Ga naar inhoud
GENEGEERD

Böker Gnome


Rammel

Aanbevolen berichten

Een tijdje terug heb ik het nekmes Gnome van Böker gekocht. Hier zit zo'n lelijke (wel functionele) kydex schede bij.

Door een vriend heb ik een leren schede laten maken met aan de achterkant een lus. Nu kan ik het zo over mijn riem schuiven en relatief onopvallend dragen.

 

2014-02-05-19.45.26.jpg.369bf1a58b352806103ab0d71afe4d22.jpg

 

2014-02-05-19.45.56.jpg.3a81a0717ef8888dce1608a8cdf4bbd9.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
@Rammel ik kijk naar een mooi mesje en idem schede maarre waarom heet het een nekmes en waar gebruik je het voor? (kijkt nu met een glazige niet begrijpende blik..:rolleyes: )

 

Het heet zo omdat het (volgens Böker) bedoeld is om aan een ketting om je nek te hangen. Er zat bij het mes ook een ketting, zo'n bolletjesketting die ook voor dog-tags gebruikt wordt. Maar zoals al duidelijk is vind ik zo'n uitvoering niet erg passend. Net zoals een pen of bril hangend aan een koordje om je nek haha. De term slaat dus niet op het gebruik van het mes ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paracord is overal te halen en kost geen drol.

Op internet staan vast genoeg video's over knopen :p

 

Dat touw van de Action is geen paracord. :o

Goed paracord kost toch minimaal 50 cent per meter. Bv. http://prepshop.nl/mil-c-5040h-type-iii-paracord-zwart Even mee bestellen met iets, vanwege de verzendkosten.

 

'k Heb inmiddels het verschil wel gemerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...