Ga naar inhoud
GENEGEERD

drinkglazen maken


hamster

Aanbevolen berichten

hey preppers

 

Met deze uitgebreide handleiding , laat ik zien hoe je van een oude wijnfles een prachtig nieuw drinkglas kunt maken. Niet alleen erg economisch maar ook nog eens “groen”

recyclen daar kom je tegenwoordig niet meer onderuit.

 

Deze tutorial is zeker aan de meer geavanceerde kant van het spectrum , en vereist een paar gereedschappen die je misschien niet kent. Zolang je de stappen maar volgt kan er niks gebeuren, maar voel je vrij om vragen te stellen via de reacties of in een PM.

 

verkrijgbaar in PDF of DOCX

 

Hamster.

 

F68GQHQFYYNEB3G_MEDIUM.jpg.edc95fcf3a4bdb4beb1887a7b4e65a24.jpg

 

BottleTumblers-8-645x483.jpg.af0aa709fbf7baf8152f19917c1b233d.jpg

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Je kunt het ook met een katoenen draad, aceton, lucifer en water doen.

 

Hier een filmpje waarin ze het laten zien. http://www.recyclart.org/2012/02/diy-easy-cut-glass-bottles/

 

Daarna natuurlijk nog schuren. De mensen in het filmpje doen de draad er meerdere malen omheen volgens mij hoeft dat niet en is een keer genoeg. Maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd. @hamster heb je zin in een experiment?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat kan ook maar in de meeste gevallen heb je een te raffelige rand en dat houdt weer in meer schuren persoonlijk vind ik de manier zoals ik hem beschrijf fijner om mee te werken dan met aceton of andere brandbare stof , En in een shtf kun je die brandstof beter ergens anders voor gebruiken. dus beter een klein open vlammetje.

 

 

Je kunt het ook met een katoenen draad, aceton, lucifer en water doen.

 

Hier een filmpje waarin ze het laten zien. http://www.recyclart.org/2012/02/diy-easy-cut-glass-bottles/

 

Daarna natuurlijk nog schuren. De mensen in het filmpje doen de draad er meerdere malen omheen volgens mij hoeft dat niet en is een keer genoeg. Maar ik heb het zelf nog niet geprobeerd. @hamster heb je zin in een experiment?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...