Ga naar inhoud
GENEGEERD

Terug naar 20.000 jaar geleden


odessa1944

Aanbevolen berichten

gisteren een aflevering gezien op discovery world van " curiosity: I, caveman", waar 10 vrijwilligers 10 dagen gaan leven zoals de mens van 20.000 jaar geleden.geen messen,aanstekers of andere moderne hulpmiddelen, gekleed in huiden moeten ze zien te overleven.

 

 

gedownload via Vuze. zoek naar curiosity,I caveman deel 7 en 8 van een 9-delige serie. alleen 7 en 8 gaan over dit onderwerp.

hij is in gedeeltes te zien op youtube.

 

 

dit is redelijk bruut, vooral wanneer ze een elk (groot hert) doden. dit laat zien hoe moeilijk het is om te overleven zonder moderne hulpmiddelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
gisteren een aflevering gezien op discovery world van " curiosity: I, caveman", waar 10 vrijwilligers 10 dagen gaan leven zoals de mens van 20.000 jaar geleden.geen messen,aanstekers of andere moderne hulpmiddelen, gekleed in huiden moeten ze zien te overleven.

 

 

gedownload via Vuze. zoek naar curiosity,I caveman deel 7 en 8 van een 9-delige serie. alleen 7 en 8 gaan over dit onderwerp.

hij is in gedeeltes te zien op youtube.

 

 

dit is redelijk bruut, vooral wanneer ze een elk (groot hert) doden. dit laat zien hoe moeilijk het is om te overleven zonder moderne hulpmiddelen.

 

Net de twee afleveringen bekeken. Bedankt voor de tip!

Ik ben vooral onder de indruk van de atlatl speergooi techniek, die ik natuurlijk wel al kende maar realiseerde mij niet dat deze techniek al zo oud was en toch behoorlijk ingenieus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...