Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe facebook pagina voor Nederlandstalige preppers


jurgio

Aanbevolen berichten

Hoy ik ben jurgen , de oprichter van een nieuwe facebook pagina met name preppers Nederland/Belgie . Ik heb de eer gekregen van deze site om mezelf voor te stellen aan alle mensen die zich bewust voorbereiden op wat komen kan . Ik heet u van harte welkom op mijn pagina waar elke week enkele onderwerpen aan bod zullen komen over hoe en wat als , om jou beter voor te bereiden , want iedereen kan wel eens wat over het hoofd zien . Ik vraag iedereen die deze pagina bezoekt om elkaars pravecy te respecteren en als gewenst in alle anonimiteit gedachten enz.. uit te wisselen , tot genoegen en weet " kennis = sterk staan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja goed idee, ik maak ook direct een facebook account aan, heel raar had nooit eerder die behoefte om de door Ray genoemde redenen.

Als klap op de vuurpijl stelt mij dat ook in de gelegenheid om een profiel aan te maken op Tinder zodat ik wellicht weer eens een neukertje vind aangezien al 1.2 miljoen Nederlanders gebruik schijnen te maken van die app...

http://www.nu.nl/tech/3680131/12-miljoen-nederlanders-gebruiken-dating-app-tinder.html

@jurgio meldt je dan ook even op je pagina dat die preppers hier ook welkom zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoy ik ben jurgen , de oprichter van een nieuwe facebook pagina met name preppers Nederland/Belgie . Ik heb de eer gekregen van deze site om mezelf voor te stellen aan alle mensen die zich bewust voorbereiden op wat komen kan . Ik heet u van harte welkom op mijn pagina waar elke week enkele onderwerpen aan bod zullen komen over hoe en wat als , om jou beter voor te bereiden , want iedereen kan wel eens wat over het hoofd zien . Ik vraag iedereen die deze pagina bezoekt om elkaars pravecy te respecteren en als gewenst in alle anonimiteit gedachten enz.. uit te wisselen , tot genoegen en weet " kennis = sterk staan :)

 

Probleem voor deze mensen is dat ze een dummy account aan moeten maken om zonder opsec risico jouw facebookpagina te openen.

 

Zie dat je het zelf niet gedaan hebt en dan heb ik na 1min al je volledige naam, geboortedatum en woonplaats. (Grappig dat vriendje Ben op dezelfde dag jarig is. ;))

 

Snap je dat mensen dan ook liever hier op een anoniem forum komen dan op een FB preppagina?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoy ik ben jurgen , de oprichter van een nieuwe facebook pagina met name preppers Nederland/Belgie . Ik heb de eer gekregen van deze site om mezelf voor te stellen aan alle mensen die zich bewust voorbereiden op wat komen kan . Ik heet u van harte welkom op mijn pagina waar elke week enkele onderwerpen aan bod zullen komen over hoe en wat als , om jou beter voor te bereiden , want iedereen kan wel eens wat over het hoofd zien . Ik vraag iedereen die deze pagina bezoekt om elkaars pravecy te respecteren en als gewenst in alle anonimiteit gedachten enz.. uit te wisselen , tot genoegen en weet " kennis = sterk staan :)

 

ben ik de enigste nederlander zonder veeboekaccount?

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed idee, ik maak ook direct een facebook account aan, heel raar had nooit eerder die behoefte om de door Ray genoemde redenen.

Als klap op de vuurpijl stelt mij dat ook in de gelegenheid om een profiel aan te maken op Tinder zodat ik wellicht weer eens een neukertje vind aangezien al 1.2 miljoen Nederlanders gebruik schijnen te maken van die app...

http://www.nu.nl/tech/3680131/12-miljoen-nederlanders-gebruiken-dating-app-tinder.html

@jurgio meldt je dan ook even op je pagina dat die preppers hier ook welkom zijn?

 

kijk eindelijk een app waar we wat aan hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed idee, ik maak ook direct een facebook account aan, heel raar had nooit eerder die behoefte om de door Ray genoemde redenen.

Als klap op de vuurpijl stelt mij dat ook in de gelegenheid om een profiel aan te maken op Tinder zodat ik wellicht weer eens een neukertje vind aangezien al 1.2 miljoen Nederlanders gebruik schijnen te maken van die app...

http://www.nu.nl/tech/3680131/12-miljoen-nederlanders-gebruiken-dating-app-tinder.html

@jurgio meldt je dan ook even op je pagina dat die preppers hier ook welkom zijn?

 

Verdorie, nu ik van Tinder weet mis ik wel zo'n modern app apparaat en bedankt he!

 

@jurgio (die we wellicht na deze ene post noooit meer terugzien) maak een echte gratis datingsite (zonder verplichte rotzooi accounts te moeten aanmaken) en je hebt meer succes! :p

Te stompzinnig voor woorden dat kennelijk men te lui is om een websiteje te maken en een hostingpakket van paar tientjes per jaar aan te schaffen. Heb je alles zelf in de hand en ben je niet afhankelijk van Veeboek en andere site die er niet zijn om jou het leven leuker te maken, maar om je te analyseren, reclame inkomsten te genereren, etc.

 

Een paar banners op je site, ipv knipperende steeds irritantere en prominentere reclames, helpen je al uit de kosten en als een site een succes wordt kun je er nog aan verdienen ook zonder je gebruikers plat te gooien met reclame, want dan verlies je een hoop intelligente bezoekers.

 

Hulde voor preppers.nl, want hier heb je dat gelukkig niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog maar te zwijgen hoe het relatie niveau in NL is als het gaat om singles, ik heb dat tinder gisteren eens geprobeerd... de critici hebben gelijk wat mij betreft, inhoud genoeg maar wel op andere plekken dan wat bedoeld wordt in de algemene context van het woord.

 

Meiden zijn toch stom, dus ik had niks anders verwacht overigens. Deze uitspraak mag je met een korreltje zout nemen, ze hebben wel degelijk nut maar slaan de plank vaker mis dan raak naar mijn mening :p!

 

Edit: Wat Molonneke zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jurgio, het feit dat je klaarblijkelijk denkt met een FB-pagina in een diepgevoelde en nijpende behoefte van preppers te voorzien, geeft mijns inziens aan dat je de ballen verstand hebt van preppen. De dramatische taalkundige gesteldheid van je post doet me vermoeden dat je minderjarig bent. Hoe dan ook: ik heb geen interesse.

@12gauge: nee hoor, ik heb het ook niet en ik heb het nog geen dag gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jurgio, het feit dat je klaarblijkelijk denkt met een FB-pagina in een diepgevoelde en nijpende behoefte van preppers te voorzien, geeft mijns inziens aan dat je de ballen verstand hebt van preppen. De dramatische taalkundige gesteldheid van je post doet me vermoeden dat je minderjarig bent. Hoe dan ook: ik heb geen interesse.

@12gauge: nee hoor, ik heb het ook niet en ik heb het nog geen dag gemist.

 

Geen FB en nog geen minuut gemist.....

Waardeloos draadje :p

Als ie mijn raadseltje oplost neem ik hem serieus.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor @jurgio opnemen. Die jonge belachelijk maken is wel heel makkelijk. Ik weet zijn leeftijd niet, maar zo ijverig en slim heeft ie bedacht dat er behoefte is aan het ontmoeten van gelijk gestemde. Dus ontwikkeld ergens een koffietafel. Hij doet zijn uiterste best om iets op te zetten en word hier dan weggehoont.

 

Jullie gaan het zelf maar weer goed maken met hem!:mad:

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor @jurgio opnemen. Die jonge belachelijk maken is wel heel makkelijk. Ik weet zijn leeftijd niet, maar zo ijverig en slim heeft ie bedacht dat er behoefte is aan het ontmoeten van gelijk gestemde. Dus ontwikkeld ergens een koffietafel. Hij doet zijn uiterste best om iets op te zetten en word hier dan weggehoont.

 

Jullie gaan het zelf maar weer goed maken met hem!:mad:

 

Als hij terug komt wil ik hem best op een serieuzere manier benaderen en op een nettere manier uitleggen dat het niet handig is.

Tot dan zie ik dit gewoon als ordinaire spam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...