Pagina 2 van de 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 189
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wat me opviel in de aflevering van de bio-markt was o.a. dat er een profi-feestorganisator op bezoek was, die speciaal naar die blonde knul vroeg. Ze hebben grote plannen voor een superfeest als Sensation of zoiets. Er komen 3 stages, de koeien gaan effe weg, en op de moestuin staan dan mensen te dansen. Ik geloof niet dat we de bio-aspiraties van de utopianen ook maar enigszins serieus moeten nemen. Op welke biomarkt schenk je bijvoorbeeld koffie in plastic bekertjes?

Wanneer kan je eigenlijk het beste die mest op (een deel van) het land strooien? Ik dacht dat dat in november was, maar anderen hebben daar ongetwijfeld echt verstand van.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    kijkt er nog iemand naar dit? ik niet meer, en zag laatst inderdaad een stukje over een bio markt en vroeg me werkelijk af wat ze daar nou verkochten, want ze hebben zelf nog helemaal niks geproduceerd...

Adventurer
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door houthe Bekijk Berichten
    kijkt er nog iemand naar dit? ik niet meer, en zag laatst inderdaad een stukje over een bio markt en vroeg me werkelijk af wat ze daar nou verkochten, want ze hebben zelf nog helemaal niks geproduceerd...
    Er waren andere deelnemers die er met hun producten stonden.
    Van Utopia waren het volgens alleen de kazen (voor zover ik zag) en verder hoop bijzaken (zoals Rene Froger die populair kwam doen, en die pino van ID&T)

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Wanneer kan je eigenlijk het beste die mest op (een deel van) het land strooien? Ik dacht dat dat in november was, maar anderen hebben daar ongetwijfeld echt verstand van.

Mest rijden mag tussen 1 feb en 1 sept. (zandgronden) en voor niet doorlatende gronden tot 15 september. In het najaar komt er meestal minder onkruid op, dus dat is met mest (blijven altijd wel wat zaden achter) de beste optie. Eventuele kunstmest (sommigen werken deels ook tegen onkruid en maagdarm parasieten die anders je vee herbesmetten) strooi je dus liever in het voorjaar.

Ik kan het niet volgen (geen kabel), maar het vermoeden BB in de schuur had ik al langer en dat soort programma's ben ik binnen een paar minuten zat.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik heb van de week 2x gekeken uit verveling en ha het beter niet kunnen doen. Wat een loosers. Ze proberen een soort van commercieel bedrijfje op te zetten zonder enige richting i.p.v. de kans te benutten een Utopia te bouwen.

Adventurer
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Volgens mij zijn het acteurs.
    Eerste tijd zonder stroom bleven de accu machines ook maar werken.
    Ik denk dat Ome John weer flink gaat cashen;-)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G-Class Bekijk Berichten
    Volgens mij zijn het acteurs.
    Eerste tijd zonder stroom bleven de accu machines ook maar werken.
    Ik denk dat Ome John weer flink gaat cashen;-)
    Ik denk da ze zeker stroom hadden, anders wordt het moeilijk met die 40 camera's. Dus alle aansluitingen waren waarschijnlijk al aanwezig, zoals elektra, gas en riolering dergelijke. Ze hoefden alleen het laatste stukje zelf te regelen en zgn. het energiebedrijf te bellen voor een officiŽle aansluiting.

Er was vd week ook iemand die advies kwam geven, want ze moeten belasting gaan betalen en BTW afdragen. Het wordt dus een Utopia naar de huidige maatschappij en dat is iets wat je niet zou willen. Het geld zal nu snel opraken als de eerste aanslag in de bus ligt.

Adventurer
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Ik denk da ze zeker stroom hadden, anders wordt het moeilijk met die 40 camera's. Dus alle aansluitingen waren waarschijnlijk al aanwezig, zoals elektra, gas en riolering dergelijke. Ze hoefden alleen het laatste stukje zelf te regelen en zgn. het energiebedrijf te bellen voor een officiŽle aansluiting.

Er was vd week ook iemand die advies kwam geven, want ze moeten belasting gaan betalen en BTW afdragen. Het wordt dus een Utopia naar de huidige maatschappij en dat is iets wat je niet zou willen. Het geld zal nu snel opraken als de eerste aanslag in de bus ligt.
    Dat is de limit;-)
    Utopia en blauwe brieven van onze vrienden van de belastingdienst....

Dat is wat mij betreft een CONTRADICTIO IN TERMINIS.....

DickBerts
    Guest
    -PROTEST MAIL-

Voor goeie leermomenten moet je natuurlijk niet bij dit soort dombo programma's zijn, maar bijvoorbeeld in Argentinie. Daar heeft de regering boetes opgelegd aan supermarkten, omdat ze niet voldoende prijs gecontroleerde goederen in voorraad hadden voor burgers. Als je zo oer stom bezig bent, dan werk je als regering aan een hongersnood.

http://www.zerohedge.com/news/2014-0...-citizens-deno

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_d..._Utopia__.html

Fiscus kijkt ook mee, dus dat wordt een vette blauwe envelop.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 41
    Laatste Bericht: 03-02-14, 11:40
  2. Reacties: 73
    Laatste Bericht: 27-01-14, 11:28
  3. Reacties: 125
    Laatste Bericht: 20-01-14, 11:57
  4. Reacties: 173
    Laatste Bericht: 13-01-14, 10:59
  5. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 08-01-14, 09:12

Labels voor dit Bericht