Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 39
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jobs Bekijk Berichten
    Doneren aan Bits of Freedom.
    Vorige maand nog gedaan. Ik ken Ot van Daalen, goeie vent.
    Ze hebben een mooie, maar onbekende campagne: https://bespied-ons-niet.nl . Kan in het rijtje met tips.
    Hora est.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik heb de mensen van BoF meegemaakt op HAR, OHM, etc.
    Dus ja, ik weet wat ze doen en hoe de mensen zijn....
    Ik kan [MENTION=2155]f150[/MENTION] zijn bericht over Ot dus bevestigen.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012

Je smartfoon 'veilig' gebruiken wordt ook opgemerkt

Oke, de NSA bewaart dus de locatiegegevens van honderden miljoenen smartphones wereldwijd. Er worden 5 MILJARD gegevens PER DAG geregistreerd. Maar de nieuwste onthullingen uit het pakket van Snowden vertellen nog meer.

Had jij bedacht dat je die registraties ging omzeilen doordat je
    - je smartphone maar af en toe aan zet (en tussendoor misschien wel de batterij eruit haalt)
    - regelmatig een nieuwe simkaart in je smartphone stopt
    en dat soort slimmigheden?

Hm, misschien val je daarmee juist extra op. Zo registreren de analyseprogramma's van de NSA bijvoorbeeld potentiele connecties tussen telefoons die dichtbij elkaar uit- en aangezet worden.

"Like encryption and anonymity tools online, which are used by dissidents, journalists and terrorists alike, security-minded behavior — using disposable cellphones and switching them on only long enough to make brief calls — marks a user for special scrutiny. CO-TRAVELER takes note, for example, when a new telephone connects to a cell tower soon after another nearby device is used for the last time.

Side-by-side security efforts — when nearby devices power off and on together over time — “assist in determining whether co-travelers are associated . . . through behaviorally relevant relationships,” according to the 24-page white paper, which was developed by the NSA in partnership with the National Geospatial-Intelligence Agency, the Australian Signals Directorate and private contractors."

Er is geen ontkomen aan, behalve misschien wanneer je helemaal offline in een hutje in het bos gaat zitten.

"CO-TRAVELER and related tools require the methodical collection and storage of location data on what amounts to a planetary scale. The government is tracking people from afar into confidential business meetings or personal visits to medical facilities, hotel rooms, private homes and other traditionally protected spaces. People who value their privacy can encrypt their e-mails and disguise their online identities, but “the only way to hide your location is to disconnect from our modern communication system and live in a cave.”"

Het volledige artikel van de Washington Post: NSA tracking cellphone locations worldwide, Snowden documents show
    (met op dit moment 2390 comments onder het artikel)
    Be a weed. A weed is a plant that has mastered every survival skill except for learning how to grow in rows. (Doug Larson)

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Duh, als je iets stouts gaat doen laat je je foon dus AAN staan en laat 'm gewoon thuis op de bank liggen waar je normaal tv zit te kijken. TV enzo ook gewoon aan zodat er niets bijzonders te zien is aan je stroomgebruik.

Het hele idee met dit soort datamining ongein is juist om rare patronen te vinden. Een mobiel die uitgaat en op een hele andere plek weer aangaat, valt op. Dat is toch niets nieuws?

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    ik gebruik gewoon en smart foon met een prepaid kaartje. ze kunnen de telefoon wel checken maar de sim is niet geregistreerd en de telefoon heb ik van iemand 2e hands gekocht. natuurlijk heb ik wel een telefoon genomen zonder gps. zendmasten kunnen ze wel gebruiken, maar die zijn niet zo heel nauwkeurig. daarbij, heb ik dat ding nooit bij me hahaha
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik heb geen smartfoon, ben je van al het gezeik af… veel makkelijker!

ik ben zelf smart en die foon heb ik niet nodig

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Smartfoon als tamtam gebruiken?
    So Long, and Thanks for All the Fish

gerbewoner
    Guest
    Zouden we eigenlijk een rouleersysteem voor moeten hebben. Een aantal mensen koopt een prepaid telefoon. Zet er eem bedrag op en lekker bellen. Op een meeting ruil je de telefoon en nummer met iemand anders. Contant tegen de waarde van het huidige prepaid tegoed. Op die manier zwerven de telefoons door hel Nederland en zijn ze niet aan een persoon te koppelen. Opsturen is ook een optie. Uitzetten, batterij eruit en de telefoon duikt ineens aan de andere kant van het land weer op. Is daar een week of vier en gaat dan weer ergens anders wonen

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    [mod] Draadje even ondergebracht bij de eerdere draad van [MENTION=401]martin[/MENTION] over hetzelfde onderwerp. [/mod]
    Be a weed. A weed is a plant that has mastered every survival skill except for learning how to grow in rows. (Doug Larson)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Ja je hebt gelijk, helaas.

Maar dat gaat, nog "helaser" voor nog veeel meer op.

Wat dacht je als we van nul nu in een keer alle belastingen zouden invoeren?
    Nou dan was er volgende week complete anarchie.

Wat als we nu van nul naar in een keer de hele wetgeving zouden willen doorvoeren?

Wat als we van met goud en zilver betalen in een keer naar het huidige bankenstelsel zouden willen gaan.

Wat als we in een keer van 1900 naar het jaar 200 zouden willen gaan?

Dus een deel is gewoon vooruitgang die de afgelopen 100 jaar zo enorm snel is gegaan dat we dat nauwelijks als stap zouden overleven.
    En een deel is gewoon achteruitgang die de afgelopen 100 jaar zo enorm snel is gegaan dat we dat nauwelijks als stap zouden overleven.

En dan is het dus een balans, een balans die we met zijn alle moeten opmaken...
    Heel eerlijk denk ikzelf dat die balans ergens de afgelopen 50 jaar duidelijk negatief is doorgeslagen.
    Een kleine vooruitgang ten koste vrijheid, natuur, vervuiling, onderwerping, uitbuiting en wat al niet meer....

En net moeilijste van alles hoe kunnen we dit proces omdraaien of zelfs maar beinvloeden?

Prep ze,
    K a n s
    Laatst gewijzigd door Kans; 07-12-13 om 11:03.
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Vergelijkbare onderwerpen

1. Jeugd van vandaag, de toekomst van morgen?
    Door prepper053 in forum Binnenland
    Reacties: 52
    Laatste Bericht: 21-03-15, 19:39
  2. Wat staat er morgen op het programma ?
    Door Kans in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 32
    Laatste Bericht: 15-04-13, 14:20
  3. [PODCAST] SHTF FM Afl. 04 met een Primeur!
    Door Communicator in forum Podcasts
    Reacties: 24
    Laatste Bericht: 05-01-13, 11:03
  4. 10% korting bij Bol.com (t/m morgen 18 nov)
    Door Dr.Prepper in forum Koffiecorner
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 18-11-12, 18:58
  5. Goede morgen allemaal
    Door armageddon in forum Voorstelronde
    Reacties: 14
    Laatste Bericht: 17-09-12, 10:00

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten