Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 59
    Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2013

Question Is het slim om Energiedrinks te preppen?

Zou het slim zijn om energie te preppen? Ik ben al begonnen energie te preppen maak ik weet niet zeker of dit nou wel slim is. En welke energiedrink is dan het beste? Ik hoop dat iemand van jullie dit weet.

Groetjes Xxmarijnw

Naam:     Energydrinks-collection.jpg
Bekeken:  591
Groote:   164,5 KB
    Prepping is my life! So it can safe my life!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Neen, je wil gaan voor zaken die langdurig energie afgeven zoals volle rijst, haver enz... Heb je snel energie nodig, neem een suikerklontje.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Energy drinks die over de datum zijn, zijn echt GOOR!
    Laatst een paar treetjes weggegooid, vroeger dronk ik het regelmatig/ veel.
    Je krijgt op korte termijn veel energie, daarna zak je verder weg!
    Kan op sommige momenten handig zijn, wel mee opletten.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xxmarijnw Bekijk Berichten
    Dat is niet waar je krijgt geen energie van suiker dat is een mythe (Zoek maar op). Je krijgt energie van Caffeine maar niet van suiker.
    CafeÔne is geen bron van energie. Het zorgt er alleen voor dat jij je energieker voelt.

Vergelijk het met speed. 't Geeft enorm veel energie, maar is eigenlijk roofbouw plegen op je lichaam. Je put jezelf verder uit dan je denkt en betaalt de rekening achteraf. Dagenlang herstel nodig.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Energie preppen, is zeker handig, zeker in de eerste acute fase van een SHTF. Alleen of energiedranken als redbull handig is, dat betwijfel ik enorm. Blikjes nemen veel ruimte en gewicht in. en het kan vaak slimmer en gezonder.

Soms heb je behoefte in noodgevallen aan snellere energieboost.

Snelle energie :

>Glucose gel (hypiofit) is altijd handig in je PSK/FAK. Snel acute suikers, worden al in de wangzak opgenomen..
    >Anders kan je misschien energierepen of chocola meenemen.
    >Limonade siroop,
    >Iets van vreugesnoepjes : zoals bijvoorbeeld winegums, geeft iemand even een andere smaak in de mond en is soms net de mentale booster die je zoekt.
    > overdone, maar misschien een idee je kan eventueel sportpoeders preppen, om aan te lengen met water.

Hou het simpel en effectief. door een goede voedingsbalans houden, en daarvoor hoef je geen grote hoeveel extra sportdranken te preppen.
    There is no bad weather only bad preparation, and by failing to prepare, you are preparing to fail.

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Als jij het lekker vindt moet je het zeer zeker inslaan.
    In een moeilijke periode een lekker drankje nuttigen geeft de geest ook weer moed.

Greener
    Et In Arcadia Ego

Get comfortable being uncomfortable!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Hier komen die vieze blikjes niet in huis! Ik heb een keer zo'n rooie stier geproefd, maar wat is dat smerig! Verder heb ik veel ervaring met aan zulke drankjes verslaafde scholieren, en jeemig, wat zijn dat een stuiterballen, Zo wil ik niet dat mijn geliefden of ikzelf rondlopen. In een shtf heb je niets aan een kip zonder kop.

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Where the unstoppable force meets the immovable object
    Preppen van Red Bull (klonen) is niet veel anders dan preppen van koffie en suiker en vind het persoonlijk een stuk beter smaken.
    Wel zou ik vanuit een 72 uursgedachte richting BOL liever cafeÔne pillen preppen ivm gewicht en ruimte, maar geloof dat dat niet in alle EU landen legaal is op dit moment.

Qua energydrinks: Die kleine flesjes met geconcentreerde siroop die je in Thailand bij de 7-11 koopt, al zitten hier soms amfetamine achtige stoffen in die niet legaal zijn in NL. De grotere Chinese of andere Aziatische toko's hebben nog wel eens van dit soort drankes in voorraad, al is de prijs/kwaliteitsverhouding niet optimaal ivm import uit ZO-AziŽ

Naam:     red-bull-energy-drinks.jpg
Bekeken:  782
Groote:   32,9 KB

Voor hier zou ik die van de Aldi voor 29 cent preppen, maar dat is meer een kwestie van smaak (de klonen zijn vrijwel hetzelfde qua inhoud) en geen zin hebben om het viervoudige te betalen omdat er dan Red Bull op staat. Die Oostenrijker is al rijk genoeg geworden met andermans idee
    Laatst gewijzigd door Vladimir; 03-01-14 om 13:53.

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xxmarijnw Bekijk Berichten
    Dat is niet waar je krijgt geen energie van suiker dat is een mythe (Zoek maar op). Je krijgt energie van Caffeine maar niet van suiker.
    Jongen. Beter ga je mensen die er echt verstand van hebben niet de les lezen. Want dan sta je al snel als snotneusje te boek.

Banned
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Where the unstoppable force meets the immovable object
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Hier komen die vieze blikjes niet in huis! Ik heb een keer zo'n rooie stier geproefd, maar wat is dat smerig! Verder heb ik veel ervaring met aan zulke drankjes verslaafde scholieren, en jeemig, wat zijn dat een stuiterballen, Zo wil ik niet dat mijn geliefden of ikzelf rondlopen. In een shtf heb je niets aan een kip zonder kop.
    Reken het maar om naar koppen koffie (+/-3 per 250ml blikje) en je ziet dat kinderen tegenwoordig belachelijke hoeveelheden cafeÔne binnen krijgen per dag.

Dat gezegd hebbende, mocht je ze na een SHTF een nacht wakker moeten houden wegens verplaatsing oid doe ik dat toch liever met energydrink dan de alternatieven.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Is het volgens jullie slim om nu een huis te kopen?
    Door Prepper2012 in forum Huisvesting
    Reacties: 182
    Laatste Bericht: 07-02-14, 07:39
  2. Beauty preppen
    Door Navauden in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 18-08-13, 15:56
  3. Hoe ver ga jij met preppen?
    Door Bartje in forum Survival Algemeen
    Reacties: 22
    Laatste Bericht: 13-05-13, 11:49
  4. Slim, compact verpakken.