Ga naar inhoud
GENEGEERD

dingen die echt wil leren


Aanbevolen berichten

ik wil graag leren een iv aan te leren, als je kijk na de bedreiging voor je gezondheid is uitdroging,zeker in mijn klimat, het meest voorkomen.

ik heb wond wonder uit israel ,maar de kans op flinke diaree en uitputting daardoor is vele malen groter dan een gapende wond door kogel of mes.

als je kijk na haiti , waar ik was na de grote aardbeving, mensen gingen dood aan cholera en uitdroging en simpele infecties.

vocht en antibiotica via iv was genoeg geweest om 80 % van de dode te reden.

nu graag ik op zoek na iemand die het mij kan leren.

ik kan intra musculair en natuurlijk sub cutanee injectie geven maar iv platsen is behoorlijk tricky.

tip en gedrachten zijn meer dan welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
ik wil graag leren een iv aan te leren, als je kijk na de bedreiging voor je gezondheid is uitdroging,zeker in mijn klimat, het meest voorkomen.

ik heb wond wonder uit israel ,maar de kans op flinke diaree en uitputting daardoor is vele malen groter dan een gapende wond door kogel of mes.

als je kijk na haiti , waar ik was na de grote aardbeving, mensen gingen dood aan cholera en uitdroging en simpele infecties.

vocht en antibiotica via iv was genoeg geweest om 80 % van de dode te reden.

nu graag ik op zoek na iemand die het mij kan leren.

ik kan intra musculair en natuurlijk sub cutanee injectie geven maar iv platsen is behoorlijk tricky.

tip en gedrachten zijn meer dan welkom.

 

jij kijken en vragen bij jou op eiland, vast wel ziekenhuis zijn, vragen dokter of zuster drie keer voordoen, dan jij doen. Eerst op familielid, dan jij echt doen. Alles te leren is.

 

NB: google eens op BOTNAALD

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Intraosseous_infusion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...