Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 70

Onderwerp: 911 opnieuw

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
    Bizar dat op de most wanted list van de cia, bin laden nooit als mastermind van 9/11 is aangemerkt...
    Inderdaad.....en hier even een oud draadje afgestoft: http://preppers.nl/forum/threads/5506-9-11-Nieuwe-Facts
    keyserpreppersuze@gmail.com

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013
    ...de aanslag op Kennedy is ook vaak 'onderzocht' en vaag gebleven, geen we dat nu weer meemaken? :

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Een beetje cru om te zeggen, maar het zou de VS momenteel niet slecht uitkomen als er een nieuwe aanslag gepleegd wordt.

* dan hebben ze ineens geen problemen meer over budgetten
    * dan hebben ze een excuus om weer een paar andere landen te plunderen
    * dan is de aandacht af van de afluisterpraktijken en andere spionage
    * geeft ook weer een economische boost werk, wederopbouw, wapenindustrie
    etc

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik heb altijd vraagtekens gehad bij het hele bin laden etc. verhaal. Immers zijn ze slim genoeg om een complexe aanslag te plegen, maar ze konden van te voren weten dat die niet het gewenste effect (nl ineenstorten westerse wereld en economie) zou hebben (daarvoor hadden ze langdurig het elektriciteitsnet voor heel de westerse wereld plat moeten gooien). Dat wilden ze ook niet, want dan zouden ze zelf ook weer achter de geiten aan moeten lopen ipv in dikke villa met westerse luxe te zitten. Er is dus altijd een ander verhaal geweest over hoe en wat de werkelijkheid is. Zit Amerika er zelf achter? kan best, zeker stellen van de benodigde olie is nl zaak van nationale veiligheid en kennelijk was er een 2e basis in het gebied nodig. Komt bij dat met de rest van de ellende in eigen land meer controlemogelijkheden ook wel handig zijn.

Ingeschreven
    Apr 2012
    Mocht je Zero nog niet gezien hebben, doe het. En in de herhaling: iedereen die beweert dat 9-11 door al-Qaida is uitgevoerd, is compleet idioot.

http://youtu.be/8XRMrMdn0NQ

Waarom weer in de aandacht? Ik herinnerde mij ineens, dat het 'vliegtuig' dat het Pentagon invloog, ook verdwenen was. Immers, er is nooit een vliegtuig in het Pentagon gevlogen. Dus waar is vlucht 77 Łberhaupt gebleven? En nu dus weer een vliegtuig weg.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Mocht je Zero nog niet gezien hebben, doe het. En in de herhaling: iedereen die beweert dat 9-11 door al-Qaida is uitgevoerd, is compleet idioot.

http://youtu.be/8XRMrMdn0NQ

Waarom weer in de aandacht? Ik herinnerde mij ineens, dat het 'vliegtuig' dat het Pentagon invloog, ook verdwenen was. Immers, er is nooit een vliegtuig in het Pentagon gevlogen. Dus waar is vlucht 77 Łberhaupt gebleven? En nu dus weer een vliegtuig weg.
    Heb al heel wat info gezien/gelezen over 9-11, waaronder The Terror Conspiracy van Jim Marrs en legio youtube filmpjes. Maar deze nog niet. Voegt 't iets bijzonders toe? Of ga ik dit allemaal al weten? Heb 't inderdaad altijd raar gevonden dat dat vliegtuig gewoon nergens meer was maar had tot nu toe nog niet de link gelegt met flucht 370. Ik weet natuurlijk niet of er inderdaad een link is, de enige overeenkomst tot nu toe is een vliegtuig dat verdwijnt maar ja. Anyway, voordat ik bijna 2 uur besteed aan Zero, is 't informatie die afwijkt van de rest van het serieuze materiaal dat her en der te zien en te lezen is?

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaelin Bekijk Berichten
    Heb al heel wat info gezien/gelezen over 9-11, waaronder The Terror Conspiracy van Jim Marrs en legio youtube filmpjes. Maar deze nog niet. Voegt 't iets bijzonders toe? Of ga ik dit allemaal al weten? Heb 't inderdaad altijd raar gevonden dat dat vliegtuig gewoon nergens meer was maar had tot nu toe nog niet de link gelegt met flucht 370. Ik weet natuurlijk niet of er inderdaad een link is, de enige overeenkomst tot nu toe is een vliegtuig dat verdwijnt maar ja. Anyway, voordat ik bijna 2 uur besteed aan Zero, is 't informatie die afwijkt van de rest van het serieuze materiaal dat her en der te zien en te lezen is?
    Nee. Voegt op zich niets nieuws toe. Wel is het prettig opgebouwd en niet zo Amerikaans als bijvoorbeeld Loose Change.

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Ok, dan voeg ik 'm gewoon toe aan m'n lijstje videootjes in de 9-11 folder. Dank.

Ingeschreven
    Apr 2012
    Russia Today: bewijs dat 911 een false flag was. Met bewijs. Kijken. Niet zeuren, denk na.

Russia Today Declares 9/11 Was An Inside Job!: http://youtu.be/KoJGCU2XVyw

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    [QUOTE=Keyser Suze;263108]Russia Today: bewijs dat 911 een false flag was. Met bewijs. Kijken. Niet zeuren, denk na.

Russia Today Declares 9/11 Was An Inside Job!: http://youtu.be/KoJGCU2XVyw[/QUOTE

Ik vind het al jaren en jaren bizar. Iedereen weet dat het 911 zaakje aan alle kanten stinkt. Maar het echte brein achter de zaak (of meerdere breinen) wordt nooit gepakt en veroordeeld. Je kan hier in het winkelcentrum niet eens 10 min. op een invalideplaats parkeren zonder boete van 370,00 zag ik.
    Maar je kan blijkbaar wel miljarden opstrijken aan alle acties die het gevolg zijn van 911, terwijl je het zelf veroorzaakt hebt.
    "Be prepared, not scared"

Vergelijkbare onderwerpen

1. Opnieuw op kweken van je bosui
    Door GuywithAplan in forum Tuinieren
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 04-12-13, 16:14
  2. DickBerts stelt zich opnieuw voor..
    Door DickBerts in forum Voorstelronde
    Reacties: 84
    Laatste Bericht: 21-11-13, 10:19
  3. Reacties: 4
    Laatste Bericht: 19-06-13, 20:47
  4. Opnieuw een demonstrant opgepakt
    Door prepper053 in forum Binnenland
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 01-06-13, 12:33
  5. Kleding opnieuw op de bon in WW III ?
    Door Dick Berts in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 27-06-12, 09:12

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten