Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12
    In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Wat vertel je me nou? Toezicht houders, CEO's, raad van bestuur, ministers, staatssecretarissen, bankdirecteuren, zijn dat dan geen goudeerlijke hardwerkende mensen met het hart op de goede plek en een gezond verstand en de portemonnee van de burger als hoogste doel?Brussel en de banken en onze democratisch gekozen regering hebben toch het beste met ons voor?

Proest....kuch kuch, cynische modus OFF
    keyserpreppersuze@gmail.com

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teotwawki Bekijk Berichten
    OBL-rien.....laten we eerlijk zijn, die verkiezingen gaan inmiddels HE-LE-MAAL nergens meer over....geneuzel in de lokale marge....de Brusselse teerling is geworpen....zelfs die grote pensioenpot, waarvan we allemaal ondanks alles denken, dat ie toch wel veilig is, gaat er binnen no time aan.....direct of indirect.....check bijvoorbeeld de Roebel-crisis van 2 jaar terug....binnen 2 weken was die munt 75% van z'n waarde kwijt.....
    Ik zie de hele democratie als een farce.
    Maar als ik aan de meerderheid in nl denk dan zien die dat anders. En als die nu met de neus op de feiten gedrukt worden dat effectief het ESM hun pensioengelden gewoon confisceren kan zonder tegenspraak van de 'hun' overheid, dan weet ik zo net nog niet wat er gebeuren gaat. De PVV zou wel eens zeer groot kunnen worden.
    Een regering met PVV zou natuurlijk ook niets doen aan het principiele probleem, dus de frustratie binnen de samenleving zou er alleen maar groter op worden.

Interresante tijden....
    www.overbeterleven.nl - Overleven in slechte tijden, Beter leven in goede tijden.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten