Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik heb mijn ketel destijds besteld bij Shoppingfever.de in Duitsland. Dat scheelt enorm met NL. Mijn Weckpotten heb ik gekocht bij Weckenonline.nl en ik heb uitsluitend potten met doorsnee van 100mm. Dat is makkelijk als je altijd dezelfde maat hebt voor je deksels, ringen en andere accessoires ook. Daarnaast heb ik alleen potten gekocht van 0,5 liter en 0,75 liter, een mooie maat voor mij. De potten zijn mooi stapelbaar, dus rechttoe rechtaan.

Ik probeer dus alles zo standaard mogelijk te houden, zodat ik makkelijk kan uitbreiden en door bouwen.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FincaInSpanje Bekijk Berichten
    Ik heb mijn ketel destijds besteld bij Shoppingfever.de in Duitsland. Dat scheelt enorm met NL. Mijn Weckpotten heb ik gekocht bij Weckenonline.nl en ik heb uitsluitend potten met doorsnee van 100mm. Dat is makkelijk als je altijd dezelfde maat hebt voor je deksels, ringen en andere accessoires ook. Daarnaast heb ik alleen potten gekocht van 0,5 liter en 0,75 liter, een mooie maat voor mij. De potten zijn mooi stapelbaar, dus rechttoe rechtaan.

Ik probeer dus alles zo standaard mogelijk te houden, zodat ik makkelijk kan uitbreiden en door bouwen.

Goed bezig Dat recept ga ik natuurlijk uitproberen, want vlaamse frieten met stoofvlees is een favoriete maaltijd hier!!
    You can educate the ignorant, but you can't fix stupid

After all is said end done, AL LOT MORE will be said than done

Het is vaak beter iets te willen wat je niet hebt, dan iets te hebben wat je niet wilt.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Toeval of niet maar in een van de vele kookprogrammas op de Vlaamse tv deden ze net een variant van klaar . Met varkenswangetjes . En natuurlijk friet .

Geert
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Heerlijk gegeten gisteren. De zuur-zoete smaak van het vlees smaakt perfect bij vers gebakken frieten. 's Middags hadden we de frieten al voorgebakken, zodat ze lekker krokant zijn geworden. Daarnaast doe ik geen zout op de frieten maar "Aardappel kruiden" van Verstegen Specerijen. Dat is een kruidenmengsel wat de frieten net even meer smaak geeft.

http://thuis.verstegen.nl/producten/...s/kruidenmixen

Vandaag het kliekje eten met wat rijst.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Het kon niet uitblijven, weekend, lekker de tijd en dan gaan we koken Voor de lekkere zachte stoof natuurlijk op de petroleum!

Naam:     DSC_0270.jpg
Bekeken:  86
Groote:   168,6 KB

Naam:     DSC_0271.jpg
Bekeken:  85
Groote:   178,9 KB

Thanx [MENTION=2684]FincaInSpanje[/MENTION]

Het is vaak beter iets te willen wat je niet hebt, dan iets te hebben wat je niet wilt.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frank1964 Bekijk Berichten
    Het kon niet uitblijven, weekend, lekker de tijd en dan gaan we koken Voor de lekkere zachte stoof natuurlijk op de petroleum!

Thanx [MENTION=2684]FincaInSpanje[/MENTION]
    Nou Frank dat ziet er weer erg lekker uit, het water loopt me bijna uit de mond. Hoewel ik ook van pittig eten houd, vind ik deze variant met het zuur-zoet super lekker ook. Ik hoop dat je hebt genoten van stoofschotel. En die petroleum stelletjes zijn hier eigenlijk het beste voor. Hoewel een slowcooker ook perfect werkt.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Het was werkelijk vingerlikkend lekker Persoonlijk ben ik ook gek op wat meer pittig eten, vind bijvoorbeeld rundvlees met knoflook, uit, gember, ketjap en sambal Badjak als stoofschotel een lekkernij, maar dit was ook voor herhaling vatbaar!!

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Het was werkelijk vingerlikkend lekker Persoonlijk ben ik ook gek op wat meer pittig eten, vind bijvoorbeeld rundvlees met knoflook, uit, gember, ketjap en sambal Badjak als stoofschotel een lekkernij, maar dit was ook voor herhaling vatbaar!!
    Dan heb ik nog twee lekkere recepten voor je, ze staan al op de site. Sambal Daging Goreng:

http://preppers.nl/forum/threads/727...2-varianten%29

En Daging Rendang.

http://preppers.nl/forum/threads/726...lijk-opeten%29

Beiden uit de Indonesische keuken.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    [MENTION=2684]FincaInSpanje[/MENTION] Thanx voor de recepten. Ze zijn opgeslagen en ik ga de Weckketel bij mijn ouders eens van zolder halen, want eerlijk is eerlijk, dit spul wil je ook in je voorraad!!

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    [MENTION=2684]FincaInSpanje[/MENTION] Thanx voor de recepten. Ze zijn opgeslagen en ik ga de Weckketel bij mijn ouders eens van zolder halen, want eerlijk is eerlijk, dit spul wil je ook in je voorraad!!
    Jazeker, ik heb ook een weckketel en als het goed is ga ik deze week een inblik machine ophalen.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten