Ga naar inhoud
GENEGEERD

Onzichtbaar voor camera's


hamster

Aanbevolen berichten

Deze dagen is Big Brother overal, met € 10 of zo voor de items kun je jou eigen onzichtbare "masker" bouwen om elke vorm van blootstelling identiteit te voorkomen!

 

Hier volgt een korte beschrijving over hoe dit werkt en waarom het is cool is (in de documenten)

Je neemt een pet/hoed die er goed uitziet op je, en bouw het om naar een gezichtsmasker voor elke vorm van camera : Verborgen , Beveiliging , Paparazzi of de videocamera van een familielid !

Op hetzelfde moment , wanneer mensen naar je kijken met het blote oog , zien ze niets anders dan u , maar dan met pet/hoed !

 

bekijk de video

 

 

PDF

 

DOCX

 

Hamster.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik denk dat ze alleen maar werken in het donker, tegen camera's met IR sensoren. Maar ik zal de proef op de som nemen - ik heb een IR torch en IR camera's rond mijn huis hangen. Check vanavond!

Als het echt goed werkt, wil ik best soms met zo'n petje lopen. Het valt alvast minder op dan het Vendetta masker;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alvast melden dat de ledjes fel genoeg moeten zijn. Als je tevens een IR lamp richt op de persoon met zo'n petje verwacht ik, dat deze nog steeds redelijk tot goed zichtbaar is. Wat je doet is de IR sensor overbelichten met IR licht vanaf je petje. Een gewone zaklamp werkt ook perfect om je IR camera/nachtkijker te overbelichten. Niet direct zelf testen want anders zou je misschien je versterkerbuis/sensor in je IR kijker kunnen beschadigen. Wil je testen gooi er een flink filter voor.

 

Een simpele afstandsbediening van je TV oid werkt ook al, mits deze voldoende licht geeft. Ook ideaal als signaalgever/marker als je met IR werkt in een groep.....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me dat je met deze pet/ hoed meer aandacht op je gericht krijgt dan dat je gewenst had.

Als je niks te verbergen hebt, waarom dan de aandacht trekken.

 

"Keep a low profile" en ga op in de menigte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze die dingen in bontkraagjes van jassen in gaan bouwen, weet ik zeker dat er een grote groep is die daar interesse in heeft....

Ik ga dit wijselijk tegen niemand op mijn werk vertellen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha tanken vandaag de dag is eerst helm inleveren dan pas tanken zo gaat dat nu, en tja vroeger....... me zundappie super 70 erop....tanken voor 5 gulden tank vol!!!!! ach jeugd herineringen...............

Ik ging vroeger tanken met mijn oude Zündap en omdat ik te lui was om mijn helm af te zetten, hield ik hem op bij het betalen. Als ik dat nu zou doen, dan drukken ze waarschijnlijk het alarm in.:mad:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging vroeger tanken met mijn oude Zündap en omdat ik te lui was om mijn helm af te zetten, hield ik hem op bij het betalen. Als ik dat nu zou doen, dan drukken ze waarschijnlijk het alarm in.:mad:

 

Whoohaaaa....boeren reden op Zündaps.....de "echte" jongens op Honda MT5's of Yamarari's FS1's :D :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn oude Zundapps: mijn God wat heb ik daar veel kilometers op gemaakt...

 

CS50 met 3 versnelling handschakeling

 

ZUNDAPP-CS50-.jpg.4e0bf44fb5daccdff1a6298e2d8e2e51.jpg

 

GTS50 echt veel kilometers met dat ding gemaakt...

 

S3010016.jpg.314d0484bde21f87b1456a1e7142280b.jpg

 

En sorry, die Honda's en Yamaha's waren echt niet "up to this level", de Kreidlers wel, misschien ;)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

zo'n GS50 heb ik ook nog gehad, alleen dan met 80cc eronder :) dat ding reed al 50 in de 1

 

Die in de foto had een gewone 50cc cylinder met een 20mm carburateur als ik het mij goed herinner (Bing!), liep rond 75 km/h.

Heb er ook een 70 cc onder gehad en ging toen richting 100+ maar daar waren de (trommel) remmen niet helemaal op gebouwd. Qua frame geen probleem daar deze frames in Duitsland gebruikt werden met 125 cc motoren, daarom trok je ze niet krom met opvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreidlers waren goede tegenhangers wel wat logger hahahaha :cool:

Mijn oude Zundapps: mijn God wat heb ik daar veel kilometers op gemaakt...

 

CS50 met 3 versnelling handschakeling

 

ZUNDAPP-CS50-.jpg.4e0bf44fb5daccdff1a6298e2d8e2e51.jpg

 

GTS50 echt veel kilometers met dat ding gemaakt...

 

S3010016.jpg.314d0484bde21f87b1456a1e7142280b.jpg

 

En sorry, die Honda's en Yamaha's waren echt niet "up to this level", de Kreidlers wel, misschien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...