Pagina 3 van de 18 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 174
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Haha ja je hebt gelijk

Sent from my LG-P760 using Tapatalk
    beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark2 Bekijk Berichten
    Nee prep ik ben gewoon boos dat de hele wereld verdibiliseerd wordt. Het zelfde met dat prepkasteel. Achterlijkheid ten top. Je gaat haast denken aan een opgezet plan om mensen dom te maken.
    Ah, je had een andere verwachting? Misschien dat SBS een intelligent leerzaam programma zou maken? Helaas, SBS staat bekend om zijn volksvermaak op vmbo-niveau. Het is niet "De wereld leert door" ofzo.

Gelukkig zijn er wel andere programma's die je goed vindt en op internet is er vast nog wel meer goeds te vinden.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Banned
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Ah, je had een andere verwachting? Misschien dat SBS een intelligent leerzaam programma zou maken? Helaas, SBS staat bekend om zijn volksvermaak op vmbo-niveau. Het is niet "De wereld leert door" ofzo.

Gelukkig zijn er wel andere programma's die je goed vindt en op internet is er vast nog wel meer goeds te vinden.
    Heb jij weer gelijk in. Ik had moeten weten dat dat daar niet kan.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHTF Bekijk Berichten
    wel grappig dat ik dat boek overleven op je eigen km2 er in terug zag komen, die staat ook nog op de to buy list
    ik vond het weer vreemd dat dat boek nieuw bij 2 kandidaten in de kist ging. verder vond ik het jammer dat ze steeds zeggen dat ze met helemaal niks beginnen, terwijl ze wel stromend water, gas en electriciteit hebben , ok het is dan wel misschien idd zoals een shtf dat er onderdak enzo beschikbaar is, zelfs voorraden etc, maar gas en water? en 10000 euro in een kluis? prepaid tel etc., het lijkt meer op een groep kneusjes die samen een bedrijf moeten op zien te starten en beginnen met toch aardig wat hulp.

en de samenleving zonder druktes en ruzies zal onmogelijk zijn met deze groep toch leuk om af en toe te kijken alleen heeft het niet zoveel te maken meer met het oorspronkelijke idee

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Zit Jaap er dit keer niet in?

(Terror Jaap)

Erg jammer van het programma vind ik hoe ze de mogelijkheid tot geld verdienen hebben gegeven. 'Ik ga met vrouwen hier in bad zitten voor geld'. 'Word jij anders een personal trainer van die rijke vrouwtjes hier. Die willen graag op tv."
    Voor het programma snap ik het wel; het levert 'interessante' tv op.
    Maar qua 'overleven' vind ik het geen goede bijdrage.
    Als die lui het slim aanpakken, worden ze daar slapend rijk.

Maar toch blijf ik het een boeiend concept vinden. (Stof tot praten op je werkvloer)
    Laatst gewijzigd door Dr.Prepper; 06-01-14 om 23:20. Reden: Samengevoegd
    Noach; ťťn van de eerste en beste preppers. Bouwde grootste bug-out ship ever. (k Zal m nooit evenaren, wel als voorbeeld hebben...)

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold Bekijk Berichten
    Gisteren zat ik rond 00:30 am te kijken en gingen ze naar bed. Het was natuurlijk hartstikke donker maar de camera's zien haar scherp. Een van de dames wilde een kusje van de heren en hop daar ging het kusje. Toen kwam dame 2 en die wilde ook wel een kusje en gaf de jongeman een knuffel maar hield hem strak tegen haar aan en fluisterde even lekker met mijn borsten tegen je aan, lekker he. Kijk zo maak je nou televisie waar ik van hou
    Daar houden we bijna allemaal van haha

beter een lege portemonnee dan een lege maag
    -Rataplan

mijn youtube kanaal (engelse versie): https://www.youtube.com/channel/UCf_...qYZ5TkaJpO17KA

mijn youtube kanaal (nederlandse versie): https://www.youtube.com/channel/UCrV...vV2_4AlvDyYlTg

You only use a MRE until you have something to eat.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door homerun Bekijk Berichten
    Ik durf te weden dat ze volgende aflevering al aan elkaar gaan ergeren en de 3e afl ruzie wordt gemaakt 4e afl gaant iemand huilen door iemand anders in die groep

Huilen deed die aannemer gisteren al, want hij mist zijn vrouw en kindertjes zo erg.
    Gisterochtend op de radio gehoord dat diezelfde aannemer al na 5 dagen vreemd ging met 1 van de dames in het huis.

Een zwerver in nieuwe kleding op blote (schone) voetjes, die iets teveel dual survival heeft gekeken in zijn schoenendoos op straat maakt het geheel er ook niet echt veel beter op.

Stond ook in volle verbazing dat water en stroom even zo makkelijk geregeld werdt. Niks survival. Alle aansluitpunten waren er al. Koppelingen en pijpjes voor het water en stoppenkast voor het stroom aansluiten en klaar was de aannemerd!

Tja wat moet ik ervan zeggen. Een hoop kijkcijferig gehalte van heb ik jou daar. Leuk voor het gemiddelde schaap met het iq van een garnaal.
    Gamble haakt af in ieder geval....
    Slechts een reiziger in de tijd
    Si vis pacem, para bellum

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Kijkcijfers eerste uitzending UtopiaTV: 1.524.000 (#7 van 6 januari 2014)

Naam:     Home_-_kijkonderzoek-2.jpg
Bekeken:  329
Groote:   26,2 KB
    Laatst gewijzigd door Dr.Prepper; 07-01-14 om 07:29. Reden: screenshotje toegevoegd
    Prepping is a statement of independence

In Omnia Paratus ~ Preppers.nl admin

http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Als dit programma een voorbode is van de groepen die we na SHTF tegen het lijf gaan lopen ga ik toch wat meer drank inslaan.
    Ik had wat meer uitdaging verwacht, maar de combinatie JdM en SBS staat natuurlijk garant voor kijkplezier.

Nu maar kijken of dit meer verkeer op deze site gaat opleveren.
    Bereid je maar voor op vragen als :Preppen jullie ook kraantjes en meterkasten? en: Hoe maak je die kist een beetje fatsoenlijk op je rug vast als je naar je BOL moet gaan?
    Uit de top van de toren komt de stem van de klok die nu streng met z'n klepel slaat.
    En ook onze koekoek doet z'n kop om de deur en moppert: "Het is veel te laat!"

Banned
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gamble Bekijk Berichten
    Huilen deed die aannemer gisteren al, want hij mist zijn vrouw en kindertjes zo erg.
    Gisterochtend op de radio gehoord dat diezelfde aannemer al na 5 dagen vreemd ging met 1 van de dames in het huis.

Een zwerver in nieuwe kleding op blote (schone) voetjes, die iets teveel dual survival heeft gekeken in zijn schoenendoos op straat maakt het geheel er ook niet echt veel beter op.

Stond ook in volle verbazing dat water en stroom even zo makkelijk geregeld werdt. Niks survival. Alle aansluitpunten waren er al. Koppelingen en pijpjes voor het water en stoppenkast voor het stroom aansluiten en klaar was de aannemerd!

Tja wat moet ik ervan zeggen. Een hoop kijkcijferig gehalte van heb ik jou daar. Leuk voor het gemiddelde schaap met het iq van een garnaal.
    Gamble haakt af in ieder geval....

Ja ik dacht ook al dat het wel bijzonder was dat aansluitpunten daar zo in de natuur groeien. Had ik in mijn bol ook wel gewild. En dan zet je er een toeevallig passend aansluitstuk op en dan komt er ook nog water uit. Fijn wel maar dat zie je weinig in de wildernis.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 08-01-14, 09:12
  2. Utopia TV serie, preppers zonder de naam
    Door SHTF in forum UtopiaTV
    Reacties: 127
    Laatste Bericht: 06-01-14, 19:45
  3. Reacties: 10
    Laatste Bericht: 18-09-13, 20:52
  4. Analyse DOW in BTC
    Door jobs in forum Macro algemeen
    Reacties: 0