Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 34 van de 34
    Adventurer
    Ingeschreven
    Oct 2012
    De grote en uitgebreide BOB staat in huis, daarnaast een kleinere BOB in de auto.
    Daarnaast...ik heb mijn eigen grote kamer op het werk, waar alleen ik werk en kom. Kast met sleutel. Ik denk erover om daar ook een BOB in te zetten met wat basic spullen daarin. Niemand om iets aan uit te leggen.

Riesie
    Guest
    Heb zelf op een viertal plaatsen een 40 liter ton zitten onder de grond, let wel, bosrijk gebied hier dus merendeels dat wat je nodig hebt om te overleven.
    Daarbij is het voedsel van Mountain House vele jaren houdbaar. Denk aan een ton met Billycan, gesealde esbit brander, mes, touw, multi-vitamine, pijnstillers, EHBO setje en nog wat materiaal zoals een fire-steel etc.
    Daarbij ook wat doosjes .22, tarp, een verschoning (onderbroek, sokken, t-shirt) pak shag en een kleine Wetterlings bijl.
    En ja, veel werk, maar mocht het nodig zijn, wel een life saver als het er op aan komt.

Bushmaster
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riesie Bekijk Berichten
    Heb zelf op een viertal plaatsen een 40 liter ton zitten onder de grond, let wel, bosrijk gebied hier dus merendeels dat wat je nodig hebt om te overleven.
    Daarbij is het voedsel van Mountain House vele jaren houdbaar. Denk aan een ton met Billycan, gesealde esbit brander, mes, touw, multi-vitamine, pijnstillers, EHBO setje en nog wat materiaal zoals een fire-steel etc.
    Daarbij ook wat doosjes .22, tarp, een verschoning (onderbroek, sokken, t-shirt) pak shag en een kleine Wetterlings bijl.
    En ja, veel werk, maar mocht het nodig zijn, wel een life saver als het er op aan komt.
    Graven was het werk niet, maar meer het "er naar toe krijgen" niet normaal wat jij denkt nodig te hebben.

Riesie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bushmaster Bekijk Berichten
    Graven was het werk niet, maar meer het "er naar toe krijgen" niet normaal wat jij denkt nodig te hebben.
    Its not the weight that kills you, its the long way to get there...

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten