Ga naar inhoud
GENEGEERD

Tiny house. Ideale BOL?


Gerbenvink

Aanbevolen berichten

Ik kwam op youtube filmpjes tegen over Tiny houses. Toen dacht ik meteen dat ziet er erg leuk uit en lijkt mij een ideale BOL.

Voordelen:

-goedkoop

-zelf te bouwen

-offgrid

 

Nadelen:

-klein (duhh)

 

image.jpg.bc1b01c47a08600ea5c2cc778b52c76e.jpg

 

Dit lijkt mij zelf erg leuk en nog makkelijk te realiseren om in te wonen.

 

Hoe denken jullie er over om dit als BOL te gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wel leuk, heb ze al eerder voorbij zien komen. beetje lastig voor mij om met 4 personen in zo'n huisje te zitten. misschien zou ik een tiny ruitjeshuis of tiny flatje kunnen bouwen :)

 

misschien ook wel makkelijker om in zo'n geval een caravan te pakken en die met of zonder as/wielen te droppen in het bos, beetje camo verf er op en je bent sneller en goedkoper klaar dan met dit (tenzij je elk plankje uit het omliggende bos haalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou eigelijk ook kunnen. Maar is dat zelf makkelijk te maken?

 

De kelder niet, want die moet waterdicht zijn en in NL bestand tegen het grondwater. Maar de prijzen liggen zo laag van die dingen, dat je ze zelf erniet voor kunt maken. Voor 5000€ heb je al een hele behoorlijke kelder gegarandeerd waterdicht. En hier bovenop kun je dan een houten blokhut bouwen. Met ongeveer 7.500-10.000€ heb je dus al iets leuks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor er is in principe best veel ruimte kijk maar een filmpje want vaak slapen ze boven op een plateau met een lader kom je daar op. En sommige hebben een gewone badkamer. En eigelijk kan ja ze zo groot maken als je wilt.

 

Het ziet er wel leuk uit, je hebt wel gelijk. Ik heb inderdaad een tijdje terug een filmpje gezien van zo'n huisje, er woonde een jong stel in en inderdaad werd boven geslapen. Is misschien wel een makkelijk modelletje om zelf te bouwen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...