Ga naar inhoud
GENEGEERD

[POLL] Utopia TV, you either love it, or hate it


SHTF

Love it or hate it  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Love it or hate it



Aanbevolen berichten

Aangezien er hevige reacties geplaatst worden (wat een f*ck show, tot wauw geweldig concept) in het week overzicht van Utopia TV dacht ik dat het handig was om hier de meningen uit te spreken, en het discussie en analyse topic daarin te ontlasten zodat het overzichtelijk blijft :)

 

Als je het geen zak aan vind post dat dan hier alleen.. zo blijft het weekoverzicht lekker overzichtelijk voor de enthousiastelingen :)

 

Tnx in advance!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 75
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik twijfel nog, hoewel ik nu al een aantal personen gezien heb waar ikzelf niet mee om zou kunnen gaan. ik verwacht ook dat het totale chaos gaat worden tenzij de regie er zo diep in zit dat ze het niet zover laten komen.

Natuurlijk wordt het chaos. Dat is toch juist de hele insteek!!! Hoe meer chaos, hoe meer kijkcijfers.

of had je nu werkelijk een educatief programma verwacht??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk wordt het chaos. Dat is toch juist de hele insteek!!! Hoe meer chaos, hoe meer kijkcijfers.

of had je nu werkelijk een educatief programma verwacht??

 

dan zal het aan het einde van deze maand toch al behoorlijk slecht moeten gaan :) @Mr. Gold (of anderen die veel livestream kijken), zit er al meer chaos en tweedeling (of nog meer) in de groep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zal het aan het einde van deze maand toch al behoorlijk slecht moeten gaan :) @Mr. Gold (of anderen die veel livestream kijken), zit er al meer chaos en tweedeling (of nog meer) in de groep?

 

Tweedeling komt nu langzaam door, wordt wel al geroddeld wie er uit te stemmen Hakin de leider wil graag Emile eruit en zoekt medestanders. Om dit allemaal mee te krijgen hoe ze dat doen is net als in het echte leven en zeer interessant om te volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog niet gezien, weet ook niet of ik het nog ga zien want zoals velen vrees ik een hoop BS, geregisseerde 'conflicten' en voel weinig behoefte om (weer) naar een zooitje media geile mensen te kijken.

Tenzij blijkt hier uit de commentaren dat er werkelijk interessante dingen te leren vallen ben ik in principe niet van plan te gaan kijken.

Kortom: heb geen mening :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke tegengeluid is naar dit hoekje verbannen. Maakt niet uit tis een grafprogramma. BB zonder inrichting. De fuck ermee. Ik weiger nog te kijken en kan dus verder ook niet meer mee discussieren. Iedere zichzelf respecterende prepper is het met me eens. De rest is ....een typische sbser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik twijfel nog, hoewel ik nu al een aantal personen gezien heb waar ikzelf niet mee om zou kunnen gaan. ik verwacht ook dat het totale chaos gaat worden tenzij de regie er zo diep in zit dat ze het niet zover laten komen.

 

In een echte SHTF situatie is het gewoon slikken en doorgaan. Je hoeft elkaar niet aardig te vinden. Samenwerken, net als met collega's op 't werk, moet niet alleen kunnen, maar wordt uiterst noodzakelijk.

 

Waarschijnlijk heb je het niet voor 't kiezen met welke mensen je in zo'n situatie belandt.

Ook daar moet je jezelf mentaal op voorbereiden en voor iemand zoals mij zelf zal dat best lastig zijn en waarschijnlijk ben ik niet de enige. De enorme luxe van individuele keuze vrijheid die we in de huidige maatschappij kennen, bestaat dan niet meer.

 

Linksom of rechtsom, samenwerken is dan pure noodzaak.

 

Ik vermoed dat mensen die in het leger hebben gediend dit goed begrijpen.

Het doel (overleven of een bepaalde taak uitvoeren) is dan belangrijker dan de onderlinge onenigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke tegengeluid is naar dit hoekje verbannen. Maakt niet uit tis een grafprogramma. BB zonder inrichting. De fuck ermee. Ik weiger nog te kijken en kan dus verder ook niet meer mee discussieren. Iedere zichzelf respecterende prepper is het met me eens. De rest is ....een typische sbser.

 

Fijn, dit geweldige intelligente en uitgedachte waarde oordeel over kijkende preppers.

 

'k Begrijp niet, dat als je dit niets vindt, je dit toch denkt dat dit soort uitspraken op enige wijze wat toevoegen. Als je een luisterend oor hiervoor zoekt, raad ik je aan hiervoor een betaald iemand te zoeken, die doet het voor z'n werk en trekt het hopelijk wel.

 

Uiteraard is het veel nuttiger om programma's te kijken die je laten zien hoe je moet overleven in een omgeving waar jij nooit zult komen, zoals Alaska.

Link naar reactie
Delen op andere sites

I

Fijn, dit geweldige intelligente en uitgedachte waarde oordeel over kijkende preppers.

 

'k Begrijp niet, dat als je dit niets vindt, je dit toch denkt dat dit soort uitspraken op enige wijze wat toevoegen. Als je een luisterend oor hiervoor zoekt, raad ik je aan hiervoor een betaald iemand te zoeken, die doet het voor z'n werk en trekt het hopelijk wel.

 

Uiteraard is het veel nuttiger om programma's te kijken die je laten zien hoe je moet overleven in een omgeving waar jij nooit zult komen, zoals Alaska.

 

Xinix zegt het goed. En dat men het prepgebeuren in principe belachelijk maakt dat doet je verder niks? Wie zegt trouwens dat je nooit ergens vrij in de bergen kunt komen te wonen? En dat het in alaska is heeft geen relevantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

I

 

 

Xinix zegt het goed. En dat men het prepgebeuren in principe belachelijk maakt dat doet je verder niks? Wie zegt trouwens dat je nooit ergens vrij in de bergen kunt komen te wonen? En dat het in alaska is heeft geen relevantie.

 

Begrijp me goed, je hebt volledig recht op die mening, net als Xinix. Verschil zit hem dat jij iedereen die het waagt er naar te kijken als sbs-er betiteld. Daar stoorde ik mij aan, vandaar mijn wat vinnige reactie.

Ben het nog met je eens dat er waarschijnlijk wel degelijk een vorm van regie achter zit. 'k Probeer de krenten uit de pap te pikken. :)

 

Prepgebeuren belachelijk maken? Tja, daar stoor ik me inderdaad niet aan. Dan was de wereld te klein. NGC Doomsday Gekkies, Anonieme Leon, zelfs op 't forum bestaan er hele verschillende ideeën over preppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp me goed, je hebt volledig recht op die mening, net als Xinix. Verschil zit hem dat jij iedereen die het waagt er naar te kijken als sbs-er betiteld. Daar stoorde ik mij aan, vandaar mijn wat vinnige reactie.

Ben het nog met je eens dat er waarschijnlijk wel degelijk een vorm van regie achter zit. 'k Probeer de krenten uit de pap te pikken. :)

 

Prepgebeuren belachelijk maken? Tja, daar stoor ik me inderdaad niet aan. Dan was de wereld te klein. NGC Doomsday Gekkies, Anonieme Leon, zelfs op 't forum bestaan er hele verschillende ideeën over preppen.

 

Het is toch ook op SBS? Waar ik op doel en me al langer stoor is dat er geen programma meer op tv komt voor een iq hoger van 75 (nee niet iedereen die kijkt heeft dat iq) tv wordt steeds dommer. Je ziet de hele wereld koken, lekker belangrijk of iemand in Australie kan koken of niet. Iedereen schijnt talent met sterren op het ijs te hebben.

 

Dan heb je een idee waarmee je heel leerzame zaken kunt laten zien die ook best interessant kunnen zijn en dan maken ze weer zo'n bagger huil zeik vreemdga programma.

 

Doodziek word ik ervan.

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke tegengeluid is naar dit hoekje verbannen. Maakt niet uit tis een grafprogramma. BB zonder inrichting. De fuck ermee. Ik weiger nog te kijken en kan dus verder ook niet meer mee discussieren. Iedere zichzelf respecterende prepper is het met me eens. De rest is ....een typische sbser.

 

Wat mij betreft is het tegengeluid ook meer dan welkom in het andere topic hoor, hoeft helemaal nergens naartoe verbannen te worden. Maar jouw in herhaling vallende opmerkingen - inmiddels beledigingen - worden wel redelijk irritant, dus tip = zoek even een zinniger topic voor jezelf om je tijd aan te besteden. Het begint naar mijn bescheiden mening inmiddels op getroll te lijken ...

  • Niet leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De topic heet love it or hate it. Er staat nergens achter dat je bij hate it je bek moet houden. Lekker fan boy spelen op de andere topic en hier een discussie houden over de waarde (nul ) van het programma en de kans dat preppers nog meer in een gekkie hoek gedrukt worden?? Is dat wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo krachtig in mijn toon als @Mark2, maar ik moet hem gelijk geven in de kern van zijn betoog. Wat mij persoonlijk het meest stoort, is het volgende.

 

Je neemt een groep mensen die de opdracht hebben om een nieuwe samenleving op te bouwen op een eigen stuk grond. Buitenkansje voor alle deelnemers om te laten zien hoe het ook kan. De ene deelnemer heeft nog meer heimwee dan de andere. Twee afleveringen (twee dagen!) later staat de grootste heimwee-huiler die zijn gannef niet kan houden over hoe hij zijn 'lekkere meissie' mist, te bekken in de douche met een andere deelnemer. Dus dát wordt er bedoelt met "ander leven met meer aandacht voor elkaar".

 

Dat is zo onvoorstelbaar triest, daar zakt mijn broek van af. En dan vinden mensen het nog gek dat het vertrouwen in de medemens lager is dan ooit. Er zijn massa's mensen in Nederland, in ieder geval op dit forum, die een dergelijke kans hadden aangegrepen om de gedegenereerde televisiekijker anno 2014 een alternatief voor te schotelen. Een leven zonder agitprop van campingzenders er staatsjournaals, zonder GMO's en rubberen tegels, zonder achterlijke betutteling en doorgeschoten controle. Het programma had een uithangbord kunnen zijn voor een alternatief leven gebaseerd op vrijheid en verantwoordelijkheid. Het is doodjammer dat na nog geen week al duidelijk is dat het een ordinaire soapserie in de bagger is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...