hoeverre aannames realiteit zijn en kan dit middels haar fotografie zichtbaar maken." Damn Girl! You rock! Jij wint de eerste prijs in de categorie: Hoe moeilijk kan ik proberen te lullen over het maken van footoozzz!" (let's face it, het zijn maar foto's...).

 

Overigens vind ik het wel heel stoer dat je een info@ hebt. Wel rete-professioneel, enzo.

 

Christusnogantoe, wie heeft dit afgrijselijke intro geschreven? Jij of je advocaat?

 

Met vriendelijke groet,

 

info@JohnnyBravo.nl

 

Enige info over de auteur: Johnny Bravo is een lul. Niet zomaar een lul, Nein! Een lul die anoniem reageert op een webforum en daar genoegen uit haalt. Middels reageren op fora brengt hij actuele ontwikkelingen aan het licht. Menselijk gedrag is een veelvuldig terugkerend thema. Het menselijk gedrag kan bewust of onbewust, openlijk of heimelijk, en vrijwillig of onvrijwillig zijn. Binnen dit thema zoekt hij zijn onderwerpen in het ongebruikelijk gedrag, van de zonderling, maar ook in het gebruikelijke gedrag dat niet (altijd even) zichtbaar is. Door zich daarbij te richten op emotie combineert hij subjectiviteit met objectiviteit. Het menselijk gedrag wordt bestudeerd in de gedragswetenschappen: psychologie, sociologie en antropologie en gebruikt hij dan ook als basis en inspiratie voor zijn posts. In biologische zin kan men een emotie ook definiëren als een reactie van onze hersenen op een affectieve prikkel. Dit komt mensen vrijwel automatisch tot uiting in een bepaald patroon van gedrag en fysiologische reacties. In principe toetst hij met zijn berichten in hoeverre aannames realiteit zijn en kan dit middels zijn reacties en forumposts zichtbaar maken.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@KimPattiruhu,

 

ik prep nog maar sinds een paar maanden, hier mijn eerste verslag.

 

Heb je dit interview met prepper @DickBerts al geluisterd en de foto's gezien? http://daniellevanhout.wordpress.com/2013/05/25/interview-met-prepper-dick-berts/

 

Misschien is het een idee dat je zelf ook gaat preppen en van jouw proces een fotoreportage maakt.

 

Lijkt me best leuk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik verdien het om afgestraft te worden op mijn afstandige, in de derde-persoon-sprekende, teveel-jargon-bevattende tekst. Toch verbaasd het me dat er zulke heftige reacties op worden gegeven.

Mijn bedoelingen zijn goed en eerlijk. Het is lastig een besloten groep te benaderen voor een fotoproject. Zeker als deze groep anonimiteit en waardering vraagt. Daar was ik door de moderator voor gewaarschuwd. Alsnog; ik ben geïnteresseerd in 'preppen' en aangezien ik een wicht van beeld ben, ga ik graag met mijn camera op onderzoek uit. Dit kan zeker ook binnen de groep blijven, dus een voorstel over ' het groepsgebeuren op de Shelter Campings' van AWOL lijkt me heel erg interessant, of misschien beter gezegd; leuk! Die kunnen dan prima hier worden gedeeld.

 

Laten we opnieuw beginnen?

Ik doe de eerste stap:

Ik ben Kim, 30 jaar, heb een rode kater (Mushu), rijd in een Opel Kadett uit 1972 en ben fotograaf, Ik ben heel nieuwsgierig aangelegd, houd van zelfgemaakte pizza's en onderhoud mijn auto ook helemaal zelf. Ik fotografeer graag analoog (Hasselblad voor de kenners) en ben een geboren Zeeuwse. Ik heb de neiging soms iets te moeilijke taal te gebruiken, om serieuzer over te komen, maar ben eigenlijk een boer in taal en gedrag (al heb ik nog niet mijn eigen varken geslacht).

 

Enne.. zelf 'preppen' en dat vastleggen vind ik geen slecht plan. Maar wil niet alleen mezelf op de foto zetten (snapte)

 

Oh en JohnnyBravoNL: Zelfportretten is allang mijn ding. Al op de homepage van mijn website gekeken? :p

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow...

 

In de 3e persoon over jezelf praten is natuurlijk al héél beangstigend, en triest, maar de wervende tekst hierboven spant daadwerkelijk de kroon. Ik mis enkel nog een retecoole tune die de inleidende tekst vergezeld. De zelfverheerlijking, het narcisme en eigenpijperij geeft het geheel zelfs een Kafkaësk tintje. Ach ja, "fake it 'till you make it" zullen we maar zeggen. Als je jezelf niks verbeeldt, ben je ook niks.

 

"Binnen dit thema zoekt zij haar onderwerpen in het ongebruikelijk gedrag, van de zonderling, maar ook in het gebruikelijke gedrag dat niet (altijd even) zichtbaar is. " Ik stel voor dat je eens een zelfportret maakt, want je beantwoord in elk opzicht aan je eigen thema. Vooral wanneer je in de 3e persoon blijft lullen. Sjezus, een avondje uit met jou moet echt heftig zijn: Johnny Bravo: "Lekker gegeten Kim? Hoe was je vlees?", Kim: "Kim Pattiruhu heeft heerlijk gegeten, nadat zij het dierlijke dichtgeschroeide stoffelijk overschot tot haar heeft genomen, gaat zij over tot het nuttigen van een dessert. In biologische zin zal het fysiologisch lastig zijn om bij dageraad emotioneel afscheid te nemen op het toilet van hetgeen zij hedenavond tot haar heeft genomen. Maar dit kan een aanname zijn, dus middels een fotoreportage zal Kim dit zichtbaar maken.". Damn...

 

"In biologische zin kan men een emotie ook definiëren als een reactie van onze hersenen op een affectieve prikkel. Dit komt mensen vrijwel automatisch tot uiting in een bepaald patroon van gedrag en fysiologische reacties. In principe toetst zij met haar fotoreportages in hoeverre aannames realiteit zijn en kan dit middels haar fotografie zichtbaar maken." Damn Girl! You rock! Jij wint de eerste prijs in de categorie: Hoe moeilijk kan ik proberen te lullen over het maken van footoozzz!" (let's face it, het zijn maar foto's...).

 

Overigens vind ik het wel heel stoer dat je een info@ hebt. Wel rete-professioneel, enzo.

 

Christusnogantoe, wie heeft dit afgrijselijke intro geschreven? Jij of je advocaat?

 

Met vriendelijke groet,

 

info@JohnnyBravo.nl

 

Enige info over de auteur: Johnny Bravo is een lul. Niet zomaar een lul, Nein! Een lul die anoniem reageert op een webforum en daar genoegen uit haalt. Middels reageren op fora brengt hij actuele ontwikkelingen aan het licht. Menselijk gedrag is een veelvuldig terugkerend thema. Het menselijk gedrag kan bewust of onbewust, openlijk of heimelijk, en vrijwillig of onvrijwillig zijn. Binnen dit thema zoekt hij zijn onderwerpen in het ongebruikelijk gedrag, van de zonderling, maar ook in het gebruikelijke gedrag dat niet (altijd even) zichtbaar is. Door zich daarbij te richten op emotie combineert hij subjectiviteit met objectiviteit. Het menselijk gedrag wordt bestudeerd in de gedragswetenschappen: psychologie, sociologie en antropologie en gebruikt hij dan ook als basis en inspiratie voor zijn posts. In biologische zin kan men een emotie ook definiëren als een reactie van onze hersenen op een affectieve prikkel. Dit komt mensen vrijwel automatisch tot uiting in een bepaald patroon van gedrag en fysiologische reacties. In principe toetst hij met zijn berichten in hoeverre aannames realiteit zijn en kan dit middels zijn reacties en forumposts zichtbaar maken.

 

Volgens mij heb ik een advocaat nodig om met jou te morgen praten:(

Man man wat een taal zeg ik ben niet verder gekomen als de LTS hoor hahahaha

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik verdien het om afgestraft te worden op mijn afstandige, in de derde-persoon-sprekende, teveel-jargon-bevattende tekst. Toch verbaasd het me dat er zulke heftige reacties op worden gegeven.

Mijn bedoelingen zijn goed en eerlijk. Het is lastig een besloten groep te benaderen voor een fotoproject. Zeker als deze groep anonimiteit en waardering vraagt. Daar was ik door de moderator voor gewaarschuwd. Alsnog; ik ben geïnteresseerd in 'preppen' en aangezien ik een wicht van beeld ben, ga ik graag met mijn camera op onderzoek uit. Dit kan zeker ook binnen de groep blijven, dus een voorstel over ' het groepsgebeuren op de Shelter Campings' van AWOL lijkt me heel erg interessant, of misschien beter gezegd; leuk! Die kunnen dan prima hier worden gedeeld.

 

Laten we opnieuw beginnen?

Ik doe de eerste stap:

Ik ben Kim, 30 jaar, heb een rode kater (Mushu), rijd in een Opel Kadett uit 1972 en ben fotograaf, Ik ben heel nieuwsgierig aangelegd, houd van zelfgemaakte pizza's en onderhoud mijn auto ook helemaal zelf. Ik fotografeer graag analoog (Hasselblad voor de kenners) en ben een geboren Zeeuwse. Ik heb de neiging soms iets te moeilijke taal te gebruiken, om serieuzer over te komen, maar ben eigenlijk een boer in taal en gedrag (al heb ik nog niet mijn eigen varken geslacht).

 

Enne.. zelf 'preppen' en dat vastleggen vind ik geen slecht plan. Maar wil niet alleen mezelf op de foto zetten (snapte)

 

Oh en JohnnyBravoNL: Zelfportretten is allang mijn ding. Al op de homepage van mijn website gekeken? :p

 

Kijk, dit vind ik nou stoer (niet dat je je ook maar IETS van mijn mening moet aantrekken, want ik loop wat anoniem te typen op dit forum, maar okay, voor wat het waard is!).

 

Succes Kim. Ik hoop oprecht dat je vindt wat je zoekt. In de meest brede zin van de betekenis.

 

Hartelijke groeten,

 

JB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hele prepgebeuren is tegenwoordig echt een hot item, dit is al de zoveelste oproep. Ik zie het zelf als een soort van apies kijken. Hele discussies zijn er al gevoerd over wie er weten dat je prept, en daar kwam meestal uit dat de meesten van ons daar vrijwel alleen in staan. Waarom dan wel medewerking verlenen aan zoiets?? Wanneer iemand echt geinteresseerd is in preppen, dan is er zeer veel info te vinden op het web, zo ook op dit forum. Maar oke, ieder zijn ding natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...