Ga naar inhoud
GENEGEERD

COLLOIDAAL ZILVER; zilver om te overleven


Aanbevolen berichten

COLLOIDAAL ZILVER HET EERSTE REDMIDDEL

BIJ VIRUSSEN BACTERIËN, SCHIMMELS,

PARASIETEN EN PRIONEN

 

ZUIVER ZILVER IS NA GOUD

HET MEEST HOOG FREQUENTE ELEMENT

WAT WE OP ONZE AARDE KENNEN

 

 

 

Iedere cowboy die een paar honderd jaar geleden naar het wilde westen van Amerika trok wist dat hij altijd een zilveren dollar bij zich moest hebben om te overleven in de woestenij. Niet omdat hij hiervoor onderweg de broodnodige zaken kon kopen om te overleven maar omdat hij deze zilveren dollar gebruikte om zijn water en melk te zuiveren. Zilver staat namelijk al sinds mens heugenis bekend als het beste antibioticum tegen virussen, bacteriën, schimmels, parasieten en prionen dat er op aarde fysiek bestaat. Zover nu bekend zijn er meer dan 1000 infectie ziekten die niet tegen zilver bestand zijn. Over hoe zilver nu precies werkt lopen de meningen uiteen. Dus laten we maar gelijk de werking van zilver belichten. Zuiver zilver is na goud het meest hoog frequente element wat we op onze aarde kennen. Dit komt omdat dit element atomair nog bijna zuiver gekoppeld is met de achter dit atoom liggende isotopische vortex van vrije energie.

 

Bron: http://www.denieuwedokters.nl/colloidaalzilver.html

 

Op de link van MeditechEuropeVids kunt u diverse instructiefilms zien.

 

# Zin en onzin over colloïdaal zilver #

 

- Ionen of zilveratomen?

- Helder of geel?

- Hoe werkt het?

- Partikel grootte?

- Gedistilleerd water of gedemineraliseerd water?

- Effectieve PPM, meten PPM (parts per million)?

- Argyria (grijze huid)?

- Is zilver toxisch?

- Waarom is het niet goedgekeurd?

- Elektrolyse of hoogspanningsinstallatie?

- Waar wordt zilver in de industrie gebruikt?

- Zijn er nadelen?

 

 

Als een geneesmiddel niet gepatenteerd kan worden, is het niet interessant voor de medische wereld

 

De Egyptenaren gebruikte zilver om wonden te verzorgen en de Druïde hadden veldflessen met een zilveren binnenkant om het water vers te houden. Het gebruik van zilver bestek en zilver servies beschermde de rijken der aarde tegen epidemieën en andere ziekten. Bij lange tochten over zee gooide men zilveren munten in de vaten water om deze tegen bederven te beschermen. Voordat de koelkast werd uitgevonden gooide men ook zilveren munten in vaten melk. In oorlogstijd slikte soldaten zelfs hele zilveren munten door om infecties te bestrijden.

De geneeskrachtige werking van zilver is dus al heel lang bekent en niks nieuws onder de zon.

 

Bron: http://www.eqgen.nl/gezondheid_colloidaalzilver.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Leuk als je er als een grijze smurf uit wil gaan zien.:rolleyes:

 

ga je het iedere dag drinken dan??

 

lijkt mij alleen maar handig als je er van drinkt als je een bacterie-infectie hebt ofzo

 

http://www.crystal-colloidaal.nl/nl/colloidaal-zilver/huidverkleuring/

 

doe ermee wat je wilt.

ik heb paar flesjes van dit spul op voorraad staan, in principe onbeperkt houdbaar, en was toch al niet van plan dit iedere dag te drinken.

 

ik had trouwens al eens eerder gehoord van het verschil tussen echt colloidaal zilver en zelfgemaakt ionisch zilver.

had nog keer bij oprah toevallig gezien over een man die er helemaal blauwgrijs van was geworden, die dronk het iedere dag en dan heel veel..

de dokter (die heeft nu zijn eigen show)die toen in dat programma was legde uit dat die huidverkleuring verder geen kwaad kon, alleen de man werd niet meer ziek van bacterieen, wat opzich best wel apart was, want die man was vaak ziek toen hij klein was.:)

 

maarja om nu zelf in een zilverbroodje te veranderen zie ik niet zo zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betekend meest hoog frequente element?

