Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 27
    Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Wat mij opvalt is dat je tegenwoordig alleen nog maar "helpful post ratings" kan krijgen met grapjes. Preppers.nl, schrap deze feat maar want het heeft geen enkele waarde meer

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ulco Bekijk Berichten
    Wat mij opvalt is dat je tegenwoordig alleen nog maar "helpful post ratings" kan krijgen met grapjes. Preppers.nl, schrap deze feat maar want het heeft geen enkele waarde meer
    Dat is wel een heel polariserende stelling. hier ga je vast geen kudo voor krijgen.
    You can educate the ignorant, but you can't fix stupid

After all is said end done, AL LOT MORE will be said than done

Het is vaak beter iets te willen wat je niet hebt, dan iets te hebben wat je niet wilt.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Mooi, kan die bami kar ook gelijk ff kijken of de Amerikaanse maanlader er staat, hebben we de complot roepers die zeggen dat het fake was, ook weer de mond gesnoerd.
    De VS hebben een geheime spaceshuttle de X-37B die is al verschillende keren daar geweest is om het één en ander op de maan af te zetten ;-)
    Laatst gewijzigd door phtvs; 14-12-13 om 18:11.

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik ben hier niet voor de kudo's en deze stelling is ook zeker niet voor mijzelf maar ik zie vaak goede tips voorbij komen die geen enkele waardering krijgen terwijl (flauwe) grapjes als "helpful" beschouwd worden. Noem het desnoods "like" maar niet "helpful"

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carpin Bekijk Berichten
    Zonnepanelen worden uitgeklapt

Bijlage 6906
    Zie ik daar sterren op dat plaatje? Dat zou namelijk opmerkelijk zijn omdat NASA altijd gezegd heeft dat er vanaf de maan geen sterren te zien waren. Dit na aanleiding van vragen die gesteld werden over de foto's van de maanlanding waarop dus geen sterren te zien waren.....

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Ik heb je een plusje gegeven!

JB, de forum nar

Die GEEN ENKELE meerwaarde ziet in een post waarbij een Chinese bami kar rondrijdt op de maan.... Wtf heeft DAT dan met preppen te maken? Mag ik dan misschien wat flauw reageren?

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phtvs Bekijk Berichten
    Zie ik daar sterren op dat plaatje? Dat zou namelijk opmerkelijk zijn omdat NASA altijd gezegd heeft dat er vanaf de maan geen sterren te zien waren. Dit na aanleiding van vragen die gesteld werden over de foto's van de maanlanding waarop dus geen sterren te zien waren.....
    ik neem aan dat die foto een artist impression is, of hebben ze gelijk al een camera opgezet voor de lander zn panelen uitklapt

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2012
    [MENTION=73]Johnny BravoNL[/MENTION] Het moet hier geen saai grijs forum worden! De grapjes en internetplaatjes mogen van mij best blijven, dat maakt het allemaal wel wat vermakelijker en luchtiger. Alleen het punt om het als "useful" te waarderen kriebelt bij mij een beetje. Geen issue om lang over door te gaan wat mij betreft maar gewoon een opmerking.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Aug 2013
    [MENTION=73]Johnny BravoNL[/MENTION] Het moet hier geen saai grijs forum worden! De grapjes en internetplaatjes mogen van mij best blijven, dat maakt het allemaal wel wat vermakelijker en luchtiger. Alleen het punt om het als "useful" te waarderen kriebelt bij mij een beetje. Geen issue om lang over door te gaan wat mij betreft maar gewoon een opmerking.
    Zie het probleem niet zo. Ook goeie grappen kunnen gewaardeerd worden met een pusje ;-)

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2012
    [MENTION=2523]phtvs[/MENTION] Dat is juist wat ik bedoel. Er is hier een deel die posts en reacties waardeert op hun prepper-waarde en een deel die posts en reacties waardeert om hun fok.nl waarde. Ik hoef er niet meer verder over door te gaan, het was alleen een observatie van mij. Ik vind alles prima, maak er geen punt van. Ieder zijn heug. [punt]

Vergelijkbare onderwerpen

1. Beveilig je huis/bol met een killer robot
    Door phtvs in forum Koffiecorner
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 02-10-13, 10:13
  2. Chinese wijsheid !
    Door Chinaka in forum Perspectieven algemeen
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 04-05-13, 15:55
  3. De Chinese Lente
    Door Nonkel Jones in forum Internationaal
    Reacties: 2