Pagina 3 van de 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 189
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Dat zal ook eens tijd worden ook, ze betalen al helemaal niks voor gas, water en electriciteit, en dan verdienen ze ook nog bakken geld omdat de sheeple en-masse voor de poort staat te wachten om deze intens vernieuwende tv show te sponsoren met het kopen van kaas (die niet door hun gemaakt is, niet eens door hun eigen melk want kaas is geen kaas als de melk pas 1 week ervoor is aangeleverd, dat duurt minimaal 4weken (rijpen) voor jonge kaas) en pannenkoeken?? En dan lekker zonder btw af te dragen, nou op zich zal elke Nederlandse ondernemer volmondig instemmen dat dat toch echt wel een Utopia is.

De enige die, heb het al een week of 4 niet meer gezien, dit niet wilde was die Rien, maar die heeft niet de ballen of overmacht om dat er doorheen te krijgen. Laat ze maar bloeden aan belastingen ik kan niet wachten tot de dag dat het geld op is, internet word afgesloten en het eten op raakt. DŠn begint het pas naar mijn idee en lijken mij de live beelden weer leuker (hoewel ik er toch echt niet voor ga betalen)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Gisteren weer een stukje gezien door toeval. Het was bij hun Valentijnsdag dus veel brieven van thuis en een hoop gejank weer. Verder krijgen ze een elektrische melker (voor 2 koeien, hahaha) en hebben ze nog mar 1750€ in kas. Al denken ze op termijn er 2800€ bij te verdienen. Dan vergeten ze dus de belastingdienst. Leuker kunnen ze het niet maken, wel moeilijker.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Gisteren is die Andrea (die alles in Jezus naam doet) flink door de mand gevallen. Bij het uit sorteren van 2e hands kleding heeft ze flink lopen rauzen en heel veel kleding onder haar matras en bed verstopt. De directeur van het goede doel kreeg er meer dan 80 emails over. Toen de directeur van dit goede doel aangaf dat dit niet de bedoeling was moesten ze alsnog de gestolen kleding aangeven. Zij wist natuurlijk van niets ... oh ligt dat daar .... in mijn tas. Ik zal het wel vergeten zijn. Een heterdaadje dus en dan nog niet haar fout durven toegeven.

Morgen moeten er weer nominaties vallen, dus zal zij er wel een paar krijgen hierdoor. Daarnaast verschrikkelijke enge politieke spelletjes gaande en tegenwoordig is iedereen kunstenaar. Nog maar 1500 in kas, laten we hopen op een snelle blauwe brief.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G-Class Bekijk Berichten
    Volgens mij zijn het acteurs.
    )
    Ik weet neit of ze er nog in zitten want heb alleen de eerst aflevering gezien en gelukkig word het in polen niet uitgezonden.
    Maar die Billy en die aannemer hebben allebei al vaker in het tv programma Achter gesloten deuren meegedaan.
    Even a tiny acorn becomes a mighty oak..............

If you dont take care of your gear, How can your gear take care of u

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuywithAplan Bekijk Berichten
    Ik weet neit of ze er nog in zitten want heb alleen de eerst aflevering gezien en gelukkig word het in polen niet uitgezonden.
    Maar die Billy en die aannemer hebben allebei al vaker in het tv programma Achter gesloten deuren meegedaan.
    Klopt, meer dan de helft is al als acteur of kandidaat op de TV geweest. Dus bepaalde types die ze voor het programma hebben gescreend. Jammer genoeg geen\weinig mensen met survival skills. Die Jimmy heeft ze volgens mij wel, alleen krijgt hij waarschijnlijk weer nominaties van de andere mensen die er al wat langer zitten.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Klopt, meer dan de helft is al als acteur of kandidaat op de TV geweest. Dus bepaalde types die ze voor het programma hebben gescreend. Jammer genoeg geen\weinig mensen met survival skills. Die Jimmy heeft ze volgens mij wel, alleen krijgt hij waarschijnlijk weer nominaties van de andere mensen die er al wat langer zitten.
    Jimmy?? ik volg het totaal niet heb aleen de eerste aflevering gezien en toen was ik er al klaar mee

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuywithAplan Bekijk Berichten
    Jimmy?? ik volg het totaal niet heb aleen de eerste aflevering gezien en toen was ik er al klaar mee
    Je hebt gelijk ook, helaas zappen we al twee dagen en dan kijken we toch.

Jimmy is een van de nieuwe bewoners een sterke gespierde Surinamer met een rode baret. Ex-leger, beveiliger nu een kerel in goede conditie. In het begin vond ik hem een beetje vreemd doordat hij de hele dag met zijn baret rondliep. Nu is hij eigenlijk een van de normaalste en redelijkste kandidaten.

Ik ben volgens mij nog de enige die af en toe kijkt, dus beter naar jullie luisteren en niet meer kijken. Toch is het voor vermaak wel leuk, leren doen we er niet van.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Toch is het voor vermaak wel leuk, leren doen we er niet van.
    Je kan er zover ik hoor wel leren hoe je geacteerd moet huilen

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Gisteren is die Andrea (die alles in Jezus naam doet) flink door de mand gevallen. Bij het uit sorteren van 2e hands kleding heeft ze flink lopen rauzen en heel veel kleding onder haar matras en bed verstopt. De directeur van het goede doel kreeg er meer dan 80 emails over. Toen de directeur van dit goede doel aangaf dat dit niet de bedoeling was moesten ze alsnog de gestolen kleding aangeven. Zij wist natuurlijk van niets ... oh ligt dat daar .... in mijn tas. Ik zal het wel vergeten zijn. Een heterdaadje dus en dan nog niet haar fout durven toegeven.

Morgen moeten er weer nominaties vallen, dus zal zij er wel een paar krijgen hierdoor. Daarnaast verschrikkelijke enge politieke spelletjes gaande en tegenwoordig is iedereen kunstenaar. Nog maar 1500 in kas, laten we hopen op een snelle blauwe brief.
    Het schijnt in den Lande de tongen in beroering te brengen. Er schijnt zelfs een kijker aangifte te willen doen van diefstal. Het is de meest inferieure bron die ik tot nu toe geciteerd heb, maar in een draadje als dit heb ik daar totaal geen moeite mee:

http://glamora.ma/2014/02/man_wil_aa..._tegen_ut.html

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Het schijnt in den Lande de tongen in beroering te brengen. Er schijnt zelfs een kijker aangifte te willen doen van diefstal. Het is de meest inferieure bron die ik tot nu toe geciteerd heb, maar in een draadje als dit heb ik daar totaal geen moeite mee:

http://glamora.ma/2014/02/man_wil_aa..._tegen_ut.html

Hahaha, dat zou leuk zijn. Ze schijnt al uit Utopia te zijn wegens vermeende familieomstandigheden:

http://www.telegraaf.nl/prive/223185...iedrama__.html

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 41
    Laatste Bericht: 03-02-14, 11:40
  2. Reacties: 73
    Laatste Bericht: 27-01-14, 11:28
  3. Reacties: 125
    Laatste Bericht: 20-01-14, 11:57
  4. Reacties: 173
    Laatste Bericht: 13-01-14, 10:59
  5. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 08-01-14, 09:12