Ga naar inhoud
GENEGEERD

Emergency Pull Red Smoke Grenade


hamster

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@hamster je hebt de baking soda uit het recept weggelaten ??? maar zonder dit werkt hij ook wel Wat je wel in je PDF moet vermelden is dat je dit smelten niet binnenshuis

moet doen want het moment dat het mengels van kaliumnitraat en suiker iets te heet wordt ontbrandt het spontaan niet dat het direct brand zal veroorzaken maar je kan er wel van op aan

'dat je huis vol met stinkende rook staat ;) Wat een heel groot verschil tussen een proffesionele rookpot en de DIY pot is dat is dat de DIY kan gaan branden terwijl de professionele

rookpot dit euvel niet heeft ( hij wordt wel heet maar brandt niet )

Tevens professionele rookpotten , noodsignalen voor op zee kun je gewoon in het water gooien .

maar als noodsignaal werkt die van Hamster zeer zeker , moet er wel bij vermelden dat de rook zowel van professionele als DIY niet gezond

om in te ademen(vanwege de kleurstof deeltjes )

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

hieronder een tuterial ( ;) ) over hoe je je eigen Emergency Pull Red Smoke Grenade kunt maken.

 

zelf vind ik het erg handig als zelfverdegings wapen, en redding is toch wel een skill die je "moet" weten.

"En om heel logische redenen is natuurlijk niet alles vermeld"

 

 

Moet ik nu zelf thuis gaan gokken en knutselen om uit te vinden wat er nog bij moet? Wat heb je aan een link die niet compleet is?

Een skill die je moet weten...die je niet mag weten...tsss raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooohhhh pffff :p :( :cool: :mad: als je iets openbaar zet wat heel vaag omschreven is in de wet tja dan kun je beter niet alles vermelden maar goed als iemand het precies wil weten die moet mij maar even een pm doen dan geef ik alle info die men wil hebben

"En om heel logische redenen is natuurlijk niet alles vermeld"

 

 

Moet ik nu zelf thuis gaan gokken en knutselen om uit te vinden wat er nog bij moet? Wat heb je aan een link die niet compleet is?

Een skill die je moet weten...die je niet mag weten...tsss raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je ze zelf maakt kun je elke afmeting maken die je wilt van klein ,rond , vierkant enz kleine tip pingpongbal als houder verdere ingredienten/materialen haarlak buis (grote diameter) vlammetje

en vul de rest maar in.

De professionele is 5x zo groot, dus geeft 5x zoveel rook.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...