Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012

Start een nieuwe oorlog in Korea ?

Een zwaar suk over de dreiging op een atoom oorlog.
    Met duidelijk beschreven dat em waarom Korea de trigger kan zijn.
    Tja geen idee hoe realistisch, het is echter ook geen sensatiestuk dus leerzaam:

http://www.shtfplan.com/headline-new...r-war_02102014

Prep ze,
    K a n s
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik acht dat ze momenteel juist weer met elkaar aan het praten zijn in N-Z Korea. Ik zie die nieuwe leider van N-Korea wel als een mafketel en het zou daar wel eens mis kunnen gaan. Er is een interne machtsstrijd gaande en vooralsnog behoudt hij zijn macht. Ik zie eerder dat er door en ongeluk iets mis kan gaan in N-Korea omdat ze bijvoorbeeld oud wapentuig niet meer goed onderhouden\vernietigen. Nucleair, ik hoop van niet.

Moderator
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Alles is mogelijk in deze idiote wereld. De hele geschiedenis van de mens staat volgeschreven met oorlogen. Dus een wereldoorlog III gaat er zeker aankomen. Het is een kwestie van tijd.

Obama is king, first 'war god' in history
    http://www.presstv.ir/detail/2014/02...od-in-history/
    Laatst gewijzigd door Cyberbeer; 12-02-14 om 10:02.
    - Prepare yourself - The End is Coming -

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Het rapport over N-Korea is deze week niet voor niets door de VN naar buiten gebracht. We wisten natuurlijk al dat mensen daar gruwelijk worden behandeld en mishandeld en dat er kampen vol vijanden van het regime zitten. Ook mensenrechten organisaties geven dit al decennia aan. Het regime is al vergeleken met Adolf Hitler. EN NOG DOEN WE NIETS.

VN is gewoon een lachertje geworden en ze gaan selectief met zaken om. kijk maar naar SyriŽ. Mijn zegen hebben ze om de mensen uit N-Korea te bevrijden. SyriŽ, Iran en Afrikaanse dictaturen ook. De mensen krijgen dan in ieder geval weer een kans op een menswaardig bestaan.

DickBerts
    Guest
    Vuurgevecht tussen Noord- en Zuid Korea;

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/9024/...oefening.dhtml

Komt wel eens vaker voor, bepaald niet meteen het einde van de wereld, maar wel verontrustend dat overal de spanningen oplopen.

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Zeker verwacht ik geen oorlog tussen de Korea's ...
    Was eigenlijk al te verwachten met de oefening tussen Z.K. en de V.S. ...
    Trouwens meestal met de oefeningen gaat er wel eens wat agressie getoond worden.

Het enigste wat ik verwacht is dat wanneer Rusland door de West-Kust Marine van de V.S./Alaska zal worden bedreigt dat N.K. ook een beetje wil ronddollen.
    Scientia Potentia Est - Kennis is Macht

Banned
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cyberbeer Bekijk Berichten
    Alles is mogelijk in deze idiote wereld. De hele geschiedenis van de mens staat volgeschreven met oorlogen. Dus een wereldoorlog III gaat er zeker aankomen. Het is een kwestie van tijd.
    ]
    Eens, we zijn als je er over nadenkt al over tijd. Maar eigenlijk is er al op veel plekken gewoon oorlog. Alleen noemt men dit tegenwoordig 'kinetic action' en dat soort onzin.

DickBerts
    Guest
    http://www.euronews.com/newswires/24...sile-launches/

Japanse krijgsmacht krijgt opdracht om nieuw gelanceerde Noord Koreaanse raketten zo wie zo neer te halen....

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Tja [MENTION=2777]DickBerts[/MENTION] het zijn zware tijden.
    Als we roepen dat het gewoon "binnenkort" raak zal zijn dan zijn we doomdenker, paniekzaaiers, hysterisch of erger....

En we weten dat hoe hard we ook roepen we straks ook te horen krijgen " vuile klootzak waarom heb je niet gewaarschuwd"..., of erger...

Maar boos worden mogen we niet..., tja....

PREP ZE,
    K a n s
    Laatst gewijzigd door Kans; 05-04-14 om 10:15.
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Spambot hunter
    Ingeschreven
    Mar 2012
    uhm hoezo nieuw? officieel hebben ze toch geen vredesverdrag of wat dan ook?
    die zijn eigenlijk nog in staat van oorlog alleen word er niet meer gevochten

of ik zit er vierkant naast

Vergelijkbare onderwerpen

1. Noord Korea
    Door Cyberbeer in forum Azie
    Reacties: 257
    Laatste Bericht: 23-08-15, 08:24
  2. Stop bitching, start a revolution.
    Door f150 in forum Binnenland
    Reacties: 18
    Laatste Bericht: 13-02-14, 13:40
  3. Reacties: 10
    Laatste Bericht: 20-03-13, 20:42