Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hoe een semi-permanente Survival Shelter te bouwen


Tom

Aanbevolen berichten

In deze topic bespreken we (is te zien) hoe een semi-permanente schuilplaatsen te bouwen en in te overleven.

 

De kennis om een van deze schuilplaatsen te bouwen zal defintief uw vaardigheden.verrijken

Je weet nooit wanneer je vast komt te zitten in een afgelegen plek voor een langere periode b.v. onderweg naar uw BOL en u moet langere tijd een tussenstop maken in de wildernis.

Hier zien we gelijk het gebruik van de survival messen (onmisbaar dus)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dat ziet er goed uit!!

 

Heel wat weekenden in doorgebracht. Daarbij leent Brabant zich nog om shelters (semi-permanente) te bouwen, en die ook na een 2-3 jaar in onberispelijke staat terug te vinden.

Hangt van drie factoren af: locatie, ligging, omgeving. En sommige shelters staan zo dicht bij "de bewoonde wereld" dat ze juist daarom niet opvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel wat weekenden in doorgebracht. Daarbij leent Brabant zich nog om shelters (semi-permanente) te bouwen, en die ook na een 2-3 jaar in onberispelijke staat terug te vinden.

Hangt van drie factoren af: locatie, ligging, omgeving. En sommige shelters staan zo dicht bij "de bewoonde wereld" dat ze juist daarom niet opvallen.

 

Gaaf zeg!! ik denk dat ik dat wel eens ga uitproberen, alleen al voor de kick.

Hebben jullie er ook in overnacht of geprobeerd een paar dagen in te overleven met minimale voorraden?

En hoe lang heb je er over gedaan om zo bovenstaande hut te bouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf zeg!! ik denk dat ik dat wel eens ga uitproberen, alleen al voor de kick.

Hebben jullie er ook in overnacht of geprobeerd een paar dagen in te overleven met minimale voorraden?

En hoe lang heb je er over gedaan om zo bovenstaande hut te bouwen?

 

Shelter was een compleet weekend werk, denk dan aan ongeveer een uur of 20 met zijn tweeën.

Met grote regelmaat lange weekenden in doorgebracht (zomer en winter) en ook met minimale middelen. Wat inhoud zoeken/vinden in het bos wat je kunt eten, en kijken hoe ver je er mee komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...