Pagina 19 van de 19 EersteEerste ... 9171819
Resultaten 181 tot 189 van de 189
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Hoi [MENTION=5384]Erny[/MENTION] zou je mij een klein beetje willen bijpraten over hoe het nu is in Utopia? Hebben ze de koeien nog? Hebben ze groenten verbouwd in de tuin en hoe was de oogst?

Alvast bedankt.
    Al mijn berichten zijn samengesteld uit 100 % gerecyclede elektronen.

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Hahaha... wťlke tuin en wťlke groenten??? Nee... dat is ze totaal niet gelukt, echt belachelijk. Na vertrek van de hard werkende hovenier (hoe heette hij ook alweer) is er niets meer aan de tuin gedaan. En als hij al wat aan groenten gezaaid had hebben ze daar geen gebruik van gemaakt.
    Ze halen nu alleen soms nog wat onkruid weg en toevallig is er afgelopen week een tuinman ingehuurd om wat struiken en bollen te planten.
    En dat terwijl ze die enorme bult mest hebben liggen waar ze de tuin mooi mee zouden kunnen bedekken. Niemand komt op dat idee...

Koeien zijn er nog wel, Klaver en zn moeder, die andere koe is met pensioen. Met de melk doen ze ook nog steeds niets, wordt geen kaas gemaakt helemaal niets.
    Verder zijn er best wel veel kippen en heeft Bas (van BaasBeach) al het gevogelte onder zijn beschermende hoede genomen en ook eieren van verschillend gevogelte laten uitbroeden. En toen had ie opeens wat eenden en een kalkoentje achter zich aan lopen. Totdat een hondje van bezoeker het jonge kalkoentje te pakken nam en zn buik openreet. De dierenarts kon m niet meer redden. Bas geemotioneerd. Is een gevoelige jongen.
    De plastic kas is door Bas tot vogelverblijf omgetoverd met een ren ernaast. Dus ook daar zullen ze geen groenten meer verbouwen lijkt me.
    Er loopt tegenwoordig ook een shetlandpony'tje rond en twee geitjes.
    Dat was de beestenbende geloof ik.

Tja... en bijpraten over de bewoners wordt ietwat te ingewikkeld (te uitgebreid, ook gezien ik het niet kort kan houden) denk ik... maar als je specifieke vragen over deze of gene hebt kan ik proberen te antwoorden.

De Utopia BV draait vooral op die "bio"markt waar vooral ook de snackbar goed draait. Niet met bioproducten natuurlijk... ;-)
    Voor de bewoners is die ene keer per maand werken op die markt al bijna teveel, hebben ze weinig zin in en ontstaat elke keer weer gedonder over.
    Voor de rest is het eigenlijk gewoon een evenementenlocatie. Bandje hier, live in de loods, daar... Erg saai allemaal. Maar wel met erg goedkoop personeel.

Er zit nu sinds kort wel een dame in, die dierenmishandeling en de toestanden in de vleesindustrie onder de aandacht wil brengen. De enige die daar met een echte reden zit dus.
    De rest vegeteert daar eigenlijk gewoon een beetje... Al dan niet met partner of neukmaatje. En het liefst met heel wat alcohol erbij.

Ook zijn er het afgelopen jaar huisjes gebouwd waar ze vervolgens dus ook weer bijna niets mee doen... zo af en toe een B&B bezoeker maar wordt vooral als eigen privemomentplek gebruikt...

Ze hebben nu ook een tattooshop... maar daar krijgen we in de tv uitzendingen weinig van te zien dus geen idee of daar Łberhaupt geld mee verdiend wordt of dat er klanten voor zijn.

Geld wordt er aan van alles uitgegeven. De financiŽn zijn nog net zo onduidelijk als toen die vreselijke luie Giorgio er mee bezig was, alleen lopen ze er nu geen weken mee achter. Jeetje... wat een mislukking was die gast zeg... die mis ik niet... pfffff

En er wordt nu maar 1x id 2 maanden iemand utigestemd. Das wel jammer.
    Eind december gaan ze weer voor die Utopiaan vh jaar... ook een schijnvertoning. Degene met de grootste bek zal deze wel weer winnen. En hij heet Iwan... zeer intimiderend, agressief, in your face, denkt dat alles en iedereen op zijn manier moet. Kan zelf niet tegen kritiek maar denkt wel continu anderen te moeten vertellen hoe hij vindt dat het moet gaan. Anderen zijn bang van hem en zn uitbarstingen... zeggen dus niets meer. Die gaat vast winnen... Lol

Ben je nu weer een beetje bij?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Dank je [MENTION=5384]Erny[/MENTION]. Ik was vooral benieuwd naar de koeien en de tuin. De bewoners waren voor mij juist de reden om af te haken.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    [MENTION=5384]Erny[/MENTION] Dankzij jouw post heb ik weer eens getracht een aflevering van utopia te kijken, maar ik moet je teleurstellen, want ik ben al heel snel weer afgehaakt.

http://www.kijk.nl/sbs6/utopia/video...-november-2015

Survivor
    Ingeschreven
    Sep 2015
    [MENTION=952]Dreutel[/MENTION], Daar stel je mij echt niet mee teleur hoor... Dat resultaat was eigenlijk wel te verwachten... Als je er ťťnmaal mee stopt kan je niet meer terug.
    Was weer een typische aflevering vandaag. Verjaardagsevenementje voor GabriŽlle met lekkere stripper, ruzieŽnde autoritaire Iwan, jaloers vriendinnetje, en verder eigenlijk helemaal niets.... het gaat gewoon nergens over. Ik ben weer helemaal ontspannen.
    Laatst gewijzigd door Erny; 17-11-15 om 23:30.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    jeetje... ik weet niet eens wat Utopia is.. Zal wel wat gemist hebben hier na 3 jaar geen tv maar word wel nieuwsgierig nu :-)

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2015
    eeuwig zonde eigenlijk...het had een interessant programma kunnen worden! gewoon opnieuw opzetten en dan met ťchte preppers erin! dŠt zou pas leuk worden!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door !EVA! Bekijk Berichten
    eeuwig zonde eigenlijk...het had een interessant programma kunnen worden! gewoon opnieuw opzetten en dan met ťchte preppers erin! dŠt zou pas leuk worden!
    Ik betwijfel of de meeste "echte preppers", wat dat ook moge zijn, zouden meewerken aan een programma waarmee ze zo in het publieke spotlicht komen.
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

Survivor
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWOL Bekijk Berichten
    Ik betwijfel of de meeste "echte preppers", wat dat ook moge zijn, zouden meewerken aan een programma waarmee ze zo in het publieke spotlicht komen.
    je hebt helemaal gelijk ik zou het zelf ook niet willen....

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 41
    Laatste Bericht: 03-02-14, 12:40
  2. Reacties: 73
    Laatste Bericht: 27-01-14, 12:28
  3. Reacties: 125
    Laatste Bericht: 20-01-14, 12:57
  4. Reacties: 173
    Laatste Bericht: 13-01-14, 11:59
  5. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 08-01-14, 10:12

Labels voor dit Bericht