Pagina 8 van de 8 EersteEerste ... 678
Resultaten 71 tot 76 van de 76

Onderwerp: Zilveren munten

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam Bekijk Berichten
    Heb m zelf van de zilver en goud winkel
    AKA Doijer & Kalf. (let op de adressen en het verschil in prijzen)

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2012
    [MENTION=1349]Sofie[/MENTION]
    ja december 2012 was extra laag omdat ze ver van tevoren stopten met verkopen ivm de nieuwe jaartal productie

je kan ze het best YOY vergelijken, dus jan 2012 met jan 2013

2013 lijkt dan het record te gaan verbreken, maar de productie lig nu dus stop tot jan 28

Het is maar 1 bullion munt, maples en philies blijven beter beschikbaar.

Survivor
    Ingeschreven
    May 2015
    Ook in dit topic ben ik blij te zien dat een aantal mensen al meegaat in de gedachten gaan dat Nederlands zilveren muntgeld een goedkope manier is om zilveren munten te bezitten.
    Het lage premium ervan dat hier ook aangehaald is t.o.v. van andere munten is ook handig.Verder zie ik hier dat een flink aantal mensen al zilveren rijksdaalders heeft en regelmatig bijkoopt.
    De groepsaankoop van rijksdaalders kan dus een succes zijn als ik dit topic lees.Ook al omdat dezilverprijs deze zomer aan de lage kant is .

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Palmbird Bekijk Berichten
    Ook in dit topic ben ik blij te zien dat een aantal mensen al meegaat in de gedachten gaan dat Nederlands zilveren muntgeld een goedkope manier is om zilveren munten te bezitten.
    Het lage premium ervan dat hier ook aangehaald is t.o.v. van andere munten is ook handig.Verder zie ik hier dat een flink aantal mensen al zilveren rijksdaalders heeft en regelmatig bijkoopt.
    De groepsaankoop van rijksdaalders kan dus een succes zijn als ik dit topic lees.Ook al omdat dezilverprijs deze zomer aan de lage kant is .
    Ga je nu alle zilverdraadjes vullen met knakenpropaganda? Is één draadje niet genoeg? Ik begin dit als een overdosis te ervaren.
    Al mijn berichten zijn samengesteld uit 100 % gerecyclede elektronen.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Ga je nu alle zilverdraadjes vullen met knakenpropaganda? Is één draadje niet genoeg? Ik begin dit als een overdosis te ervaren.
    Ik heb het nu een paar keer gemeld bij het forumbeheer. Ik laat het verder met rust.
    It is I, Gerbewoner! The man with a thousand faces - every one the same.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Oct 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Newprepper Bekijk Berichten
    Zilver is goedkoper in Duitseland. In Duitseland betaal je 7% belasting tegen 19% in Nederland. Prijs in Duitseland ligt nu iets onder 25 euro voor maples. Kijk maar eens bijvoorbeeld op http://www.kettner-edelmetalle.de/-s...oz-silber.html
    Munten zijn toch marge oftewel vrij van btw?

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten