Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 46 van de 46

Onderwerp: Lemmet lengte

Survivor
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arris Bekijk Berichten
    Hahaha. Ik wilde alleen een vriendelijke discussie starten. Maar als je zo gaat beginnen dan heb ik je nix meer te zeggen. Oftewel "I'll be the better man"... How is that for rattling your cage...
    Als je dit vriendelijk vind hebben wij daar duidelijk een ander beeld van.

En niks meer zeggen is inderdaad het makkelijkst.

En natuurlijk ben jij de betere in jou kleine fantasie wereldje genaamd arris land.

Het is niet mijn kooi maar de jouwe jij staat aan de verkeerde kant van het hekwerk denk daar maar eens over na.

M.v.g JP

arris
    Guest
    En je doet alleen maar zo omdat ik aan de mensen vroeg wat zij een gepaste lemmet lengte vinden? Lees je posts eens na? Als jij je aangesproken voelt of weet ik veel reageer dan niet. Ik ken je niet maar ik hou er niet van als mensen zo doen. Ja, na een tijdje ben ik het zat en ga ik er tegen in. Logisch toch?

Heksenboot
    Guest
    [MENTION=2192]arris[/MENTION] en [MENTION=2397]BlazerNL[/MENTION] kunnen jullie even in de pm verder kooigevechten houden? Dank U.

ancestral-viking
    Guest
    kan er ingezet worden op de blood en guts ronde tegen welke koers en minimale inleg ????

arris
    Guest
    Hahaha! Ja je inzet kan je overmaken naar mij.��

arris
    Guest
    Btw... Graag in de ring.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten