Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012

wat gebeurt er met de Syrische chemische wapens?

Er komt wel steeds in het journaal dat de chemische wapens die Assat over levert aan de VN op Deense en Noorse schepen wordt geladen, Maar wat gebeurt er daarna?

Deze site meent het te weten:

The chemical arsenal will be transshipped from a Danish vessel into a US vessel and dumped at sea, into the Atlantic Ocean, in international waters, outside the Portuguese Exclusive Economic Zone (EEZ).

bron: http://portuguese-american-journal.c...rceira-azores/

Toch wel een verontrustende gedachte ... En zeker een slecht plan om dergelijke rommel "op te bergen" op een plek waar je er nooit meer bij kunt, en waar het de hele oceaan kan vervuilen.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Kennelijk een kleine wijziging op het eerdere plan. Dumpen in de Middellandse Zee bij Kreta:

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...ndse-Zee.dhtml
    Hora est.

tom666
    Guest
    Ik maak mij zorgen om die wapens want INDAVER in Stabroek waar ik woon heeft een offerte ingediend om deze wapens te mogen verbranden.
    Stond deze week in de krant. Dus de thee-doeken aan de andere kant van de wereld vechten een oorlogske uit en gebruiken daarbij ook vuile wapens en ons klein landje is weer kandidaat om de boel op te ruimen........tssssss nondedju toch.....in welke wereld worden mijn kinderen groot vraag ik mij dagelijks af....

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Volgens mij verdunnen ze eerst het gif heel sterk door het over te pompen in grotere bassins. Daarna is het eigenlijk niet echt gevaarlijk meer, wel zwaar toxic natuurlijk maar geen ontploffingen en dergelijke. Vervolgens gaan ze het proberen te verwerken en het restant verdwijnt kennelijk ergens in zee.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Geen aanval als Assad chemische wapens overhandigt
    Door Communicator in forum Midden-Oosten
    Reacties: 15
    Laatste Bericht: 10-09-13, 14:56
  2. Reacties: 12
    Laatste Bericht: 05-09-13, 08:03
  3. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 18-07-12, 17:45
  4. Wat gebeurt er als de Euro valt.
    Door Cyberbeer in forum Europa
    Reacties: 19