Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 25 van de 25
    Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wodan Bekijk Berichten
    Als je daar zelf al gekocht hebt, heb je eigen ervaringen dunkt me. Als je daar reclame voor wil maken onder het mom van dat je er klant bent... nu ja.

Kopen doe je waar prijs en service aan je wensen beantwoordt en dat kan op vele plaatsen. Edelmetalen is iets dat je als laatste koopt denk ik op prepper vlak.
    Ik begrijp waarom je denk wat je denkt over Bob1970 maar misschien moet je iets terughoudender zijn, weet je zeker dat Bob een belang heeft bij die toko?
    Een verstandig prepper koopt inderdaad pas PM als al het andere geregeld is maar om van mij zelf uit te gaan: ik kocht ook al wat PM voordat mijn voedsel en water wat op orde waren (voor zover ze dat nu wel zijn) omdat een initiŽle behoefte cq angst het instorten van het financiŽle systeem was. Die gedachtegang leidde vervolgens weer tot nieuwe inzichten en heb ik nog wat andere preps geregeld. Niet iedereen heeft hetzelfde vertrekpunt?
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Klopt inderdaad AWOL, je hebt een punt in deze. Maar als eerste post zulks plaatsen... doet mijn nekhaar rechtstaan,
    los van mijn buikgevoel Iedereen echter het voordeel van de twijfel.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Dank Awol voor de support! Las al een paar dagen de berichten zonder me te hebben aangemeld. Vandaag zag ik dit topic en zag die shop er niet bij staan. Wilde alleen maar helpen/tip geven. Wordt helaas niet altijd gewaardeerd. Nou ja, ieder zijn mening. We leven (nog) in een vrij land gelukkig!
    En idd ook ik heb al voor ca. 2 mnd voedsel/drinken ingeslagen. Als ik binnenkort tijd heb, zet ik iets in het voorstellingstopic. Heeft ieder wat meer info over mijn beweegredenen.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob1970 Bekijk Berichten
    Dank Awol voor de support! Las al een paar dagen de berichten zonder me te hebben aangemeld. Vandaag zag ik dit topic en zag die shop er niet bij staan. Wilde alleen maar helpen/tip geven. Wordt helaas niet altijd gewaardeerd. Nou ja, ieder zijn mening. We leven (nog) in een vrij land gelukkig!
    En idd ook ik heb al voor ca. 2 mnd voedsel/drinken ingeslagen. Als ik binnenkort tijd heb, zet ik iets in het voorstellingstopic. Heeft ieder wat meer info over mijn beweegredenen.
    Goed plan, doen!
    En om ook weer wat begrip voor [MENTION=425]wodan[/MENTION] te kweken, het komt met enige regelmaat voor dat iemand zich aanmeldt met een commercieel doel ipv kennis vergaren cq te delen met andere preppers.
    Deze kenmerken zich meestal door zich niet voor te stellen maar direct met de deur in huis te vallen met een opmerking over een winkel, het aanbieden van goederen en dergelijke.
    Je hebt dan dus al snel de schijn tegen.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob1970 Bekijk Berichten
    Heb goede ervaringen met thesilverhouse.be in St. Niklaas bij Antwerpen. Goedkoper dan in Nederland. Ook cash en anoniem aankopen.
    Ik kocht regelmatif zilveren munten bij gold-silver.be en was er zeer blij mee en heb toch dit jaar 2 aankopen gedaan bij thesilverhouse; mijn ervaring: 3 weken wachten voor mijn eerste bestelling en nu zit ik al meer dan 2 maanden te wachten naar mijn tweede bestelling. Ze antwoorden zelfs niet meer op mijn emails en de telefoon hebben ze verleden week ook niet opgenomen.
    Ik ben zeer ontevreden!

Vergelijkbare onderwerpen

1. Zilver of goud kopen?
    Door Dr.Prepper in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 222
    Laatste Bericht: 18-06-15, 15:57
  2. Waar anoniem goud kopen?
    Door GroningerPrepper in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 40
    Laatste Bericht: 25-09-13, 20:33
  3. Wie van jullie heeft er fysiek goud en of zilver?
    Door zilver in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 46
    Laatste Bericht: 22-01-13, 11:28
  4. Aflossen of goud/zilver kopen?
    Door Rodin in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 30
    Laatste Bericht: 22-06-12, 20:33

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten