Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 73
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    En hoeveel mensen die door de banken genaaid zijn en in de problemen zijn gekomen, hebben er al een eind aan gemaakt?

Ik weet dat men in NL voorzichtig is met in het nieuws brengen van zelfmoorden, want dat zou een golf van nog meer zelfmoorden kunnen veroorzaken.
    Doet het al.
    Maar daar wordt niet over gesproken. Dat is een kwestie van doodzwijgen.

Andere zelfmoorden, zelf-euthanasieen, zijn om te voorkomen dat men in verzorgingshuis terechtkomt. Er staat vandaag een mooi stuk over een echtpaar wat samen de dood in ging in de krant. http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...even-uit.dhtml
    So Long, and Thanks for All the Fish

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Doet het al.

Andere zelfmoorden, zelf-euthanasieen, zijn om te voorkomen dat men in verzorgingshuis terechtkomt. Er staat vandaag een mooi stuk over een echtpaar wat samen de dood in ging in de krant. http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...even-uit.dhtml
    Ik heb het verhaal gelezen vanmorgen en vind het grote klasse van die mensen.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Usury causes high prices (inflation), then heavy debts, a landless people, lower birth rates and declining population, and finally immigration of new peoples needed to borrow money into existence and pay taxes, or slaves are emancipated to achieve the same object. A debt-free potential borrower is of far greater value than a heavily indebted native citizen.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    En hoeveel mensen die door de banken genaaid zijn en in de problemen zijn gekomen, hebben er al een eind aan gemaakt?

Ik weet dat men in NL voorzichtig is met in het nieuws brengen van zelfmoorden, want dat zou een golf van nog meer zelfmoorden kunnen veroorzaken.
    Precies. Of het percentage zelfmoord plegende bankiers hoger is dan het percentage zelfmoord plegende burgers is nog maar de vraag..

In Spanje werden die cijfers wel bekend gemaakt, vorige week.
    "Official figures show the number of suicides in Spain increased by 11.3 percent in 2012 from the previous year, reaching its highest level in the past years."

Na kanker de belangrijkste doodsoorzaak voor mensen tussen 25 en 34. Voor mannen van die leeftijd zelfs de belangrijkste.
    In die leeftijdsgroep is 58% werkloos.

20% van alle Spanjaarden leeft onder de armoedegrens.

http://www.presstv.com/detail/2014/0...t-record-high/
    Be a weed. A weed is a plant that has mastered every survival skill except for learning how to grow in rows. (Doug Larson)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    In Nederland stijgt het aantal suÔcides sinds 2007. Dat jaar betrof het 1.345 gevallen tegen 1.753 in 2012.
    Cijfers van 2013 niet kunnen vinden, maar het aantal stijgt, dat is wel goed te zien.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Doet het al.

Ik las het vandaag. Wat een waardige en mooie manier om te gaan. En dapper.

Kippenvel...

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Als bankiers of politici er een eind aanwillen maken dan stel ik ze graag -en gratis- de hulpmiddelen daarvoor ter beschikking. De enige voorwaarde is dat ze nog actief moeten zijn. De voorkeur gaat uit naar Dexia/Belfius bankiers en CD&V politici. Go motherfuckers, go.

Moderator
    Ingeschreven
    Aug 2013

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Bizar die stijging overal binnen de EU. Indirect is er natuurlijk geen hard bewijs dat dit komt door de crisis, maar we weten allemaal dat het ermee te maken heeft. Daarnaast vraag ik me af wanneer bijv. die twee oudjes er een einde aan maken of dit onder zelfmoord word gerekend of onder euthanasie omdat ze levensmoe waren?

Ik vermoed nl. dat steeds meer ouderen zelf de stekker eruit willen halen wanneer ze klaar zijn met hun leven.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Gisteren kregen we bericht dat een vroegere kennis van 6 hoog naar beneden is gesprongen. Zijn vrouw was 2 maanden geleden overleden en hij kon het leven niet meer aan in zijn eentje.

Het komt wel heel erg dichtbij.

Enkele jaren geleden heeft iemand zich verhangen die wij ook kenden. Hij had een goede baan maar was gescheiden en deze scheiding kostte hem heel veel. Zij wilde niet akkoord gaan met een eenmalige schikking en maandelijks haar geld krijgen. Hij heeft zich toen verhangen zodat zij niets meer krijgt nu.

Helaas zijn de bankiers dus het topje van de ijsberg, maar steeds meer mensen kiezen zelf voor hun einde. Ik moet wel zeggen, dat er erg veel lef voor nodig is.

Vergelijkbare onderwerpen

1. USA gaat ten onder....zwart vs wit (?)
    Door Keyser Suze in forum USA
    Reacties: 23
    Laatste Bericht: 23-07-13, 07:46
  2. Wie prept met een huis onder N.A.P.?
    Door Aapje in forum Huisvesting
    Reacties: 43
    Laatste Bericht: 28-06-13, 23:58
  3. Reacties: 7
    Laatste Bericht: 27-06-13, 09:41
  4. Reacties: 5
    Laatste Bericht: 03-06-13, 15:30
  5. ijsvissers onder ons?