Bekijk Poll Resultaten: Plak jij je webcam al af?

Stemmers
38. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Jazeker al gedaan

29 76,32%
  • Onzin

5 13,16%
  • Ga ik nu wel doen ;-)

4 10,53%
Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 46 van de 46
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hamster Bekijk Berichten
    link deze misschien en anders google even wat verder

hamster
    Duidelijk gevalletje "Wij van wc eend.."

Ze verkopen een product (een in mijn ogen doelloos product, waarom heb je een mobiel als je 'm vervolgens in zo'n zakje stopt? neem dan geen mobiel!), een product voor paranoide mensen.. en voeden die paranoia vervolgens door het blaat verhaal dat smartphones radiosignalen blijven uitsturen als ze uitstaan te herhalen.

Jaren geleden was ik er ook van overtuigd dat dit zo was; tot ik 't verder ging onderzoeken. Conclusie na een paar jaar lezen en testen: Het is technisch gewoon onmogelijk dat een mobiel op het gsm/3g/4g netwerk inlogd, terwijl 'ie uit staat. Meer googlen dan ik over dat onderwerp al gedaan heb verandert niets aan de feiten

Het kan gewoon niet. Hoe gek ik ook ben op conspiracy theorieen en hoeveel rare shit ik al niet gezien heb die niet past in het normale beeld van de wereld; dit broodje aap verhaal is echt niet meer dan dat.

Het is net zo'n onzin als dat een hoop mensen nog steeds denken dat ze via hun GPS systeem gevolgd kunnen worden.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rescue Bekijk Berichten
    met een beetje kennis, en verstandig "computer" gebruik en je thuisnetwerk inrichten, kan je dit relatief makkelijk voorkomen.

Zoals anderen al schrijven, Je kan op je PC en op je router vaak je processen monitoren.
    Ja en nee; tegen een simpel virusje zal dit inderdaad goed werken. Tegen een professioneel virus met rootkit ben je nergens. Je kunt processen monitoren wat je wilt, maar als er een rootkit op je pc draait dan zie je simpelweg de evil processen niet; net als dat je filesystem netjes de directories waar die shit in staat verbergt.

Netwerk verkeer naar buiten toe monitoren op je router is dan nog een optie, maar een beetje professionele rootkit heeft ook daar weinig moeite mee. Het is makkelijk zat om wat verkeer te maskeren als ander verkeer. Verkeer wat bijvoorbeeld lijkt op bittorrent verkeer, waarbij de rootkit zo slim is om te wachten tot je daadwerkelijk aan 't torrenten bent, ga je echt niet ontdekken. Doe je niet aan torrents? Ook goed, dan is er nog steeds genoeg ander verkeer vanaf je pc, web, email, iets makkelijker om op je router te ontdekken maar nog altijd verdomd lastig om preventief te blokkeren.

De vraag is dus vooral tegen wat voor soort hackers je je probeert te beschermen. Zijn 't de standaard virusjes? Of vallen er ook overheden onder? In dat laatste geval wens ik je echt heel veel succes.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Nou, ik heb hem afgeplakt toen ik laatst bij een simpele enquete even op "ja" moet klikken zodat ze in ťťn klik ??@@#?! mijn gezichtsuitdrukkingen
    via de webcam konden registreren.

Uiteraard geen enquete ingevuld.
    "Be prepared, not scared"

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enki Bekijk Berichten
    Ja en nee; tegen een simpel virusje zal dit inderdaad goed werken. Tegen een professioneel virus met rootkit ben je nergens. Je kunt processen monitoren wat je wilt, maar als er een rootkit op je pc draait dan zie je simpelweg de evil processen niet; net als dat je filesystem netjes de directories waar die shit in staat verbergt.

Netwerk verkeer naar buiten toe monitoren op je router is dan nog een optie, maar een beetje professionele rootkit heeft ook daar weinig moeite mee. Het is makkelijk zat om wat verkeer te maskeren als ander verkeer. Verkeer wat bijvoorbeeld lijkt op bittorrent verkeer, waarbij de rootkit zo slim is om te wachten tot je daadwerkelijk aan 't torrenten bent, ga je echt niet ontdekken. Doe je niet aan torrents? Ook goed, dan is er nog steeds genoeg ander verkeer vanaf je pc, web, email, iets makkelijker om op je router te ontdekken maar nog altijd verdomd lastig om preventief te blokkeren.

De vraag is dus vooral tegen wat voor soort hackers je je probeert te beschermen. Zijn 't de standaard virusjes? Of vallen er ook overheden onder? In dat laatste geval wens ik je echt heel veel succes.
    Als de trojan horse via in dit geval mijn windows pc, met een windowsupdate of een virusscanupdate, java, adobe pdf reader etc. binnen komt, en dat onder mijn OS super user, binnenkomt heb je gelijk. Als deze via andere downloads binnenkomt, is de kans toch erg groot dat ik het voortijdig ontdek. Maar theoretisch heb je gelijk...

De andere downloads komen dan ook niet rechtstreeks op mijn normale werkplek binnen, maar via een andere pc die de downloads doet, op een ander netwerksegment DMZ en staging netwerk. De achterdeurtjes van welke OS dan ook, werken alleen als er verbindingen zijn via internet. Maar geheel waterdicht zal het niet zijn,..
    There is no bad weather only bad preparation, and by failing to prepare, you are preparing to fail.

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Kwaliteit komt altijd boven drijven.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    http://www.zerohedge.com/contributed...ckmail-targets

Je webcam en je Xbox en je laptop. ...gehackt door de NSA.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Vergelijkbare onderwerpen

1. Camera's in huis?
    Door Miss Pepper in forum Huisvesting
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 26-10-13, 19:32

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten