Ga naar inhoud
GENEGEERD

Eten in blik dispenser


SuzieQ

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ziet er wel leuk uit, maar ik zie het nut niet zo in hiervan. Wat is er mis met ouderwets stapelen? En wat als je het middelste blik wilt hebben omdat bijvoorbeeld de tht datum dichtbij komt?

 

Nou zoals ik al zei.. als je wat minder ruimte hebt om te stapelen en idd first in first out, handig om het al op datum erin te doen natuurlijk.. Neem aan dat je dat ook met stapelen doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Hoeveel kan het dragen qua gewicht en wat voor muur is het ?

 

Voor ophangen aan de muur, pas je je ophang-methode aan, afhankelijk van het type muur.

Kwestie van de juiste pluggen/boorgaten. En bij twijfel: hoe meer schroeven hoe beter.

De constructie zelf is sterk genoeg voor het aantal blikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft een mooi systeem en hier hadden we ook al iets vergelijkbaars bedacht voor de halve liter waterflesjes in de voorraad. En je kunt natuurlijk zelf de breedte bepalen wat nodig is. Eventueel aan te passen door een aantal gaten te boren in de achterste plaat (of van die kant en klare vlavrobedbodems met gaten) zodat je de tussen latten iedere keer tot de juiste breedte kan verplaatsen en kan aanpassen aan het formaat van de blikken.

http://www.bedbodems.com/vlavrobodem/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien kan je dit makkelijk tegen een paar staanders in een houtframe/gips muurtje monteren, zeker als je er een OSB plaat achter hangt. Zo zwaar is het niet en het hangt allemaal dicht op de muur dus weinig horizontale krachten.

 

Zat wel te denken dat het qua optimalisatie van ruimtegebruik alleen handig is in een gang of andere smalle ruimte waar je geen planken op kan hangen of een stellingkast kan bouwen.

 

Edit: Zou het wel in de olie zetten ipv lak, kan je het altijd nog opstoken als het na een SHTF leeg is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het er mooi en handig uit zien. Ook denk ik dat het minder ruimte inneemt als stapelen.

En je vult het rek als je iets koopt, dus wat als eerste opgemaakt moet worden, ligt waarschijnlijk toch onderaan en pak je als eerste. Bovendien zijn spullen in blik nog ver naar de t.h.t. datum houdbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...