 

Kijk het zit zo;

 

Over hoe zilver nu precies werkt lopen de meningen uiteen. Zuiver zilver (99,99%) is na goud het meest hoog frequente element wat we op onze aarde kennen. Dit komt omdat dit element atomair nog bijna zuiver gekoppeld is met de achter dit atoom liggende isoto-pische vortex van vrije energie. Zuiver zilver laat nulpunt en interdimensionale vrije energie dus het beste door in de derde dimensie. Het gevolg is dat wanneer iedere zilver atoom in contact komt met een laagfrequente infectie bron deze daadwerkelijk letterlijk verlicht wordt waardoor de verdichtingen (ofwel blokgolven) oplossen in deze hoog frequente vrije energie vortex. VERDER LEZEN OP DE LINK

 

Het zit dus wel snor, de virussen hebben een pesthekel aan zilver en omdat ze verdraaide klein zijn moet het zilver ook minuscuul zijn, dus op atoom -nivo

Zo dus ongeveer:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt je blauw van zilver??

 

Argyria (grijze huid)?

Is zilver toxisch?

Zilver is in niet toxisch en is een noodzakelijk sporenelement. De meeste fruit- en groentesoorten bevatten een hoeveelheid zilver. Argyria is een grijze verkleuring van de huid die alleen kan voorkomen bij extreme hoeveelheden zilver zoals bij zilverzalven of inademen van zilverstof bij de zilververwerkende industrie. Ook bij mensen die zelf zilver maken met kraanwater en er dan nog zout bijvoegen en zonder stroombeperking werken kunnen grote concentraties en enorm grote deeltjes ontstaan die uitzonderlijk zich aan de huidoppervlakte vastzetten. Zelfs bij consumptie van een glas goed CZ gedurende tientallen jaren is agryria uitgesloten omdat het totale ingenomen gewicht zilver dan nog zo klein is en voornamelijk na enkele dagen wordt uitgescheiden. Van argyria wordt uiteraard door de tegenstanders gretig gebruik gemaakt om CZ in een slecht daglicht te stellen. Lees het artikel van Naturalnews over de "Blue Man" fraude. LINK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt je blauw van zilver??

 

Argyria (grijze huid)?

Is zilver toxisch?

Zilver is in niet toxisch en is een noodzakelijk sporenelement. De meeste fruit- en groentesoorten bevatten een hoeveelheid zilver. Argyria is een grijze verkleuring van de huid die alleen kan voorkomen bij extreme hoeveelheden zilver zoals bij zilverzalven of inademen van zilverstof bij de zilververwerkende industrie. Ook bij mensen die zelf zilver maken met kraanwater en er dan nog zout bijvoegen en zonder stroombeperking werken kunnen grote concentraties en enorm grote deeltjes ontstaan die uitzonderlijk zich aan de huidoppervlakte vastzetten. Zelfs bij consumptie van een glas goed CZ gedurende tientallen jaren is agryria uitgesloten omdat het totale ingenomen gewicht zilver dan nog zo klein is en voornamelijk na enkele dagen wordt uitgescheiden. Van argyria wordt uiteraard door de tegenstanders gretig gebruik gemaakt om CZ in een slecht daglicht te stellen. Lees het artikel van Naturalnews over de "Blue Man" fraude. LINK

 

inderdaad,

het wordt mensen aangezegd, omdat als zou blijken dat de miljardenindustrie die antibiotica heet niet nodig was geweest als ze de colloidalen niet tot kwakzalverij hadden bestempelt, dan hadden heel veel rijke mensen nu niet rijk geweest.

als je namelijk jezelf kan genezen en grotendeel kan behoeden voor nieuwe virussen en dergelijke tja, dan is het niet leuk meer natuurlijk.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet van toepassingen waar colloïdaal zilver gebruikt wordt om oppervlaktes te reinigen. Dit is wel bewezen.

Ook voor gebruik in sokken en andere kledingstukken lijkt voldoende bewijs te bestaan (ten minste kon ik dit zelf controleren).

Maar voor inwendig gebruik heb ik nog geen enkel wetenschappelijk onderzoek gezien dat bevestigd dat colloïdaal zilver werkzaam is.

Als er iemand ergens eentje gezien heeft, dan houdt ik me aanbevolen. Ik heb er al veel tijd in gestoken om er te vinden. Tot nog toe zonder geluk.

Bedenk ook dat we veel nuttige bacterien in ons lijf hebben. Die wil je niet om zeep helpen.

