Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23
    Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door f150 Bekijk Berichten
    De voorzitter van de onderzoekscommissie die de spionage praktijken van de inlichtingendiensten onderzoekt, Patrick Sensburg, pleit voor de invoering van de typemachine. Hij verwees daarbij ook naar het gebruik van typemachines in Rusland voor bepaalde documenten.
    Veel bijval kreeg hij niet, maar het voorstel is op z'n minst opvallend:
    http://www.welt.de/politik/deutschla...bmaschine.html
    Typemachines zijn ook niet bepaald anoniem. Door slijtage, miniscule foutjes in de stempels en inktresidu blijkt het niet zo moeilijk om een getypte tekst te herleiden naar een specifieke typemachine.
    Zo werd vroeger voor rechtbanken het bewijs geleverd dat bv. een dreigbrief getypt was op een bepaalde specifieke machine.

Hiervoor is het natuurlijk wel noodzakelijk dat men al een verdachte op het oog heeft en dus de fysieke typemachine en document in bezit heeft.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door f150 Bekijk Berichten
    De Association for Computing Machinery heeft een document uitgegeven waarin de systematiek van de 'yellow dots' wordt uitgelegd. Deze details heb ik tot nu toe nog niet eerder gevonden:

https://dl.acm.org/citation.cfm?id=2656437
    Boeiende info!
    Ik heb ook eens in een grijs verleden PCL5 codes zitten hacken om de printer aansturing aan te passen. Dit om een soort "sjabloon" op elke print te krijgen....was erg leerzaam. Er zaten wat leuke codes bij waarmee je het eea kon printen zonder dat het direct zichtbaar was met het blote oog.....

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Ik heb een "klerelaser" van HP dus daar zit 't zeker in. Ik wist dit inderdaad ook. Wat ik niet weet, maar me wel afvraag is, als ik een foto print die ik ergens gemaakt heb, staat de metadata van die foto (gps locatie, datum etc) dan ook in die code? Ik ga er maar vanuit van wel
    Net zoals ik ervan uit ga dat alle printjes ergens opgeslagen worden in dat ding dus als ie stuk gaat vernietig ik 'm zelf wel. Ik ga 'm niet wegbrengen bij de milieuboer. Toner wel natuurlijk

Vergelijkbare onderwerpen

1. Jarenlang kon je via code 8x0 een kernoorlog beginnen in de VS
    Door DickBerts in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 29-04-14, 11:18
  2. Reacties: 31
    Laatste Bericht: 08-06-13, 14:00
  3. [UITDAGING] Crack The Code!
    Door Communicator in forum Koffiecorner
    Reacties: 41
    Laatste Bericht: 04-06-13, 20:02
  4. Reacties: 4