Ga naar inhoud
GENEGEERD

Schoen advies


Mrsjones

Aanbevolen berichten

Ik loop ieder ochtend een soort inspectie rond op mijn land. Dat is echt nodig om de hekwerk, rivers, water stand, evt boom ziekten, ook of iets binnenkort te oogsten valt.en de wilde zwijn populatie in de gaten te houden.

Ik loop ong 1 1/2 uur .de terrain is echt ruw, modder, water, harde steen, het is ook best wat Klim werk.alle schoenen tot nu toe ga binnen 2 daag tot 1 mand stuk. Gym shoenen vallen uit elkaar en stekels komen door de zool. Army boots schimmellen in nog geen week, de leer is dan verrot.

Ik heb ook patuagas geprobierd, die bleef ong 2 weken goed, dan roest de ogen waar de veter door moeten en schruur de stoof eromheen.

Lang verhaal over schoenen ,ik weet het, maar weet jullie iets. Goed voor de tropen, Moet iedere dag nat kunnen zijn en met een flinke zool.ik heb schoenmaat 36 en smalle voet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik loop ieder ochtend een soort inspectie rond op mijn land. Dat is echt nodig om de hekwerk, rivers, water stand, evt boom ziekten, ook of iets binnenkort te oogsten valt.en de wilde zwijn populatie in de gaten te houden.

Ik loop ong 1 1/2 uur .de terrain is echt ruw, modder, water, harde steen, het is ook best wat Klim werk.alle schoenen tot nu toe ga binnen 2 daag tot 1 mand stuk. Gym shoenen vallen uit elkaar en stekels komen door de zool. Army boots schimmellen in nog geen week, de leer is dan verrot.

Ik heb ook patuagas geprobierd, die bleef ong 2 weken goed, dan roest de ogen waar de veter door moeten en schruur de stoof eromheen.

Lang verhaal over schoenen ,ik weet het, maar weet jullie iets. Goed voor de tropen, Moet iedere dag nat kunnen zijn en met een flinke zool.ik heb schoenmaat 36 en smalle voet.

 

Eens kijken naar militaire jungle boots? Je zou zeggen dat die wat aan moeten kunnen en zijn volgens mij vaak van canvas ipv leer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens kijken naar militaire jungle boots? Je zou zeggen dat die wat aan moeten kunnen en zijn volgens mij vaak van canvas ipv leer.

 

Daar kijk ik iederdad na, ik Moet over een mand na de USA , dus ik kan wat bestellen. Maar ik heb schoenmaat 36, Niet echt combat size. Mijn Israel army boots rotten ook weg. Die zijn meer desert boots.ik Moet kijken na Vietnam achter boots.

.ik Koop gelijk een shirt met ,I want to be you're drill instructor .

This is my rifle, this is my gun, this is for war and this is for fun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit in junglegebied, met hoge luchtvochtigheid, dan droogt niks snel. Je zou nog aan een schoendroger kunnen denken, een soort flexibele föhn om schoenen van binnen mee te drogen.http://www.heuts.nl/shop/shoe-driver-schoen-droger-350

Waar lopen de bewoners van dat deel van je eiland zelf op? Vaak helpt het om af te kijken bij ze. Wat hadden bv de Franse soldaten aan hun voeten, of schimmelden hun schoenen ook weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kijk ik iederdad na, ik Moet over een mand na de USA , dus ik kan wat bestellen. Maar ik heb schoenmaat 36, Niet echt combat size. Mijn Israel army boots rotten ook weg. Die zijn meer desert boots.ik Moet kijken na Vietnam achter boots.

.ik Koop gelijk een shirt met ,I want to be you're drill instructor .

This is my rifle, this is my gun, this is for war and this is for fun.

 

Tegenwoordig zijn er toch ook veel vrouwen in het leger? Is vast wel te vinden die maat.

 

Bijvoorbeeld: http://www.militaryclothing.com/IBS/SimpleCat/Product/asp/product-id/637833.html

Maar ik weet niet wat het budget is natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen Lopen op flip flop. De mannen die werken in het Bos dragen rubber Larzen en hebben veel voet schimmel. De franse army had beige stof boots ,en die kreeg bijna iedere mand nieuwe. Ik ga denk ik 2 paar jungle combat boots kopen. Ben be nieuw of iemand evaring heeft met goed spullen. Ook in het leger heb jij shit product .in Israel heb je leger bh , wie ze maak heeft nog nooit tieten gezien.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger toe ik nog werkte liep ik bijna de hele dag in het water of in de beton met schoenen . Ik had en hekel aan rubber laarzen . Elke dag werden mijn schoenen afgespoten met water . Daarna gedroogd . In de winter hadden ze niet genoeg aan een nacht wand ik droeg de schoenen soms 18 u aan een stuk . Daarom deed ik de volgende dag een ander paar aan . Ik had soms 4 soms 5 paar schoenen in de omloop . Na het drogen werden ze ingevet . Zo gingen mijn schoenen langer mee .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou een droogkast maken, het liefst op zonne-energie. Dan meerdere paren kopen van een schoen die je lekker vind lopen. Dagelijks schoonmaken en poetsen (onderhouden), zoals in het leger.

 

Ga voor een low-tech oplossing. Enkele voorbeelden.

 

http://www.lowtechmagazine.be/2011/10/een-voorraadkast-in-de-tuin-of-op-het-balkon-bouw-een-zonnedroger.html

 

http://www.moestuinforum.nl/wie-heeft-ervaring-met-zelfgemaakte-zonnedroger-t7316.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones heb je weleens aan houten klompen gedacht kost wat oefening om er op te lopen en moet je even inlopen maar als je ze om de maand invet gaan ze heel lang mee

 

ik zelf loop er ook vaak op lopen na een tijdje heerlijk, woon dan wel in het tegen overgestelde van de tropen maar zie niet waarom het niet zou kunnen

 

Zij moet ook over ruig terrein en klimmen, daar blinken klompen niet in uit naar mijn weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik loop door 3 rivieren, Klim over 500 meter, ga weer na beneden, loop dan door een soort moeras, dan een stuk over oude vulkan steen, keihard spul echt sharp. Dan ook nog de stekels van een aantal bomen, somige giftig,manzalina boom. Jongens Has jullie dit kunnen op klompen zijn prepper nl boys en girls the toughest in the world.vandag weer een stuk van mijn arm open gehal aan een stekel van een boom.maar ik woord wel fit van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden de Canadian boots niet iets voor je zijn? De onderkant is welliswaar van rubber maar boven de enkel is het wol met leer waardoor het wel blijft ademen.

 

Even als voorbeeld omdat deze onderstaande schoen synthetisch is.

De Meindl solden junior gaat van maat 32 tot 39

hier even een link vanuit Nederland maar zullen ook gemakkelijk in Amerika verkrijgbaar zijn.

http://www.spartoo.nl/Meindl-SOLDEN-JUNIOR-x102464.php?track_id=lgd&sx=B&utm_source=leguide&utm_medium=comparateurs&utm_content=102464&utm_campaign=lgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden de Canadian boots niet iets voor je zijn? De onderkant is welliswaar van rubber maar boven de enkel is het wol met leer waardoor het wel blijft ademen. De Meindl solden junior gaat van maat 32 tot 39

hier even een link vanuit Nederland maar zullen ook gemakkelijk in Amerika verkrijgbaar zijn.

http://www.spartoo.nl/Meindl-SOLDEN-JUNIOR-x102464.php?track_id=lgd&sx=B&utm_source=leguide&utm_medium=comparateurs&utm_content=102464&utm_campaign=lgd

Nou het is ook rond de 30 graden, ik weet dat ik moelijk loop te doen. Ik ga denk ik ,een paar Vietnam jungle combat boot kopen en nog een paar palladium . Kijken hoe dat ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meindl tropenkisten zijn erg goed. Meindl maakt in het algemeen erg goede schoenen. Al twijvel ik of u tropen schoeisel nodig hebt. Meindl schoeisel is regelmatig ook tweede hands te vinden op dump zaken. Ik heb persoonlijk een paar Meindl woestijn kisten, zitten goed en onverwoestbaar. Mijn eerste post hier overigens (yay!).

EDIT: ik zie dat Meindl al aangeraden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop ieder ochtend een soort inspectie rond op mijn land. Dat is echt nodig om de hekwerk, rivers, water stand, evt boom ziekten, ook of iets binnenkort te oogsten valt.en de wilde zwijn populatie in de gaten te houden.

Ik loop ong 1 1/2 uur .de terrain is echt ruw, modder, water, harde steen, het is ook best wat Klim werk.alle schoenen tot nu toe ga binnen 2 daag tot 1 mand stuk. Gym shoenen vallen uit elkaar en stekels komen door de zool. Army boots schimmellen in nog geen week, de leer is dan verrot.

Ik heb ook patuagas geprobierd, die bleef ong 2 weken goed, dan roest de ogen waar de veter door moeten en schruur de stoof eromheen.

Lang verhaal over schoenen ,ik weet het, maar weet jullie iets. Goed voor de tropen, Moet iedere dag nat kunnen zijn en met een flinke zool.ik heb schoenmaat 36 en smalle voet.

 

Smalle voet, stevige schoen, probeer eens de Lowa's, B/C categorie, met of zonder Goretex is een keuze, want een schoen zonder ademt toch beter, maar met komt er weer geen water naar binnen.

De lichter modellen zitten wel comfortabeler, maar gaan minder lang mee. Eventueel de Hanwag's ook passen, Meindl heeft een bredere hiel en voetbed. 't Is maar net wat het beste zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
karrimor ? misschien

 

Karrimor is goed. Heb er een jas, broek en lage wandelschoenen van gehad zo'n 12 jaar geleden. En heb er nog een 80 liter rugzak van.

 

Prima spul. Zijn geld waard. Maar ik weet niet of het nog te verkrijgen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...