 

http://denieuwedokters.nl/colloidaalzilvergebruik.html?cPath=24

 

 

ook zijn er pleisters met zilverdeeltjes waardoor wondjes waar bacterieen inzitten die je er niet uitkreeg toch goed genezen, bijvoorbeeld:

https://www.mediqonline.nl/content/38/hansaplast-med-sensitive-wondpleister-1mx6cm-zilver.aspx?prdId=48741&prgId=4668&page=1

 

uiteraard zijn onderzoeken over inwendig gebruik van colloidaal zilver niet uitgebreid aanwezig aangezien het als kwakzalverij is bestempelt vrijwel na de uitvinding van antibiotica.

ik geloof ook niet in het consequent drinken van colloidaal zilver, alleen ik geloof wel dat het als een anti-biotica product kan worden toegepast.:)

http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=m4&s=M78&ss=P789&l=NL

 

en ja soms is het nogal zweverig maar je moet even weten uit welke hoek het al die jaren nog steeds in leven is gehouden, en dat is de alternatieve geneeskunde.(je weet wel die lui die nogal vaak voor kwakzalver worden uitgemaakt), wees voorzichtig met er tegen aan schoppen(mocht je dat van plan zijn) want, er kon wel eens een tijd komen dat alternatieve geneeswijzen de enige alternatieven zijn.:o

http://xandernieuws.punt.nl/?id=656725&r=1&tbl_archief=&

 

tja doe er mee wat je wilt nogmaals.

alleen ik hou het zelf wel op voorraad, net als allicine concentraat.:)

http://www.allimax.nl/pagina2.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke links DP, maar geen ervan wijst naar een wetenschappelijk onderzoek voor inwendig gebruik.

De toepassing voor Acne kende ik nog niet. Ik ken iemand die daar nogal last van heeft, moet ik eens tegen hem zeggen.

CZ als ontsmettingsmiddel is imo zeer interresant. Kun je niet alleen op voorraad nemen, kun je ook gewoon gebruiken!

 

zoals ik al schreef, die zullen niet snel ergens te vinden zijn aangezien het bestempelt is als kwakzalverij.

kijk hoezeer ik de wetenschap waardeer wil nog niet zeggen dat ze in alles gelijk hebben.

soms zijn bepaalde belangen sterker dan de kwaliteit van een middel.

 

zo is jarenlang stevia tegengehouden als natuurlijke zoetstof, inplaats daarvan moest er maar suiker en andere zoetstoffen(kunstmatige) gebruikt worden.

nu is het sinds jaartje ofzo te krijgen bij de reformzaken en langzamerhand neemt het grotere vormen aan.

het was allemaal gebracht onder de bedenking van: ja maar het moet eerst getest worden en bladiebla.

terwijl het al eeuwenlang werd gebruikt door de mensen.

de almachtige suikerindustrie heeft het tijdenlang tegen kunnen houden maarja eens komt het aan het licht.

 

jij wil wetenschappelijke bewijzen?? ik ga er in ieder geval niet op wachten, ik koop het op basis van wat ik weet en logisch vind(zilververband word al jarenlang in beverwijk op brandwonden gebruikt) ik kan het voor lichaamsreiniging gebruiken ,als waterpurificatie ,als anti-biotica en als wondverzorging.

 

ik ga daarentegen niet op de bonnefooi mijn dure colloidale zilver rondsprayen, daarvoor heb ik andere ontsmettingsmiddelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet van toepassingen waar colloïdaal zilver gebruikt wordt om oppervlaktes te reinigen. Dit is wel bewezen.

Ook voor gebruik in sokken en andere kledingstukken lijkt voldoende bewijs te bestaan (ten minste kon ik dit zelf controleren).

Maar voor inwendig gebruik heb ik nog geen enkel wetenschappelijk onderzoek gezien dat bevestigd dat colloïdaal zilver werkzaam is.

Als er iemand ergens eentje gezien heeft, dan houdt ik me aanbevolen. Ik heb er al veel tijd in gestoken om er te vinden. Tot nog toe zonder geluk.

Bedenk ook dat we veel nuttige bacterien in ons lijf hebben. Die wil je niet om zeep helpen.

 

Voor brandwonden wordt al tientallen jaren Flammazine gebruikt:

Eigenschappen

Zilversulfadiazine heeft zowel een bactericide als een bacteriostatische werking. Het werkingsspectrum is breed en omvat grampositieve (Staphylococcus aureus) en vooral gramnegatieve micro-organismen zoals Pseudomonas aeruginosa, Aerobacter aerogenes en Klebsiella pneumoniae. In contact met wondexsudaat valt zilversulfadiazine langzaam uiteen in zilverionen en sulfadiazine.

 

Kinetische gegevens

Resorptie: tot 10% (sulfadiazine),

 

Indicaties

Preventie en behandeling van infecties bij ernstige tweede- en derdegraads brandwonden en decubitus ulcera.

 

Voor inwendig gebruik is er geen evident bewijs. En hier begrijp ik waarschijnlijk alleen wat van als ik voldoende paddestoelen heb gegeten: Zuiver zilver (99,99%) is na goud het meest hoog frequente element wat we op onze aarde kennen. Dit komt omdat dit element atomair nog bijna zuiver gekoppeld is met de achter dit atoom liggende isoto-pische vortex van vrije energie. Zuiver zilver laat nulpunt en interdimensionale vrije energie dus het beste door in de derde dimensie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb colloidaal zilver zelf al gebruikt als behandeling tegen ontstekingen, virale infecties enz. Het werkt. Smaakt beetje metaalachtig. In tegenstelling to antibiotica,

geen nadelige bijwerkingen zoals ontregelde darmen of afweer systeem. In mijn ogen prima gerief... Wel prijzig als je het moet kopen. Zelf maken kan ook, maar is niet zo eenvoudig.

 

Dat doet me er weer aan denken dat ik door mijn huidige voorraad zit (teveel uitgedeeld).

 

Edit: Voila, Besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb colloidaal zilver zelf al gebruikt als behandeling tegen ontstekingen, virale infecties enz. Het werkt. Smaakt beetje metaalachtig. In tegenstelling to antibiotica,

geen nadelige bijwerkingen zoals ontregelde darmen of afweer systeem. In mijn ogen prima gerief... Wel prijzig als je het moet kopen. Zelf maken kan ook, maar is niet zo eenvoudig.

 

Dat doet me er weer aan denken dat ik door mijn huidige voorraad zit (teveel uitgedeeld).

 

Edit: Voila, Besteld.

 

Jarengeleden een simpel aparaat aangeschaft om het zelf te maken.

Stukken goedkoper en eenvoudig in gebruik.

Kan nu ook zelf de sterkte bepalen.

Maak het ook voor anderen, zelfs voor 'ongelovigen" die positive reacties bij "gelovigen' hebben gezien.

 

Wetenschappelijk?

Hoe betrouwbaar zijn wetenschappelijke uitslagen van op winst jagende bedrijven?

 

Mijn oma legde altijd een zilveren munt in de melk: bleef de melk langer vers.

Wetenschappelijk bewezen dat/hoe het werkte? Nee, de ervaring gaf voor haar de doorslag.

Dito met het gebruik van zilveren eetbestek: daar zweerde ze bij.

 

En allicine, yep, dat staat ook in de kast hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advivo lees de link eens

Lees het artikel van Naturalnews over de "Blue Man" fraude. LINK

 

en deze Blue man fraud

 

Tja ... Ik ben niet zo van de complotten en aluhoedjes dergelijke ,

maar laten we svp oppassen met grenswetenschap- en kwakzalverij berichten op een serieus preppersforum.

 

Ik las net ook al iets over een geheime doorbraak in kanker-geneeswijze, met perzikpitten (waarvan de farmaceutische industrie

uiteraard niet wil dat u het weet) ... En straks krijgen we nog de zalfjes tegen kaalheid en gegarandeerd werkende

geslachtsdeel-verlengende pillen ...

 

Zilververgiftiging met bijbehorende verkleuring van de huid bestaat overigens (zoals eerder genoemd hier) wel degelijk :

http://en.wikipedia.org/wiki/Argyria

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.colloidaalzilver.nl/

 

daar bestel ik het

 

Dat mag ,

 

Maar van dat soort sites gaan mijn haren altijd overeind staan en de bullsh*t belletjes rinkelen in m'n kop.

 

"Driek van der Vet heeft een praktijk acupunctuur en natuurgeneeskunde vanaf 1976.

Hij spreekt over zijn ervaringen vanaf 1997 met de toepassing van zilverwater."

 

Maar het zal m'n preppersinstinct wel zijn ...

Of mijn aversie om te experimenteren met zware metalen.

 

snakeoil16.jpg.a7549fac254c5fd66bb6e8565f3b601a.jpg

 

** kuch ** http://www.kwakzalverij.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

russ_bottle.jpg

 

PS : Hier overigens nog een site over Amalgaamvullingen :D

http://stgvisie.home.xs4all.nl/symptomen2.html

 

Zoals algemeen bekend, de oorzaak van 50% (!!) aller ziektes..

( van Aids tot Zwemmerseczeem )

Het is dus zaak om die nare zwarte vullingen er betijds uit te halen voor de SHTF.

 

Ik check regelmatig of ik al enkele van de zeldzame symptomen vertoon :

http://stgvisie.home.xs4all.nl/AMALGAM/NL/symptomen.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Mijn gezin gebruik het wel degelijk met mate

 

ik heb dus zilverwater/zilverzalf/pleisters ook goud in huis

 

http://www.colloidaalzilver.nl/

 

 

daar bestel ik het

Groet Jolanda

 

NERGENS op die website (naast allerlei zwevrige hocus pocus) lees ik de grootte van de deeltjes.

 

Wel, daar zit het hem. Hoe kleiner ze zijn, hoe groter het totale contactoppervlak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...