Ga naar inhoud
GENEGEERD

"Drone-spotting: Survival guide informs on new breed of aerial predators"


Rambi

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 10 maanden later...
  • 3 weken later...

Ik kwam hem toevallig laatst tegen. Erg geinig, vooral ook dat de poster op reflecterend papier gedrukt is.

 

20131224-10362522-drone1.jpg.5d7a85b3e00e3363f4dd9b2eb872e0bd.jpg

 

Of je er echt wat mee kan, tja. Maar het is een goede manier om de opkomst van drones bij het grote publiek onder de aandacht te brengen.

Iedereen maakt zich druk over de videobewaking overal, maar drones lijkt geen probleem te zijn.

En juist met drones heb je een gigantische dekking en de mogelijkheden andere instrumenten (FLIR, IR) in te zetten om ongemerkt te surveilleren.

 

Maar wij zijn geen haar beter met z'n allen. Ik geloof dat iedereen zich heeft ingeschreven voor de Drone Karma...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam hem toevallig laatst tegen. Erg geinig, vooral ook dat de poster op reflecterend papier gedrukt is.

 

attachment.php?attachmentid=15002&stc=1

 

Of je er echt wat mee kan, tja. Maar het is een goede manier om de opkomst van drones bij het grote publiek onder de aandacht te brengen.

Iedereen maakt zich druk over de videobewaking overal, maar drones lijkt geen probleem te zijn.

En juist met drones heb je een gigantische dekking en de mogelijkheden andere instrumenten (FLIR, IR) in te zetten om ongemerkt te surveilleren.

 

Maar wij zijn geen haar beter met z'n allen. Ik geloof dat iedereen zich heeft ingeschreven voor de Drone Karma...

 

Het is maar een instrument he! :)

 

Prima om daken, bruggen, etc, te inspecteren zonder klimpartijen, mooie beelden te maken, terrein te verkennen of wat dan ook.

Ja, je kunt er ook mensen mee bespioneren. Dat geldt ook voor het internet, videocamera's, fototoestellen, etc.

 

Elke techniek kun je gebruiken voor goede en kwalijke zaken. Heb je toevallig een mes? Maakt je toch ook niet meteen een moordenaar? :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe, ik hou niet van die aamnames. Waarom zou ik geen moordenaar zijn omdat ik een mes heb? ^_~

Tuurlijk is het waar dat ze ook voor andere doeleinden gebruikt kunnen worden. Maar vanuit de overheid zullen ze toch vooral voor opsporing gebruikt worden. Maar ook dat hoeft niet erg te zijn, voor het opsporen van wietplantages bijvoorbeeld.

 

Natuurlijk heb je gelijk @fragalot. Mijn opmerking over de civiele drones was eigenlijk ment een knipoog bedoeld. Het is echter al wel weer een argument om ze te verbieden. Dat zou heel zonde zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...