Ga naar inhoud
GENEGEERD

Favoriet voertuig?


mfweert

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

is de weg weg?

 

hillux, ja dat is ook 1 van mijn mijn favoriten

 

opdomenica hebben virtuele highway. ooit was een plan ervoor. maar die hillux rijden goed. ik heb ze gekocht op een online auction in america, 3 zijn min of meer totaal los, om onderdellen te geven aan de 2 die wel rijden.

in derde wereld landen ,woord je niet rijk ,wel creatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Unimog - Maximog

 

(need i say more ?)

 

Maximog-20-20Unimog.jpg.f9554e6f5dc3624f074ac6091c1af771.jpg

 

Inderdaad een voertuig waarbij aan alles is gedacht. Zelfs aan je crematie na een aanrijding, met die benzinetanks in de bumper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een voertuig waarbij aan alles is gedacht. Zelfs aan je crematie na een aanrijding, met die benzinetanks in de bumper.

 

Ik ga er van uit dat dit een diesel voertuig is ... En dan geldt het hetzelfde voor vrachtwagens... Daar zie je dan brandstoftank ook naakt zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik heb even zitten googlen om te achterhalen hoe dat zit, maar kom er niet echt uit.

 

Volgens mij zit het zo bij Unimog, de meeste modellen zijn gewoon diesel. Benzine motoren zijn de uitzondering en zouden al niet mijn voorkeur hebben.

 

Moderne Unimogs zoals afgebeeld zijn diesels, de afgebeelde unimog heeft trouwens in mercedes-G cabine.

Een beetje zonde om te kiezen voor zo weinig ruimte met zo'n voetstuk. Desalniettemin ziet het er stoer uit.

 

Dat een voertuig 1op3 rijd maakt om naar je bol te rijden

Niet veel uit. Maar verder beschouw ik een "survival voertuig" als een wegwerp object.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...